Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2012, 21:37
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hoi,
ik heb een probleem waar ik vaak tegenaan loop. Als ik een jongen leuk begin te vinden ben ik gelijk heel intens, ik kijk naar alle berichten die hij heeft gestuurd en antwoord zo snel mogelijk terug, ik denk dat veel jongens daar van schrikken. Het heeft me in ieder geval er altijd voor gezorgd dat ze me afwijzen.

Op, laten we zeggen, facebook-chat ben ik de eerste die hoi zegt en vraagt naar hoe het gaat en antwoord ik gelijk terug. Ik vind het heel moeilijk om mijn mond te houden tegen iemand die ik leuk vind.
En na een tijdje ben ik ongeveer de enige die praat en wacht ik alleen maar af tot diegene iets terugzegt.

Ik weet niet helemaal wat mijn vraag is, maar hoe kunnen jullie ervoor zorgen dat je meer aan de zijlijn staat en als meisje de jongen op je moet laten afstappen en het voor hen spannender te maken? Want ik denk niet dat het altijd aantrekkelijk is van mij om te laten weten dat ik overal toe bereid bent, en de hele tijd bij diegene te zijn, al ken ik hem net.

Ik word gek als ik weer een sms heb verstuurd met de vraag of hij zin heeft in een biertje in de stad. En dan afwachten met de vraag of hij me nog ziet zitten, wat ik had moeten doen e.d. Wat doe ik eraan zonder het gevoel te hebben dat ik hem helemaal niet meer zie/spreek als ik dat niet doe?

Heel erg bedankt, voor meer vragen vraag maar raak. En als je hetzelfde hebt, laat weten!
Oud 10-05-2012, 22:00
Verwijderd
Er zijn echt wel genoeg jongens die het niet erg vinden dat je graag veel communiceert en daar ook het initiatief in neemt. Ik bijvoorbeeld zou dat juist leuk vinden aan een meisje. Het geeft namelijk aan dat ze me leuk vindt en geďnteresseerd is in mij. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat het lijkt alsof je iemand aan het stalken bent. Ik vind het een beetje moeilijk in te schatten in hoeverre dat bij jou het geval is, maar zoals je het zelf beschrijft valt het volgens mij wel mee? Of zie ik dat verkeerd
Alleen als het zo is dat je helemaal gek wordt als je niet meteen een antwoord terug krijgt, dan is het inderdaad een ander verhaal. Ik weet alleen niet wat je daar tegen kan doen...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 22:36
DAH
DAH is offline
Ik doe dat ook, en zou het erg waarderen als dat ook eens bij mij zou gebeuren.
Oud 11-05-2012, 05:42
EZBlade
EZBlade is offline
Ik ken het. Ik heb ook de neiging om heel intens te zijn in een relatie. En dat kan best vervelend zijn voor je vriend(in).

Probeer het toch gewoon los te laten. Ik focus me gewoon op mijn eigen dingen. Het is echt niet erg als je elkaar een dagje niet of nauwelijks spreekt. Ik merkte bijvoorbeeld dat ik contact ging zoeken als ik me verveelde (vooral in de trein), dus ik ben boeken gaan lezen. Of gewoon andere dingen gaan doen. Iemand gaat je echt niet minder leuk vinden als je elkaar wat minder spreekt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 19:38
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik vind het heel vervelend als jongens dichtklappen omdat ze vinden dat ik te direct ben. Helemaal als zij beginnen met praten tegen mij. Dan krijg je eerst het verwijt dat je overal een antwoord op hebt en daarna zeggen ze dat je 'te' direct bent. Ik hou dan de eer aan mezelf en negeer ze dan. Want dat zijn geen vrienden van mij.
Oud 11-05-2012, 19:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Daar knappen jongens heus niet op af hoor, ze vinden je gewoon niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 10:12
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Daar knappen jongens heus niet op af hoor, ze vinden je gewoon niet lekker.
Alleen omdat ze zogenaamd niet lekker is? Wat een onzin..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 12:24
Verwijderd
Als chick moet je gewoon niet teveel geluid maken en druk zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 12:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan me voorstellen dat jongens dat nogal overdonderend vinden. Ik heb zelf een beetje dezelfde neiging. Als een jongen jou echt leuk vindt, denk ik dat hij het niet erg vindt. Het is misschien vooral voor jezelf prettiger als je probeert een beetje afstand te bewaren, als in, niet de hele tijd berichtjes sturen naar hem en het soms gewoon even aan hem overlaten. Dan weet je ook beter wat hij graag voor jou doet.
Oud 12-05-2012, 13:14
Pluis
Pluis is offline
Oh herkenning <3. Ik had dat ook altijd, en ik heb ook heel lang gedacht dat ik jongens zelf wegjaagde en dat ik iets wilde dat niet bestond, namelijk een jongen die net zo veel aandacht aan mij wilde geven als ik aan hem. Zelfs mijn vriend zei (toen we nog gewoon vrienden waren) dat ik iets wilde dat niet bestaat, tot een paar maand later bleek dat hij wel bestond Achteraf gezien denk ik gewoon dat al die jongens mij gewoon lang niet zo leuk vonden als ik hen en dat dat een teken is dat we gewoon niet bij elkaar pasten. Alleen had ik zelf nooit de kans om er zelf achter te komen dat we niet bij elkaar pasten omdat ze het dan alweer uit hadden gemaakt.
Oud 13-05-2012, 00:04
Verwijderd
Contacten moeten natuurlijk niet te benauwend worden. Misschien vinden jongens dat je ze teveel claimt. Wat doe je eraan? Niet al teveel belang aan jongens hechten en zelfverzekerd je eigen leven leven. Maar hoe doe je dat dan? Tsja...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 09:03
Siron
Siron is offline
Het kan zijn zoals Schrodinger zegt dat die jongen jou niet aantrekkelijk vind en dan heeft hij geen moeite om niet altijd als eerste iets van zich te laten horen e.d.

Het kan ook zijn dat hij jou wel heel leuk vind, maar dat hij dus heel goed een uitdaging kan spelen. Het werkt in ieder geval wel denk ik, want ik denk dat jij jezelf hard aangetrokken voelt tot hem dus hij is een echte uitdaging voor jou (toch?).

Ik zou proberen een beetje afstand te nemen, dat zal hem de kans geven om uit zichzelf aan jou te denken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 10:56
Verwijderd
Ik vind dat ook zo irritant als een jongen dat doet.
Ik zeg het dan ook gewoon tegen hem dat is dan moet ophouden.
Misschien dat die jongens dat niet durfen ofzo?
Ik zou gewoon afleiding dan zoeken en minstens 10 min wachten ofzo lijkt al wat minder opdringerig. Als het je lukt
Hard to get eh haha
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 11:57
Siron
Siron is offline
Citaat:
Ik vind dat ook zo irritant als een jongen dat doet.
Ik zeg het dan ook gewoon tegen hem dat is dan moet ophouden.
Misschien dat die jongens dat niet durfen ofzo?
Wat wil je dan wel? Doordat een jongen zo is denk ik dat je jezelf meer aangetrokken tot hem gaat voelen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 16:59
Linda Prins
Linda Prins is offline
Soms heb je bij het stappen in sommige dancings van die eilandjes en meidengroep en jongensgroep en de gemengde jongens/meiden groepjes.
Dan zie ik ze staan, een jongens vrienden groep en zoals vaak is er in hun midden altijd wel het kneusje of nerd van de groep te vinden. Zeg maar het verlegen mannetje die nog geen vriendin heeft gehad. En daardoor wat imago in de groep betreft onderaan de imago ranglijst staat. Die wordt dan vervolgens naar voren geduwd. Met de opdracht dat het tijd word dat hij een meid moet scoren. Vervolgens wordt er gewezen, in mijn richting, terwijl het mannetje onzeker schoorvoetend in mijn richting loopt, kijkt hij nog even onzeker om naar zijn vrienden. Die met het glas in hun hand wijzen van hup- kom-op-vooruit-go. Dan speel ik het spelletje mee, als het een leuke jongen is. Wat meestal wel het geval is.
Maar verleiders in opleiding de beginners of onervaren jongens benader ik weer anders. Dan bloos ik om in de smaak de vallen. Het is niet moeilijk als ik met een beetje overgave doe alsof ik overweldigd ben. Puur om hun gebrek aan zelfvertrouwen uit ze te trekken. Dan kijken ze even glunderend naar hun vrienden die aan de overkant van de dansvloer staan; van ik heb beet. Dan zie ik verbaasde gezichten, maar ook blikken, van verdorie, die meid had ik zelf moeten benaderen. Bij het mannetje zie ik zijn zelfvertrouwen groeien. En hem krampachtig moeite zie doen het gesprek gaande houden, me een drankje aanbieden, bang dat ik misschien wegloop. Wat ik niet doe, (uitzondering als zijn adem niet fris is) maar ik laat hem wel een beetje de indruk dat hij mij moet veroveren. Sommige nemen dan initiatief en nodigen me uit om te gaan dansen. Een aanbod waar ik vaak ja op zeg, tenminste als de muziek leuk is. Bij anderen stel ik het zelf voor. Eerst los, en bij de intiemere nummers, ga ik soms een beetje verder en dansen we in een omhelzing, dan is de hilariteit bij de vrienden groep, het grootst.
Ha, ha, zo ongeveer, soms flirt ik...en kijk wat er verder gebeurt ha, ha,
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je dan wel? Doordat een jongen zo is denk ik dat je jezelf meer aangetrokken tot hem gaat voelen.

Ehm nee.
Ik begin me dan te irriteren.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 17:22
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
Ehm nee.
Ik begin me dan te irriteren.
Ik denk dat je je vooral niet te veel zorgen moet maken over wat een jongen denkt. Als hij je ziet zitten, dan maakt het niet uit dat je graag met hem wilt spreken of graag tijd met hem doorbrengt.

Maar probeer ook vooral aan jezelf te denken. Soms klikt het gewoon niet, en dan kan het heel teleurstellend zijn als je je in een korte tijd al heel erg gebonden hebt aan iemand. 'play it cool' en hou gewoon in je achterhoofd dat het nog alle kanten op kan in het begin, en dan zul je waarschijnlijk ook ietsje minder 'intens' overkomen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 17:43
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
TS jij mag altijd wel tegen me praten, ik zal ook altijd direct terug reageren
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je je vooral niet te veel zorgen moet maken over wat een jongen denkt. Als hij je ziet zitten, dan maakt het niet uit dat je graag met hem wilt spreken of graag tijd met hem doorbrengt.

Maar probeer ook vooral aan jezelf te denken. Soms klikt het gewoon niet, en dan kan het heel teleurstellend zijn als je je in een korte tijd al heel erg gebonden hebt aan iemand. 'play it cool' en hou gewoon in je achterhoofd dat het nog alle kanten op kan in het begin, en dan zul je waarschijnlijk ook ietsje minder 'intens' overkomen

aah ja oke zo had ik het nooit echt bekeken!
bedankt!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
TS jij mag altijd wel tegen me praten, ik zal ook altijd direct terug reageren
Klinkt een beetje wanhopig he...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Soms heb je bij het stappen in sommige dancings van die eilandjes en meidengroep en jongensgroep en de gemengde jongens/meiden groepjes.
Dan zie ik ze staan, een jongens vrienden groep en zoals vaak is er in hun midden altijd wel het kneusje of nerd van de groep te vinden. Zeg maar het verlegen mannetje die nog geen vriendin heeft gehad. En daardoor wat imago in de groep betreft onderaan de imago ranglijst staat. Die wordt dan vervolgens naar voren geduwd. Met de opdracht dat het tijd word dat hij een meid moet scoren. Vervolgens wordt er gewezen, in mijn richting, terwijl het mannetje onzeker schoorvoetend in mijn richting loopt, kijkt hij nog even onzeker om naar zijn vrienden. Die met het glas in hun hand wijzen van hup- kom-op-vooruit-go. Dan speel ik het spelletje mee, als het een leuke jongen is. Wat meestal wel het geval is.
Maar verleiders in opleiding de beginners of onervaren jongens benader ik weer anders. Dan bloos ik om in de smaak de vallen. Het is niet moeilijk als ik met een beetje overgave doe alsof ik overweldigd ben. Puur om hun gebrek aan zelfvertrouwen uit ze te trekken. Dan kijken ze even glunderend naar hun vrienden die aan de overkant van de dansvloer staan; van ik heb beet. Dan zie ik verbaasde gezichten, maar ook blikken, van verdorie, die meid had ik zelf moeten benaderen. Bij het mannetje zie ik zijn zelfvertrouwen groeien. En hem krampachtig moeite zie doen het gesprek gaande houden, me een drankje aanbieden, bang dat ik misschien wegloop. Wat ik niet doe, (uitzondering als zijn adem niet fris is) maar ik laat hem wel een beetje de indruk dat hij mij moet veroveren. Sommige nemen dan initiatief en nodigen me uit om te gaan dansen. Een aanbod waar ik vaak ja op zeg, tenminste als de muziek leuk is. Bij anderen stel ik het zelf voor. Eerst los, en bij de intiemere nummers, ga ik soms een beetje verder en dansen we in een omhelzing, dan is de hilariteit bij de vrienden groep, het grootst.
Ha, ha, zo ongeveer, soms flirt ik...en kijk wat er verder gebeurt ha, ha,
Wat ben jij een aardig meisje!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 07:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat ben jij een aardig meisje!

Linda Prins, ik weet dat je het ontzettend leuk vindt om je voor te doen als meisje, maar kun je alsjeblieft niet iemand anders topic kapen om je onzinverhalen te dumpen?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 12:30
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Er zijn eigenlijk twee opties; jezelf inhouden en zo iets meer ruimte aan de ander geven/hard to get doen, of wachten tot je iemand tegenkomt die t juist fijn vindt dat je zo intens bent. Eerste heeft als voordeel dat iemand die je anders misschien niet zo lang interessant had gevonden je beter leert kennen en je daardoor misschien zo leuk gaat vinden dat dat intense later geen probleem meer is. Tweede heeft als voordeel dat je aanvankelijk al beter matcht, maar t zal langer duren voor je zo iemand vindt.
Oud 14-05-2012, 13:21
Verwijderd
Citaat:

Linda Prins, ik weet dat je het ontzettend leuk vindt om je voor te doen als meisje, maar kun je alsjeblieft niet iemand anders topic kapen om je onzinverhalen te dumpen?
+1
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 16:07
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik vind hard to get zoiets achterlijks he, dan ga je een soort oneerlijk spel lopen spelen waarin je zogenaamd heel cool en berekend bent en je je moet inhouden. Nou, leuk . Er komt heus een keer iemand die het wel waardeert dat je zo intens bent.
Oud 14-05-2012, 16:16
Volk
Volk is offline
Ik heb geen tips of iets dergelijks. Wel weet ik dat als ik helemaal verkikkerd ben op iemand dat rap kan wegvallen als die persoon continu berichten stuurt of contact zoekt. Maar dat is vooral omdat ik persoonlijk zo helemaal niet ben. Ik geloof heilig in "op elk potje passen dekseltjes"dus ik zou niet te veel moeite doen om jezelf te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 20:32
xLienaa
xLienaa is offline
Ik heb precies hetzelfde en heb er nu precies last van! Wat een toeval dat ik dit topic vind! Hoe dan ook, ik vind een jongen echt superleuk... Eerst niet, maar nu ben ik echt tot over mijn oren verliefd... Ik praat erop los op MSN, ik dacht dat hij het niet leuk vond, want ik had hem al een paar keer zien uitloggen wanneer ik inlogde. Wat ik ben gaan doen is gewoon nog met hem praten, maar wel in gesprekken minderen en er goed op letten dat ik me niet weer uitsloof en er hele slangen van alleen mijn berichtjes ontstaat. Als dat toch gebeurt, moet je gewoon zoiets zeggen als: 'Oh, en ik praat weer veeeeel te veel. Sorry...'.
En dan is het zijn taak om je uit te lachen, te laten merken dat hij het niet erg vindt of ook toe te geven dat het irritant is. Dan weet je waar je aan toe bent. Ik was ook altijd degene die het gesprek startten en ik wist niet of hij wel met mij wilde omgaan.
Op een dag had ik een gesprek met hem en ik vertelde hem dat ik de volgende week naar Duitsland moest voor school. Toen ik de week daarop terugkwam, had hij TWEE KEER een facebookbericht gepost! Hij wilde wel degelijk weten hoe het ging. Ik had beet!

Mijn tip: Als je jezelf op veel praten betrapt, keihard toegeven!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 14:48
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:

Ik kaap van niemand het topic, en ik doe me niet voor als meisje, ik ben een meisje, ja, dat een vriendje af en toe ook mijn computer gebruikt, en het daardoor voor de forumbazen verwarrend word met dat zelfde ip adres, tja, en daardoor wantrouwend worden, Ik snap het wel. hoor. die twijfel...

Laatst gewijzigd op 17-05-2012 om 15:25. Reden: type foutje
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 15:39
EZBlade
EZBlade is offline
een post wijzigen vanwege een typefoutje, tijdens het opgeven van de reden nog een typefout maakt en daarna als nog een typefout laten staan, vind ik redelijk knap
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
een post wijzigen vanwege een typefoutje, tijdens het opgeven van de reden nog een typefout maakt en daarna als nog een typefout laten staan, vind ik redelijk knap
1 typefout laten staan? Die hele post rammelt aan alle kanten...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 15:46
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
1 typefout laten staan? Die hele post rammelt aan alle kanten...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:50
Linda Prins
Linda Prins is offline
En zo begint het thema wegpesten, dat nu blijkbaar is begonnen, zodra één schaap over de dam is volgend er meer, het begint met 1, en voor je het weet, heb je een heel legertje, en ben je het mikpunt, omdat wordt beweerd dat ik niet ben, wie ik zeg dat ik zou zijn, iedereen hier geeft zichzelf een andere naampje, maar dat is niet erg beter één mikpunt dan helemaal geen mikpunt, zo gaat dat. En voor ik het weet staan er hele groepen, mij hier uit te jouwen, en is het wegjagen of wegplagen begonnen. Maar wie is hier nu echt, wie hij werkelijk is?. Ik heb voor zover ik weet niemand beledigt. of gekwetst of wat dan ook. Hooguit soms ietsje te ondeugend uit de hoek gekomen. Maar nu begrijp ik waar het begin zit van wegpesten. Het aanvallen, negeren, en wegjagen, het niet welkom zijn, is helaas blijkbaar begonnen. ...dus leef je uit..het kan dus....want de meeste stemmen gelden zo is het altijd. Toch?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:55
EZBlade
EZBlade is offline
Goede post
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 17:51
Linda Prins
Linda Prins is offline
Afzeuren is wel leuk en aardig, over type foutjes en dergelijke, maar dat is zo makkelijk, maar ik heb tenminste iets te melden. met alleen maar afzeuren, komt dit topic geen stap verder. Nu weer even over het onderwerp waar dit topic voor is opgezet. Open anders even een nieuw topic als je over een bepaald onderwerp wilt (af)reageren. En stort je hart uit ofzoiets. Dat houd het forum levendig en een beetje overzichtelijk. anders wordt het zo'n rommeltje. Waar je door de bomen het bos niet meer door ziet. (spreekwoord, geen typefoutje) dus nu even weer over onderwerp van dit topic, oké
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 17:52
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Afzeuren is wel leuk en aardig, over type foutjes en dergelijke, maar dat is zo makkelijk, maar ik heb tenminste iets te melden. met alleen maar afzeuren, komt dit topic geen stap verder. Nu weer even over het onderwerp waar dit topic voor is opgezet. Open anders even een nieuw topic als je over een bepaald onderwerp wilt (af)reageren. En stort je hart uit ofzoiets. Dat houd het forum levendig en een beetje overzichtelijk. anders wordt het zo'n rommeltje. Waar je door de bomen het bos niet meer door ziet. (spreekwoord, geen typefoutje) dus nu even weer over onderwerp van dit topic, oké
Citaat:
Goede post
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 18:29
Vowel
Vowel is offline
Niet zo aanstellen, Linda Prins. Niemand is je aan het wegpesten, je maakt er een drama van.

Nu weer ontopic graag.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 20:36
Paula v
Paula v is offline
Gewoon jezelf niet direct overgeven, het verschilt gewoon per jongen, het hangt gewoon af op wel type meisje zo'n jongen valt. de één houd van direct, en brutaal, terwijl de ander valt op gewoon rustig. Maar elkaar in een relatie af en toe even niet zien, maakt het later weer leuk om bij elkaar te komen. Denk ik. Wat jongens vooral afschrikt is bezitterig zijn. Elkaar een beetje ruimte gunnen om te sporten of hobby te doen. door af en toe ook los van elkaar vrienden en vriendinnen te kunnen zien.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 23:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
Als je tineye of google's "search by image" gebruikt om te zien waar de foto's (avatars en fotoboek) van Linda Prins en Paula v vandaan komen, vind je zo dat het pornoactrices zijn en zeer waarschijnlijk geen meisjes uit Den Haag.

De forumregels zijn hier volgens mij vrij duidelijk over:
Citaat:
Faken, je voordoen als iemand anders door bijvoorbeeld de foto's van iemand anders als ware het foto's van jezelf plaatsen, is niet de bedoeling.

...

Op het breken van deze regels staan straffen variërend van een waarschuwing tot het weren van de site (ban).

Laatst gewijzigd op 18-05-2012 om 20:38.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 13:58
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Nou, .. even ontopic graag. en anderen, bedankt voor jullie adviezen nog
Oud 19-05-2012, 14:26
OnderkofferMe
OnderkofferMe is offline
Het is inderdaad waarschijnlijk zo dat die betreffende jongens je toch niet helemaal leuk genoeg vinden. Heb er veel ervaring mee, altijd maar jongens nalopen en als eerste berichtjes sturen en het is NOOIT wat geworden. De gozers die achter mij aanliepen vond ik zwaar irritant, en waarom? Omdat ik ze niet leuk genoeg vond.

Twee maanden geleden ging ik op date met iemand, en ik was natuurlijk weer de eerste die vroeg of er een vervolg kwam. Dat kwam er niet zei hij, want hij miste vlinders. Maar of we wel contact konden houden? Daar heb ik kortaf op gereageerd en daarna ook niks laten horen, terwijl ik hem écht super vond. Gevolg: hij begon me te bombarderen met sms'jes, mailtjes en een verzoek om af te spreken.
Nu heb ik al zeven weken een heel fijne relatie met hem. Eindelijk, na al die jaren eens iemand die mij net zo graag mailt als ik hem!
Met andere woorden; als iemand jou leuk genoeg vindt, zal hij dat laten weten en zal hij het ook echt niet erg vinden dat jij als eerste contact opneemt. En mocht er ooit iemand tussen zitten die echt de moeite waard is, kun je hem altijd vragen of hij er moeite mee heeft dat jij zo intens bent. Het antwoord zal gegarandeerd 'nee' zijn. Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 11:23
DHRJ
DHRJ is offline
Zou fijn zijn als ze bij mij is meteen reageerden xD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten