Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maargoed. ik vind dat mensen zich er niet zo druk over moeten maken. want de 1 zuipt te veel de ander rookt te veel enz dus live and let live....
|
![]() |
Ik ben niet tegen het roken van weed, maar ook niet echt voor.
Ik heb een vriend die het elke dag doet, dat vind ik echt dom, omdat het gewoon slecht is. Maar af en toe een keertje lijkt mij niet erg. Zo slecht is het nou ook weer niet, en het is gewoon leuk. Ik doe het ook, 2 keer per jaar ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
nooit van smoren gehoord wel genoeg andere.. mja hier heet het gewoon een JOINT ooit van gehoord? ![]() btw no offence tege belge hoor... ken er genoeg en zijn allemaal aardig en ok hoor ![]()
||
Citaat:
MuHehehe ok das humor.. ![]() 'jongens, zulle we ff jezus gaan smoken...!' hehe... hmzzz ![]() sorry voor de nutteloze post ... ![]()
Laatst gewijzigd op 23-04-2002 om 19:53. |
![]() |
|
![]() |
voor!
tis gewoon zwaar relax en ja ik ben van mening dat het gezonder is dan veel zuipen. ok als je echt elke dag stoned rond loopt das minder (kheb het zelf ook een tijd gedaan) je mist dan gewoon wat van de realiteit, op school pik je niks op (gelukkig zat ik toen op de vbo, wel c niveau maar goed als je havo kan.........) ik blow nou nog wel regelmatig iets van 2/3 keer in de week ofzo maar dat kan makkelijk en ik word er gewoon rustiger van. kortom ik ben voor als het maar met enige mate is
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
manieren om sneller terug normaal te doen? wazaa!? | 35 | 04-04-2006 15:27 | |
De Kantine |
Nederlandse troepen uit Irak NU! niceman1984 | 13 | 17-01-2004 14:54 | |
Drugs & Alcohol |
andere namen voor drugs needlefreak | 54 | 29-11-2003 18:49 | |
Verhalen & Gedichten |