Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[mierenneuker-mode] Als je al wilt dat er een centraal Salvia-topic is, waarom maak je dan alsnog een nieuw topic aan? Dit kon namelijk gewoon in het oude topic geplaatst worden.
|
Ik heb ook zo'n buisje Salvia 5X. Het doseren vind ik niet echt moeilijk. Je moet het zo zien, er zit genoeg in voor 12 lichte trips en 6 zware. Meet met een geo-driehoek (of lineaal) hoeveel cm van het buisje gevult is. Deel dat door 6 of 12 (of iets ertussen) en haal dat eruit. Op die manier heb ik vrij precies kunnen bepalen wat genoeg is voor een goede trip
![]() Ik heb trouwens ook gemerkt dat als je op salvia gaat trippen en het is je 1e keer dat het ook wel rlx is om een waterpijp erbij te nemen en 'm dan voor de helft te vullen met wiet en er een beetje salvia bij te doen (minder dan 1/12 van het totaal). Op die manier krijg je toch een trip (ik iig wel) maar je bent nog wel redelijk op de wereld. Het is dus niet echt helemaal hetzelfde en het is zonde om zo je salvia op te maken, maar het is wel een goede manier om vertrouwt met salvia te raken.
||
Citaat:
Heerlijk toch, het romantiseren van drugs, ![]()
||
Citaat:
Gesloten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Salvia Divinorum ervaringen? A-man | 140 | 04-09-2008 18:33 | |