Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De rest is meer voor psych ofzo...
|
![]() |
Enige reden voor mij zou zijn dat het van me werk moet ofzo... ik ben op school 1 van de 3 of 4 mensen die er zo bijloopt maar ik heb er best wel schijt aan....
De adnere reden dat ik zou veranderen is als de hele groep waar ik onder val(nu dus gabber/skins) zou veranderen maar dat gaat tog altijd heel geleidelijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Optopik, als 't moet - voor m'n werk. Ik heb geen zin om werkeloos rond te huppelen enkel en alleen omdat ik zo koppig ben om me niet aan te passen. Dan maar een paar uurtjes per dag schijnheilig doen en er bijlopen als een yuppie, boeiend. |
![]() |
|
zou ik nooit doen
ik zou me hardstikke ongelukkig voelen als ik andere muziek zou moeten luisteren en altijd strakke kleding aan zou moeten... als mn vriendje mn lifestyle niet okee vind zou ik dat wel minder vinden en er misschien een beetje onzeker van worden...maar niet veranderen....
|
Verwijderd
|
\m/ MY LIFESTYLE DETERMINES MY DEATH STYLE \m/
owh sorry nog 'n beetje in de FOR stemming ![]() Uh ja m'n lifestyle verandert constant, *zoekt ff op* In langer bestaande groepen leidt het proces van wederzijdse beinvloeding tot een zekere homogeniteit in opvattingen en gedragingen *zucht* haat school.. maar goed 't klopt natuurlijk wel, voor mij iig . 'k pas me gewoon aan. Als ik bij lieve mensen ben dan ben ik ook lief, en als ik bij een stelletje eikels ben dan ben ik een klootzak.. dus.. ga bij jezelf te raden: vind je me 'n klootzak? you do the math |
![]() |
|
Qua kleding verander ik opzich wel steeds een klein beetje, ik zie het probleem er niet van..
ow wat andere mensen ervan vinden, beinvloed me opzich niet zo heel erg, als diegene met wie ik ben shoppen zegt dat het voor geen meter zit of staat dan neem ik dat oordeel wel mee in de uiteindelijke beslissing maar als ik iets eenmaal heb, iets eenmaal gaaf vind, iets helemaal angela heb gemaakt dan stap ik daar niet zo makkelijk vanaf..
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 16:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mijn beste weten is lifestyle toch wel iets waar je zelf behoorlijk sterk de hand in hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen een beetje jammer dat je geen extremere dingen mag bij ons zoals piercings en dreads etc.. Niet dat ik dat allemaal wil maar sommige dingen moet ik wel laten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk wel dat het echt zo is... dat je best een beetje veranderd als je met een 'ander' type verkering hebt... Maar of ik daar nou echt zo heel extreem voor zou gaan veranderen, nee...
Mening van vrienden vind ik wel heel erg belangrijk. Als zij tegen mij zeggen dat iets écht niet kan (qua gedrag ofzo) zou ik dat proberen te laten. En nee, ik zou m'n lifestyle niet veranderen als ik hier heel erg mee gepest word, denk ik... Maar dat kan ik niet beoordelen omdat ik dat nooit meegemaakt heb.
||
Citaat:
![]()
|
Wat paranoide al zei; wanneer ik geen baan kan krijgen vanwege mn kleding etc, word 't hoog tijd dat ik 't es ga aanpassen.
Verder wanneer mensen met een fatsoenlijk onderbouwd iets aan komen zetten wil ik er nog best wel over nadenken om dingen te veranderen. Hoewel ik dat niet in 1 keer patsboem zou doen, maar geleidelijk aan.
|
mensen zeggen wel van: 'ik verander mijn lifestyle niet voor vriendjes en voor vrienden"
maar ik denk zo... stel he... je leert nieuwe mensen kennen die je echt heel cool vind, waarmee je het goed kan vinden, die je nieuwe vrienden worden, maar die een beetje anders zijn dan jij misschien verander je dan niet van lifestyle om meer bij hun in de smaak te vallen, maar juist omdat hun lifestyle zo bij jou in de smaak valt voorbeelden: *ik draag altijd alle stijlen door elkaar heen en vind de meeste dingen wel leuk, ik heb alleen een hekel aan van die netjese uiterlijken met laarzen en blousjes en tasjes en kettingen en armbanden en ringen en extreme riemen en alles op elkaar afgepast ... MAAR! ik leerde 3 jaar geleden 3 meisjes kennen (alweer een tijd geleden eigenlijk) en die waren precies zoals ik nu beschrijf... ze waren ZO leuk!! en als zij zo'n precies op elkaar afgestemde outfit droegen met laarzen en tassen en riemen en blousjes en broeken en alles gewoon kloppend dacht ik... oeh, eigenlijk zien ze er heel leuk uit. op een goede dag kocht ik zelf laarzen, en toen een keer een tasje.. na verloop van tijd kwamen er steeds dingetjes bij en nu... nu kan ik zelf als ik het zou willen ook zo'n outfit aandoen.. ik doe het alleen niet, want als complete outfit vind ik het toch niet helemáál je-van-het... tegenwoordig heb ik heel veel vriendinnetjes die zo totaal op zichzelf zijn afgestemd en helemaal kloppend zijn, en ik vind ze allemaal geweldig... toch als ik zo'n meisje dat ik niet ken tegenkom denk ik altijd bij mezelf, jugh die outfit... gek he? *ander voorbeeld is een jongen die echt helemaal geweldig was en die zo vol overgave heel apart eruit zag, dat ik als ik hem zag er ook altijd zin in had om er vol overgave apart uit te zien... resultaat is een geweldige (aparte ![]() Nu hebben deze twee voorbeelden mijn lifestyle op zich niet zo veranderd, maar je kan wel zien dat je wel degelijk beïnvloed wordt door mensen uit je omgeving. denk eens aan hoe erg je lifestyle veranderd als je een muziekstijl ontdekt die je geweldig vind, waarvan je de feestjes gaat bezoeken die je levenswijze beïnvloeden denk eens aan hoe je kijk op het leven veranderd als je drugs begint te gebruiken en met wat voor een soort andere mensen dan voorheen je ineens in aanraking komt iedereens lifestyle veranderd, door de dingen die hij of zij meemaakt in het leven en de mensen die je leert kennen. je lifestyle blijft echter wel JOUW stijl, waardoor je het zelf misschien niet zo als verandering ziet, maar als je het vergelijkt met je levensstijl van vroeger dan denk je misschien, goh, da's toch wel anders
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat: