Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
neej jonge, gewoon die hele pijp volgooien, in 1 keer alles oproken in 1 diepe hijs. en dan vet hard gaan, een beetje wordt je alleen wat vaag van, gewoon die pijp volgooien en GO! Je lichaam knalt weg, echt vet man! De hele realiteit veranderd en in 1 klap heb je ff 1 minuut geen besef meer van de wereld om je heen.
![]() ![]()
||
Citaat:
ik zou het redelijk zorgvuldig aanpakken met dat spulletje
|
Ik heb gister Salvia gedaan (voor de 2e keer met SecreT-JunkY )
19:30 We zaten bij een vriend thuis z'n ouders waren pleite. De stemming was oke en ik had echt zin in een vette trip. Ik had een pijpje helemaal vol met salvia gedaan. Later merkte ik dat het een beetje teveel was. Ik nam 1 hele grote diepe hijs en meteen daarna nog 1 en toen was de pijp leeg. Vrijwel meteen begon het te werken. eerst kreeg ik het heel heet en begon in vaagh te lachen enz dat was wel grappig. Ineens snapte ik niks meer. Ik zag het beeld overlappen ofzow. Toen leek het of iets (ik weet niet meer of het woorden of beelden waren) de hele tijd naast elkaar gingen zeg maar zoals dit: UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU zoiets. Toen had ik een hele rij dingen een elkaar en ineens werd dat van plasic en het werd had en ik lag er ineens op. Iets later leek het alsof ik ineens weer terug in de echte wereld stapte. Toen voelde ik me best kut. Na 30 minuten ofzow was het volledig weg en voelde ik me gewoon weer 100 % normaal. Conclusie: Salvia is tof maar pas echt op dat je niet teveel neemt want dan is het best eng. Dit was ik bijna vergeten (er komen steeds meer dingen terug ![]() Ik zat nog ff tv te kijken (Dharma and Greg) en bij alles wat ze zeiden hoorde ik in me hoofd nog iets. Bijv. als ze op tv zeiden. "How are you" hoorde ik how are you toede. Acher het laatste woorde hoorde ik elke keer iets was een beetje rijmde ofzow heel vaagh.
Laatst gewijzigd op 08-06-2002 om 10:51. |
![]() |
|
Als ik dit zo lees, wil ik het ook wel een keer proberen (over een paar weken misschien)! Ze zeggen ook wel eens over Salvia Divinorum; "Paddo's zijn wijze oude geesten die je behulpzaam leiden door een surrealistische wereld. Salvia daarentegen is als een klein geniepig hyperactief mannetje in je hersenpan, die binnen een kwartier jouw hersens flink aan 't fucken is."
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Salvia (uitleg) apekop123 | 101 | 21-12-2003 23:21 | |
Drugs & Alcohol |