Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik up deze even, geen zin om een nieuw topic er over te gaan openen;
Ik vind Elephant echt enorm goed, heb hem nu weer lekker hard op staan, ben helemaal verkocht.. Ik vind hem ook beter dan White Bloodcells, veel... mja, voller.. Echt een super cd ![]() There's No Home For You Here = errug goed! |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder, hele cd is ![]() ![]() maar elephant is dus zeker erg kewl... laatste nummer is ook kewl, zeker helemaal aan t eind als ze gaan praten >maar dat komt omdat ik dol ben op engels accent < |
![]() |
|
The White Stripes hebben totaal geen goeie albums, ze hebben hooguit een PAAR goeie nummers, waaronder "BROKEN BRICKS", wat snellere garage rock'n'roll.
De rest van hun nummers zijn echt 'mediocre' ze hebben niet zulke boeiende gitaarriffen, de zang is oke, en ze hebben geen catchy nummers/teksten. - G.C.
||
Citaat:
over tegenargumenten gesproken.
||
Citaat:
Sorry, maar die nummers die je opnoemt halen het gewoon niet als boeiende gitaarriffs. Qua teksten spreekt niks mij echt aan eigenlijk. - G.C.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast gaat het mij ook helemaal niet op 'boeiende gitaarriffen' het gaat er mij om of het goed klinkt of niet, of ik er van kan genieten en er naar kan luisteren... Ik vind White Blood Cells én Elephant beide érg goede albums, ze zijn dan misschien niet catchy en zullen niet overlopen van de 'boeiende gitaarriffen' maar ik vind ze echt super goed! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seven Nation Army en Little Acorns vind ik trouwens ook werkelijk súper ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- G.C.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() PS ik wil ook kaartjes voor de 21e maar het is helaas uitverkocht ![]()
|
de principes van de White Stripes zijn perfect om de ''pure'' muziek nog een beetje in leven te houden.
>>de opnameapparatuur van ''Elephant'' komt allemaal uit vóór 1963 (is ook wel te horen) >>ze zijn niet commercieel (tenminste niet zo commercieel als bv. Linkin Park) >>de muziek zelf is natuurlijk ook flex. vooral elephant, alleen idd jammer van de bas die er niet in zit, dan zou het helemaal perfect geweest zijn oh ja nog een vraagje: waarom kiest een amerikaanse band voor een nederlandse albumtitel (''De Stijl'') ??
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |