Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 17:41
SpongeBob
SpongeBob is offline
Ik weet dat er al een groot topic is met alle informatie over Salvia, maar toch wil ik nog ff wat weten;
Ik heb laatst een halve gram 5x extract gekocht en ik heb nog nooit iets van Hallucinogenen geprobeerd, dus ik wou ff weten wat nou de beste hoeveelheid is om mee te beginnen en hoe je dat kan meten
Advertentie
Oud 25-06-2003, 17:44
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
SpongeBob schreef op 25-06-2003 @ 18:41:
Ik weet dat er al een groot topic is met alle informatie over Salvia, maar toch wil ik nog ff wat weten;
Ik heb laatst een halve gram 5x extract gekocht en ik heb nog nooit iets van Hallucinogenen geprobeerd, dus ik wou ff weten wat nou de beste hoeveelheid is om mee te beginnen en hoe je dat kan meten
Met een analitische weegschaal en die kosten ongeveer 1000 euro , maar als het goed is, heb je een aantal dosissen, dus kun je het verdelen, of gewoon 1 keer je pijpje vullen (als ie niet supergroot is). Wacht effe op meer reacties, want ik ben hier niet zeker van...
Oud 25-06-2003, 18:23
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 25-06-2003 @ 18:44:
Met een analitische weegschaal en die kosten ongeveer 1000 euro , maar als het goed is, heb je een aantal dosissen, dus kun je het verdelen, of gewoon 1 keer je pijpje vullen (als ie niet supergroot is).
Wacht effe op meer reacties, want ik ben hier niet zeker van...
Hehehe, 't is dat je het er zelf bijzet. Zelfs met een klein crackpijpje krijg je al snel een grote dosis binnen. Ik zou, als ik de topicstarter was, beginnen met een kleine 'threshold'-dosis; eerst rustig verkennen waar je grenzen liggen en dan pas uitbouwen tot een grotere dosage. De halve gram verdelen in 6 porties o.i.d.

[mierenneuker-mode] Als je al wilt dat er een centraal Salvia-topic is, waarom maak je dan alsnog een nieuw topic aan? Dit kon namelijk gewoon in het oude topic geplaatst worden.
Oud 25-06-2003, 22:44
apekop123
apekop123 is offline
Ik heb ook zo'n buisje Salvia 5X. Het doseren vind ik niet echt moeilijk. Je moet het zo zien, er zit genoeg in voor 12 lichte trips en 6 zware. Meet met een geo-driehoek (of lineaal) hoeveel cm van het buisje gevult is. Deel dat door 6 of 12 (of iets ertussen) en haal dat eruit. Op die manier heb ik vrij precies kunnen bepalen wat genoeg is voor een goede trip

Ik heb trouwens ook gemerkt dat als je op salvia gaat trippen en het is je 1e keer dat het ook wel rlx is om een waterpijp erbij te nemen en 'm dan voor de helft te vullen met wiet en er een beetje salvia bij te doen (minder dan 1/12 van het totaal). Op die manier krijg je toch een trip (ik iig wel) maar je bent nog wel redelijk op de wereld. Het is dus niet echt helemaal hetzelfde en het is zonde om zo je salvia op te maken, maar het is wel een goede manier om vertrouwt met salvia te raken.
Oud 25-06-2003, 22:53
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Drexz schreef op 25-06-2003 @ 23:44:

Ik heb trouwens ook gemerkt dat als je op salvia gaat trippen en het is je 1e keer dat het ook wel rlx is om een waterpijp erbij te nemen en 'm dan voor de helft te vullen met wiet en er een beetje salvia bij te doen (minder dan 1/12 van het totaal). Op die manier krijg je toch een trip (ik iig wel) maar je bent nog wel redelijk op de wereld. Het is dus niet echt helemaal hetzelfde en het is zonde om zo je salvia op te maken, maar het is wel een goede manier om vertrouwt met salvia te raken.
Ik vind salvia sowieso een drug die je vaker moet uitproberen, wil je de optimale effecten kunnen bereiken. Naarmate je het vaker hebt gedaan, raak je steeds meer vertrouwd in de 'wereld' en klim je steeds weer een trapje hoger, met als missie het ultieme Walhalla, de ontmoeting met vrouwe Salvia.

Heerlijk toch, het romantiseren van drugs, .
Oud 26-06-2003, 12:31
SpongeBob
SpongeBob is offline
ok bedankt , ik weet genoeg
Oud 26-06-2003, 13:52
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
SpongeBob schreef op 26-06-2003 @ 13:31:
ok bedankt , ik weet genoeg
Genoeg weet je nooit......
Oud 26-06-2003, 19:25
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 25-06-2003 @ 19:23:
[mierenneuker-mode] Als je al wilt dat er een centraal Salvia-topic is, waarom maak je dan alsnog een nieuw topic aan? Dit kon namelijk gewoon in het oude topic geplaatst worden.
Idd. Die topic kun je hier vinden: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=398689

Gesloten.

Regels voor berichten