Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
goede band. een vriend van me is er helemaal weg van. ik heb zelf ook origin of symmetry en die luister ik op zijn tijd eens. zou ze graag live eens willen bewonderen.
ik hoor trouwens wel overeenkomsten met placebo hoor. ze zijn geen aftreksel ofzo, maar volgens mij zijn ze toch duidelijk door placebo (en radiohead, dat hebben ze ook zelf toegegeven) beïnvloed.
|
![]() |
Koele band... ze hebben lekkere spring-nummers (new born, plug in baby), en echt mooie nummers (teveel om op te noemen, o.a. unintended en citizen erased)...
Veel mensen vinden Matt's stem irritant, maar da's meer een kwestie van smaak denk ik, ik vind t wel mooi, en knap voor een mannelijk persoon om zo hoog te zingen ![]() Live waren ze erg vet (heb ze in de HMH gezien), toen gooiden ze bij Bliss allemaal ballonnen naar beneden... Ik stond daar echt: aaahhhh *sprakeloos* ![]() ![]()
|
1 van mijn favoriete bands, mijn zusje is er ook fan van. We hebben samen Showbiz, Origin of Symmetry, Hullabaloo en Random 1-8. Ik hebze ook nog nooit live gezien, ik heb gehoord dat ze in september naar NL komen, dan ga ik er zeker heen.
|
![]() |
|
muse is puik! origin is mijn favo cd.... muziek is lekker apart.
poster van oos is btw te koop via de www.frs.nl dacht ik.,....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Muse heerscht wel; heb de eerste 2 cds. op PP 2002 waren ze gaaf, maar op LL 2001 waren ze nog beter. de vergelijking met Placebo snap ik wel, maar gaat niet helemaal op. ik zou de een ook niet beter dan de ander willen noemen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb ze nog nooit live gezien ![]() en het klopt dat er invloeden van radiohead inzitten, maar dit was vooral op de eerste cd. op hun live cd Hullabaloo hoor je pas hoe goed ze zijn. Ik vind het goede muziek omdat het muziek is met emoties (god, wat klink ik soft ![]() binnenkort komt hun tourschema uit en er zijn geruchten dat ze naar nederland komen, dan zul je me waarschijnlijk vooraan zien staan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||