Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2003, 19:12
Verwijderd
klinkt nogal vaag mn titel, maar het punt is het volgende:

mijn vriend is heel lief voor me, en doet ook lief tegen mij, maar ik stoor mezelf aan het feit dat hij altijd begint... BV. als we uitgaan en ff in ons tentje op de bank zitten zoent hij mij altijd als eerst, je kan dan denken: what's your point.
Het volgende: toen ik net uit Italie was en ik hem liet merken dat ik toch echt wel ff met hem wilde zoenen schudde hij zn hoofd... Ondanks dat het een grapje was schrok ik en sindsdien zoen ik hem alleen als ik heeeeeel zeker weet dat ie niet nee schud...
hij zegt ook wel eens voor de gein: wat zoen je me? maar daar kan ik me niet aan storen, dan ga ik hem een beetje 'pesten' maar hoe kan ik minder onzeker worden over beginnen?

Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 19:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2003, 22:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tsja, k ken je probleem, k had t "vroeger" namelijk ook. En de enige reden die ik kan bedenken waarom ik er nu geen last van heb, is omdat ik me nu 100% op mn gemak voel bij mn vriend. ik durf echt mezelf te zijn en durf ook als eerste een stap te ondernemen.

tsja, en geen idee hoe je daaraan kan werken. je vriend zou je niet moeten plagen met zulke dingen, want dat maakt het voor jou moeilijker. maar hij weet natuurlijk niet dat je dit zo moeilijk vindt, ook al is dat wel te raden.
misschien toch maar eens met hem gaan praten?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:17
poesiefox
poesiefox is offline
Eerst aan hem vertellen dat je moeite hebt met het initiatief nemen, omdat je bang bent om hem voor het hoofd te stoten. Dan haalt-ie zulke rotgeintjes tenminste niet meer in zijn hoofd.

En verder gewoon doen als de situatie er tenminste geschikt voor is. Als hij heel geconcentreerd ergens mee bezig is, moet je hem niet gaan lopen afleiden.

Kusje in zijn nek of een aai door zijn haar is een goede beginmove. Hij kan er voor kiezen om erop in te gaan, of juist om het te accepteren als een uiting van jouw gevoelens voor hem maar niet meer dan dat.

Dat geeft hem vrijheid en jij gaat niet af.
Oud 15-06-2003, 08:02
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Als je nou BV. tv ligt te kijken met hem, moet je langs je ooghoek naar hem kijken, en als dat ook doet, dan weet je dattie nu geen nee zal schudden...
Oud 15-06-2003, 10:30
Studentje
Studentje is offline
Leer elkaar wat beter kennen, zodat je aanvoelt wanneer hij wel en wanneer hij niet wil.
Reageren

Regels voor berichten