Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2002, 18:31
Aragorn
Aragorn is offline
Is er hier iemand die met een beetje serieuze bedoeling al eens Salvia Divinorum (Sage) gerookt heeft? Vertel dan eens wat er precies met je gebeurde en wat je zag/voelde/merkte, want ik heb al verhalen gehoord over mensen die vast zaten in een kauwgomballen automaat tot mensen die het gehele leven van een grasspriet hebben meegemaakt (zie het voor je...).

Dus dat lijkt me wel gaaf om eens te doen, eens kijken wat mijn brein me laat meemaken.

Maar als iemand dit dus al eens gedaan heeft: wat gebeurde er en waar was je?

Aragorn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2002, 19:22
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
yup
een keertje gedaan
het was wel een hele sterke trip, maar ik vrijwel niks visueels gehad, wel veel sterke associaties. Ik deed het bijvoorbeeld in een kamer met zo'n tapijt van allemaal van die rare woldraadjes, en die zaten de hele tijd overal over m'n lichaam!
de muren deden me denken aan de muren uit van die oude scheveningse vissershuisjes, dus zat ik daar ook, en later zelfs op zee!
Het was ook een hele sterke trip, een stevige paddotrip is er niks bij, maar het heeft niet zo'n hoge entertainmentwaarde, het is allemaal een beetje donker en serieus.
het is wel na 20 minuten uitgewerkt. Je zit meteen op het hoogtepunt, wat 5 minuten duurt, waarna je de resterende 15 minuten een beetje (heel sterk!!) na zit te trippen.

T'hangt er dus een beetje vanaf wat je er mee wilt.

Veel Plezier
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 11:28
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
je wordt gewoon totaal 1 met de omgeving, je bent er zelf gewoon niet meer, je wordt uiteengerukt door de omgeving, echt zwaar vaag. net alsof mijn lichaam in de omgeving oplosten, letterlijk in de bank wegzakte, dit is echt een spirituele ervaring, echt vaag.

Dat verhaal van die gast hierboven dat die woldraadjes over hem heen zaten zo'n dingen voel je echt, ik voelde me een deel van de bank, di trip duurde zo'n 3 minuten bij me, en op het laatst dan voel je letyterlijk je lichaam weer bijeenkomen, echt vaag.

Het smaakte wel echt barbecue achtig.
Oud 01-06-2002, 11:29
the Comebackkid
mijn tip, doe dit niet ergens sneaky op het schoolplein of in een parkje want je weet niet wat je gaat meemaken. Ik heb 2 minuten lang staan kreunen van ÖOhhh ohhh hoh hoo oohhh what the fuck.. ohhhh.
Oud 03-06-2002, 13:37
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Kan je dat bij een smartshop halen of is het niet zo makkelijk?
Zo ja, welke?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 14:12
ESCO
ESCO is offline
Als ik t goed heb kan je t alleen bij de smartshop halen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 19:54
notbonefish
notbonefish is offline
www.desjamaan.nl

hebben ook vele links met Salvia info.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 17:08
Verwijderd
kep ut toevallig gister gedaan... voor ut eerst... (hebben we het over hetzelfde? in zo'n klein buisje, dat groene spul, wat je op rookt?) dus klein beetje (1e keer...) in pijpje gedaan... enne hijs nemen... was vaagh... veeeeeeeeeel lachen ff (was met Drexz ) maar was snel weer weg... volgende keer paddo's
(btw, kan ja da spul met sjek roke? in een joint?)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 20:35
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
kep ut toevallig gister gedaan... voor ut eerst... (hebben we het over hetzelfde? in zo'n klein buisje, dat groene spul, wat je op rookt?) dus klein beetje (1e keer...) in pijpje gedaan... enne hijs nemen... was vaagh... veeeeeeeeeel lachen ff (was met Drexz ) maar was snel weer weg... volgende keer paddo's
(btw, kan ja da spul met sjek roke? in een joint?)
dat kan wel, maar dan is het moeilijker te doseren ofzo (ik lul ook maar allerlij websites na hoor ) want dat luistert nogal nouw.
Als je het doet gaat het veel geleidelijker werken d8 ik, en duurt het misschien wat langer, maar zal het hoogtepunt ook lager zijn ofzo.
probeer maar, wie weet...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 22:28
the Comebackkid
neej jonge, gewoon die hele pijp volgooien, in 1 keer alles oproken in 1 diepe hijs. en dan vet hard gaan, een beetje wordt je alleen wat vaag van, gewoon die pijp volgooien en GO! Je lichaam knalt weg, echt vet man! De hele realiteit veranderd en in 1 klap heb je ff 1 minuut geen besef meer van de wereld om je heen.
Oud 06-06-2002, 00:19
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
neej jonge, gewoon die hele pijp volgooien, in 1 keer alles oproken in 1 diepe hijs. en dan vet hard gaan, een beetje wordt je alleen wat vaag van, gewoon die pijp volgooien en GO! Je lichaam knalt weg, echt vet man! De hele realiteit veranderd en in 1 klap heb je ff 1 minuut geen besef meer van de wereld om je heen.
zo das best wel radicaal, om zomaar ff dat bakje vol te gooien en maar raak te smoken...

ik zou het redelijk zorgvuldig aanpakken met dat spulletje
Oud 06-06-2002, 13:45
the Comebackkid
als je ervoor kiest om het te doen meot je er gewoon voor gaaan, geen weg terug! Zo hard mogelijk op die trein springen en jezelf laten meevoeren. Als je twijfelt moet je het niet doen.
Oud 06-06-2002, 13:46
the Comebackkid
ik zal tot slot nog 1 ding zeggen;

Ik weet niet ofdat ik het ooit nog doe (ik denk van wel) ook al was het volgens mij niet schadelijk en wel een coole ervaring. Je gaat gewoon zwaar hard.
Oud 08-06-2002, 10:48
apekop123
apekop123 is offline
Ik heb gister Salvia gedaan (voor de 2e keer met SecreT-JunkY )

19:30
We zaten bij een vriend thuis z'n ouders waren pleite. De stemming was oke en ik had echt zin in een vette trip. Ik had een pijpje helemaal vol met salvia gedaan. Later merkte ik dat het een beetje teveel was. Ik nam 1 hele grote diepe hijs en meteen daarna nog 1 en toen was de pijp leeg. Vrijwel meteen begon het te werken. eerst kreeg ik het heel heet en begon in vaagh te lachen enz dat was wel grappig. Ineens snapte ik niks meer. Ik zag het beeld overlappen ofzow. Toen leek het of iets (ik weet niet meer of het woorden of beelden waren) de hele tijd naast elkaar gingen zeg maar zoals dit: UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU zoiets. Toen had ik een hele rij dingen een elkaar en ineens werd dat van plasic en het werd had en ik lag er ineens op. Iets later leek het alsof ik ineens weer terug in de echte wereld stapte. Toen voelde ik me best kut. Na 30 minuten ofzow was het volledig weg en voelde ik me gewoon weer 100 % normaal.

Conclusie: Salvia is tof maar pas echt op dat je niet teveel neemt want dan is het best eng.

Dit was ik bijna vergeten (er komen steeds meer dingen terug )

Ik zat nog ff tv te kijken (Dharma and Greg) en bij alles wat ze zeiden hoorde ik in me hoofd nog iets. Bijv. als ze op tv zeiden. "How are you" hoorde ik how are you toede. Acher het laatste woorde hoorde ik elke keer iets was een beetje rijmde ofzow heel vaagh.

Laatst gewijzigd op 08-06-2002 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:01
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Als ik dit zo lees, wil ik het ook wel een keer proberen (over een paar weken misschien)! Ze zeggen ook wel eens over Salvia Divinorum; "Paddo's zijn wijze oude geesten die je behulpzaam leiden door een surrealistische wereld. Salvia daarentegen is als een klein geniepig hyperactief mannetje in je hersenpan, die binnen een kwartier jouw hersens flink aan 't fucken is."
Oud 08-06-2002, 17:51
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Als ik dit zo lees, wil ik het ook wel een keer proberen (over een paar weken misschien)! Ze zeggen ook wel eens over Salvia Divinorum; "Paddo's zijn wijze oude geesten die je behulpzaam leiden door een surrealistische wereld. Salvia daarentegen is als een klein geniepig hyperactief mannetje in je hersenpan, die binnen een kwartier jouw hersens flink aan 't fucken is."
Ik ben het daar best wel mee eens. Paddo's waren gewoon tof en rustig alles gaat geleidelijk. Bij salvia is het dat je ineens helemaal vaagh bent. Persoonlijk vind ik paddo's toffer omdat je geen haast hebt ofzow de trip duurt meestal rond de 4 uur dus je hebt alle tijd om een beetje te wennen aan de trip. Maar salvia is wel veel intenser enz dan paddo's ik denk ook niet dat de trips met elkaar te vergelijken zijn
Reageren

Regels voor berichten