Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was niet echt een blind-date; maar de vriend van de vriend van mijn vriendin wilde een leuk meisje als vriendin hebben. Toen gingen we uit, maar niet met zijn 2en, met die vriendin en haar vriend en nog een andere vriend... maar goed wel met de bedoeling dat het wat zou worden... Mwah aardige jongen maar nee... er sloegen geen vonken over
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog nooit meegedaan aan een blind date.. Lijkt me wel geinig, als het maar geen eng persoon is ofzo..
![]() maarja, heb nu een vriend, dus zullen we maar ff niet doen he ![]()
|
ik heb blind date gehad met jongen van het forum hier. we hadden al wel foto's gezien en gebeld enzo en toen kwam hij savonds voor 2 uurtjes helemaal naar mij.
nou, hebben echt een superleuke avond gehad, klikte heel erg. op t station kwam dé zoen..... ---ik dacht toen: nou, dat was zeker voor 1 keer. maar kreeg zelfde avond nog lieve smsjes enzo. heel snel weer afgesproken en nou heb ik wat met hem ![]() sinds 3 of 4 weekjes ofzo. en ben dr helemaal blij mee want hij is helemaal top! Bewijs: Checko & Bikkelvrouw in t mooie, groene veenendaal: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat heb ik nooit gezegd... ik zei: ik laat t wel horen als ik weer een keer in ede ben.. en dat wil ik nog steeds wel doen hoor! en met checko ging t gewoon zo.... msn was gezellig. en van t een kwam t ander. niet zo zielig doen hoor!!! ik wou ook niet met checko daten (eng)... maar hij drong aan .. dus: iets meer doorzettingsvermogen misschien? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat maakt checko een pedo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik doe ook niet aan blind dates. een blind date is trouwens toch dat je niets van elkaar weet? dus ook geen foto gezien hebt, en verdere persoonlijke dingen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
spoor jij wel?? dus volgens jouw theorie kun je wel wat hebben als iemand 16 en 17 is. maar op t moment dat die 17-jarige 18 word is die 18-jarige een pedo?? conclusie: jij spoort inderdaad niet.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
1x gehad, pas geleden, maar was eigenlijk niet echt een blind date aangezien we elkaar wel eens gezien hadden, maar nooit een woord gewisseld. Het was echt drie keer niks. Hij stelde zich voor en toen dacht ik al oh neeee... ik wist echt niet hoe ik er van af moest komen en dan voel je je echt lullig, heb uiteindelijk maar een smoes verzonnen dat ik wegmoest. Nooit meer iets van me laten horen. Kom 'm nog wel eens tegen en dan voel ik me nog altijd schuldig, want hij vond mij wel leuk
![]()
|
Toen ik moest werken zaten er 2 mensen op het terras die een blind date hadden..
![]() Die vrouw zat er eerder, dus elke keer als er een man voorbij kwam ''oehhh zou dat hem zijn?''. Volgens mij werd het helemaal niks want zij vond hem een beetje een slome.. hij zag er wel goed uit, maar hij was zooo sloom zei ze.. jammer hoor..
||
Citaat:
In dat geval niet maar als er 4 jaar verschil in zit wel. Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 11:22. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Eén keer gedaan. Eerst een tijdje smsjes gestuurd, toen zouden we elkaar op CS Maastricht ontmoeten. Godzijdank kwam er een vriendin van me met haar vriend en zijn broertje aanlopen! Want toen ik m'n blind date zag, schrok ik me kapot. Hij was eng, glibberig en lelijk. Echt een gladde Sjon.
Nou, toen gingen we dus naar een café, en op een gegeven moment pakte hij mijn hand. Ik wist niet wat te doen! Toen wilde hij me ook nog gaan zoenen, maar ik heb geweigerd. Na die avond bleef hij me berichtjes sturen en zo, ik werd er gek van! Ik wilde die engerd niet! Uiteindelijk zag hij dat ook in en heb ik niks meer gehoord. ![]()
||
Citaat:
Dat wat jij hierboven schrijft is mijn theorie helemaal niet, Mijn theorie luidt als volgt: Bij een relatie waarbij een van de 2 minderjarig is en het leefdtijdsverschil 4 jaar of meer is is een pedo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is volgens jouw theorie iemand van 17 die iets heeft met iemand van 13 géén pedofiel, en iemand van 18 die iets heeft met iemand van 14 wél... terwijl ik het tweede geval nog logischer vindt, want tussen een 17jarige en een 18jarige is niet veel verschil, maar 14jarigen zijn doorgaans stukken 'volwassener' dan 13jarigen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
blind date bartjew23 | 3 | 04-01-2013 22:19 | |
Liefde & Relatie |
jouw blind date Hernuel Fan | 10 | 08-02-2009 15:50 | |
De Kantine |
Blind date Bloompje | 55 | 10-09-2003 20:20 | |