Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals ik het grootste gedeelte van mijn leven rond zal lopen waarschijnlijk. Dus jasje/dasje of een wollen trui met overhemd. Netjes dus
![]() Niet in 3D in ieder geval, dat vind ik zo gruwelijk...die mensen die hun hele leven geen gevoel voor stijl hebben gehad en zich dan laten opbaren in letterlijk zo'n begrafenispak...ugh ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn mooiste kleding, met rode lippenstift (coz that's me ) en zwart opgemaakte ogen en mijn haar wil ik tegen die tijd zo lang hebben dat ik het als een soort hempje over mezelf heen kan leggen (nou ja, dat moet iemand anders dan dus doen) zodat ik alleen een gave rok aanhoef en mooie schoentjes.
|
![]() |
|
In een jurk, geel met blauw en een rode cape, mn haar zwart met een rood haarbandje erin.
Ik wil graag liggen in een glazen kist en de enigen die worden binnengelaten om om me te rouwen zijn 7 lilliputters en een knappe kerel met een wit paard ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil uiteraard in een gouden doorzichte kist naakt, en dan met een stijve lul en een gelukzalige glimlach op mijn gelaat |
![]() |
|
Ik wil niet opgebaard worden, naja niet voor iedereen alleen (schoon) familie en een paar vrienden mogen me ff nog zien als ze het willen. Ik wil iig opgebaard worden in een witte bruidsjurk, al mijn sieraden en piercings moeten af/uit, op een zilver kettinkje na met een zilver kruisje en een zilvere ring met kruis van mijn ouders uit Kroatie. Ik wil een witte bh en witte string aan en niks om mijn voeten. Me haren moeten los. En ik wil geen make-up op, enkel dag creme van oil of olaz en een beetje parfum die ze zelf mogen uitkiezen. Thats it. De kist mooi lichtbruin en daarna cremeren.
||
Citaat:
het is net mijn concierge ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ik euh... t boeit me eigenlijk niet zo, ben dan toch dood. mssn ga ik wel voor een crematie, dust in the wind enzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Als jij een standbeeld kreeg, wat voor standbeeld zou je dan willen? Dekaloog | 24 | 22-01-2016 23:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Opbarend Verwijderd | 22 | 18-10-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Winst en verlies. Verwijderd | 6 | 28-09-2006 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Uitreksels Odiel Reef Stwcer | 6 | 13-04-2004 14:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeder worden op je 17de..... wondersbestaan | 46 | 01-11-2002 20:15 |