Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() tis voor een piece dus moet het een beetje gangsta zijn...
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:09. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verzin dan iets....?? Nee ik wil neit de letters ERNIE op een witte muur spuiten....da's nie origineel!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een andere vriend heet 'Specta' en ik heet 'DeJa-Vu' (hmm, 1 teveel). Niet dat ik spuit, maar ik breakdance wel en dan is het ook wel handig ![]() Levi-B vind ik opzich wel grappig, je moet het zelf weten. Het moet eigenlijk wel iets betekenen en ergens voor staan, en ik weet niet waar levi-b voor staat...? Levi Strauss?? ![]() Ps. Je hebt al meteen een cu2 aangemaakt? lol ![]()
||
![]() |
Citaat:
en ik wil hem niet VERANDEREN....ik ben gewoon benieuwd wat jullie een leuke nickname vinden....
||
![]() |
Citaat:
Ik had al een cu2...eerst genaamd: GangstaJP maar die had ik al ZO lang....ik wou iets anders maar kon niets verzinnen.... Maar waarom moet het iets betekenen?
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() beetje erg zielig als je zo graag gangsta wil zijn.. vooral als je dan zelf nix weet te bedenken en dan kies je voor levi-b ik denk dat vrijwel iedereen eerst ff aan dat merk denkt..en dat is toch niet gangsta??! of heb ik iets gemist en zijn dat soort merken juist wel gangsta?? ![]() najah veel plezier met je gangsta leven en je zoektocht naar gangsta namen... dat is in totaal 6 keer gangsta of met deze erbij 7, maar dat is er natuurlijk 1 teveel.. want 1 letter is immers al een wereld van verschil dat zorgt ervoor dat je 'het' bent, of juist niet, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik weet juist neits te verzinnen....
||
![]() |
Citaat:
Ik wil niet graag 'gangsta' zijn....ben juist skater....maar mn naam moet wel gangsta zijn....en ik weet er geen te verzinnen want alle namen die ik verzin bestaan al.....is altijd al zo dus vraag ik het jullie....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enkele suggesties: Unoriginal Stoopith More-on Beetje zelfspot kan geen kwaad. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |