Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nee, niet met een Bas, omdat ik geen leuke Bas ken... ![]() Lijkt me wel cool, ga je uit, zie je een leuke gast en dan vraag je aan hem: Ehm heet jij toevallig Bas? ![]() xs Juliah |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik wil ooit nog weleens met een jaimie of een larry zoenen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb dat dus NIET met Bassen (maar dat had ik al gezegd ![]() Nee, maar als je iemand leuk vindt met een bepaalde naam, dan kijk je verder of er nog andere mensen zijn met dezelfde naam die ook leuk zijn, ofzow ![]() ehm never mind ![]() xs Juul |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben Bas ![]() ![]() ![]() Ik heb niet echt dat 1 bepaalde naam me aantstaat. Maar meestal iets met een M of een N ![]() ![]() maar voor al bij Mirjam/Miranda dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sommige namen komen wel ontzettend geil over en sommige namen komen heel onaantrekkelijk over...
Bijvoorbeeld alles dat met Anne begint vind ik vaak niet mooi Verder zijn er wel van die Latina of Ebony-namen die ik wel ontzettend geil vind niet dat het mijn bureau op en neer doet gaan ofzo maar klinkt gewoon lekk0r |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #5!!! Daantje_0705 | 500 | 02-06-2004 22:40 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #4 Gothic | 499 | 22-05-2004 21:18 | |