Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 12:45
Fantôme
Fantôme is offline
Die was echt supergoed!
naja, alweer een tijdje terug.
Ik was in Londen met school (in april) en toen waren we daar geweest. Echt heel gaaf. Het viel me op dat er erg veel Nederlanders waren. Een van jullie nog geweest? wat vond je ervan...?! en wat het beste. En anders, wat vind je van de muziek van queen...?

(ik had hem eerst op muziek, maar hij moest hier ofzo?!)

-xxx-
Oud 06-06-2003, 18:14
Balance
Balance is offline
ik ben niet naar queen geweest, maar wel naar Fame in Londen. Ook bij die musical zaten veel Nederlanders. Sterker nog: we hebben helemaal níemand gehoord die geen Nederlands sprak (behalve de acteurs natuurlijk )
Was erg leuk.

(ben btw wel langs het theater gelopen waar de musical queen speelde... als dat ook telt)
Oud 06-06-2003, 19:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
linda85 schreef op 06-06-2003 @ 19:14:
ik ben niet naar queen geweest, maar wel naar Fame in Londen. Ook bij die musical zaten veel Nederlanders. Sterker nog: we hebben helemaal níemand gehoord die geen Nederlands sprak (behalve de acteurs natuurlijk )
Was erg leuk.

(ben btw wel langs het theater gelopen waar de musical queen speelde... als dat ook telt)
jeej, toch iemand die enigzins in de buurt is geweest (wat is het stil op toneel, of lijkt dat maar zo?)
iig, bij mij was het dus een schooluitje. dat hadden ze het jaar daarvoor ook, toen waren ze naar Fame geweest. Die ben je dus wellicht tegengekomen?

-xxx-
Oud 06-06-2003, 20:19
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
whaaa supercool!!! ik wil ook zo graag naar london om een musical te zien en al helemaal 'we will rock you' een vriendin van me is er geweest en ze vond het geweldig!! ik heb de muziek al wel gehoord van de musical en nu wil ik er helemaal heen....misschien als ik geld heb....ooit....of als ze naar NL komen (hoewel dat minder leuk is natuurlijk)

en het is idd stil hier op toneel, echt jammer vind ik dat maarja...

xiao
margreet
Oud 06-06-2003, 20:45
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik ga deze zomer! Moet alleen nog ff kaartjes boeken.....

Heb wel de cd al, de muziek klinkt erg goed
Oud 06-06-2003, 21:42
alpha
alpha is offline
Citaat:
... schreef op 06-06-2003 @ 20:49:
(wat is het stil op toneel, of lijkt dat maar zo?)
Tja, op toneel is het altijd niet zo druk he.
Daarnaast had ik je topic al wel gelezen maar ben er niet geweest dus kan er niet veel van zeggen. Wel dat mijn zussen een paar jaar geleden in Londen naar Starligh Expresse zijn geweest.

O en zij zeggen: bestel niet van tevoren, ga gewoon die dag in de rij staan en koop daar kaarten. Is een stuk goedkoper!

Wil trouwens wel graag eens naar een musical in Londen, maar niet naar Queen. Sorry, maar dat is toch echt niet mij ding.
Oud 07-06-2003, 08:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb erg veel goede dingen over de musical 'we will rock you' gehoord (met de muziek van Queen dus).
Mijn vader heeft me beloofd om me van de zomer mee te nemen naar londen om deze musical te bekijken. ik heb zelfs al van een aantal mensen gehoord dat dit de beste musical is die ze ooit gezien hebben! ik verwacht er dus wel veel van.
ik ben echt erg benieuwd.
Oud 07-06-2003, 18:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
... schreef op 06-06-2003 @ 20:49:
jeej, toch iemand die enigzins in de buurt is geweest (wat is het stil op toneel, of lijkt dat maar zo?)
iig, bij mij was het dus een schooluitje. dat hadden ze het jaar daarvoor ook, toen waren ze naar Fame geweest. Die ben je dus wellicht tegengekomen?

-xxx-
bij mij was het ook een schooluitje, 3 weken geleden was ik er. kdenk dus niet dat ik mensen van je school ben tegen gekomen als dat vorig jaar was
maar toch nog altijd veel nederlanders.
Oud 08-06-2003, 08:30
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik ben er geweest, vond hem wel leuk maar niet zioooooo geweldig. Het verhaal vond ik wat slapjes maar het is heel luk gespeeld, vooral Kerry Ellis vind ik
Oud 08-06-2003, 10:09
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
alpha schreef op 06-06-2003 @ 22:42:
O en zij zeggen: bestel niet van tevoren, ga gewoon die dag in de rij staan en koop daar kaarten. Is een stuk goedkoper!
Mja, dat wil vaak wel voor de kleinere musicals, maar voor de grotere is het erg lastig. Vaak zijn er namelijk maar voor een beperkt aantal voorstellingen kaarten te krijgen. Het laat zich raden dat dit natuurlijk voornamelijk de kleinere musicals (Blood Brothers, Joseph and the technicolor dreamcoat, etc.) zal gelden. WWRY en Les Miserables is vaak lastig om te krijgen.
Oud 08-06-2003, 10:14
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 08-06-2003 @ 09:30:
Ik ben er geweest, vond hem wel leuk maar niet zioooooo geweldig. Het verhaal vond ik wat slapjes maar het is heel luk gespeeld, vooral Kerry Ellis vind ik
ja, dat ben ik wel met je eens, het verhaal was wel wat voorspelbaar. tenminste, de grote lijn... De muziek klonk wel echt super (vond ik dan)!
Oud 08-06-2003, 22:18
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Er was een stukje van die musical op het Musical Awards Gala 2003! Het was echt moooooiii! En wat een stem had die man
Oud 09-06-2003, 09:35
martijn1985
martijn1985 is offline
Dat stukje op de musical awards was bij lange na niet het mooiste nummer....
Oud 09-06-2003, 09:44
maf fluitketeltje
Citaat:
martijn1985 schreef op 09-06-2003 @ 10:35:
Dat stukje op de musical awards was bij lange na niet het mooiste nummer....
Bovendien kwamen die mensen niet uit de cast .

One-by-one... WAUW wat geweldig gezongen zeg.... ik vond haar echt helemaal geweldig, die energie die zij had !!
Oud 09-06-2003, 16:43
Fantôme
Fantôme is offline
Oud 12-06-2003, 20:14
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
... schreef op 06-06-2003 @ 13:45:
Die was echt supergoed!
naja, alweer een tijdje terug.
Ik was in Londen met school (in april) en toen waren we daar geweest. Echt heel gaaf. Het viel me op dat er erg veel Nederlanders waren. Een van jullie nog geweest? wat vond je ervan...?! en wat het beste. En anders, wat vind je van de muziek van queen...?

(ik had hem eerst op muziek, maar hij moest hier ofzo?!)

-xxx-
hey
daar ben k ook naar toe geweest!! ben ook met school naar londen geweest!! en mij viel het ook op dat er echt super veel nederlanders waren... k vond het echt wel gaaf, alleen echt kut dat k zo vedomde slecht ben in engels maar was wel cool, vooral het einde was echt gaaf...
kuzz mir
Oud 13-06-2003, 14:15
martijn1985
martijn1985 is offline
vraagje voor de mensen die al geweest zijn:

wat voor kaartje had je, en waar zat je dan? Kon je het vanaf daar goed zien?

Want zoals ik zei: ik ga dr ook heen, wil mijn kaartjes van te voren bestellen, maar ik kan nergens vinden welk kaartje waar wordt neergezet.
Oud 15-06-2003, 12:10
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 13-06-2003 @ 15:15:

Want zoals ik zei: ik ga dr ook heen, wil mijn kaartjes van te voren bestellen, maar ik kan nergens vinden welk kaartje waar wordt neergezet.
ik ben dus al geweest,
we waren met school en heb zelf dus geen kaartjes besteld.
maar ik kan je wel vertellen, ik zat bijna helemaal aan de zijkant en kon het nog prima zien.
ik heb het idee dat, waar je ook in die zaal zit, je het altijd wel goed kan zien
natuurlijk, de balkonplaatsen zijn het beste, maar daarbij ook het duurste. de plaats waar ik zat was volgens mij iets van 13 pond.

-xxx-
Oud 15-06-2003, 12:45
maf fluitketeltje
Citaat:
... schreef op 15-06-2003 @ 13:10:
ik ben dus al geweest,
we waren met school en heb zelf dus geen kaartjes besteld.
maar ik kan je wel vertellen, ik zat bijna helemaal aan de zijkant en kon het nog prima zien.
ik heb het idee dat, waar je ook in die zaal zit, je het altijd wel goed kan zien
natuurlijk, de balkonplaatsen zijn het beste, maar daarbij ook het duurste. de plaats waar ik zat was volgens mij iets van 13 pond.

-xxx-
Mja ik zat meer in het midden wel, ik zatergens waar het geloofk 'the circle' heette, klopt dat je et overal wel ziet want het is geen circustheater maar wij zaten echt gigantisch ver weg. Mijn ervaring is dat je het beste in 1 van de 3 voorste rijen kunt gaanzitten uin het midden .
Oud 15-06-2003, 13:12
alpha
alpha is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 15-06-2003 @ 13:45:
Mja ik zat meer in het midden wel, ik zatergens waar het geloofk 'the circle' heette, klopt dat je et overal wel ziet want het is geen circustheater maar wij zaten echt gigantisch ver weg. Mijn ervaring is dat je het beste in 1 van de 3 voorste rijen kunt gaanzitten uin het midden .
nou nee ben ik het niet mee eens. Dan moet je telkens omhoog kijken en dat is best pijnlijk voor je nek...
Oud 15-06-2003, 17:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 13-06-2003 @ 15:15:

de kaartjes waren door school besteld dus dat heb k niet zelf gedaan, k zat ergens in het midden en kon het heel goed zien.

het kaartje koste 12,50 (pond)

kuzz
Oud 15-06-2003, 18:26
martijn1985
martijn1985 is offline
ik heb onderhand al een kaartje besteld, bedankt iedereen!

Ik zit btw in de stalls: vrij achteraan (rij VV) maar wel in het midden
Oud 16-06-2003, 16:38
maf fluitketeltje
Citaat:
alpha schreef op 15-06-2003 @ 14:12:
nou nee ben ik het niet mee eens. Dan moet je telkens omhoog kijken en dat is best pijnlijk voor je nek...
Ligt aan het theater, in het Fortis Circus bijv. valt het heel erg mee, 2e of 3e rij is dan echt wel het mooist (1e niet want daar is geen midden) maar in Carré bv kun je wat dat betreft beter op de 5e ongeveer gaan zitten. Maar dichterbij is echt wel veel mooier vind ik... je ziet de expressie beter, kleine gezichtstrekjes, het reageren op elkaar enz enz... veel voordelen vind ik .
Oud 16-06-2003, 20:21
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Queen rules echt ontzettend! Mijn pa is al 20 jaar fan en dus ken ik zo'n beetje alle nummers van buiten. Heerlijke muziek.
Oud 16-06-2003, 20:26
anansi_de_spin
mijn ouders zijn supercool!

ik heb als examencadeau gekregen om naar london te gaan met mn moeder, naar de musical we will rock you!!!! cooler kan niet gewoon

ik ben zo blij

xx margreet
Oud 17-06-2003, 17:24
maf fluitketeltje
Citaat:
anansi_de_spin schreef op 16-06-2003 @ 21:26:

ik heb als examencadeau gekregen om naar london te gaan met mn moeder, naar de musical we will rock you!!!! cooler kan niet gewoon

ik ben zo blij

xx margreet
zuinig op zijn die ouders .
Oud 19-06-2003, 10:04
anansi_de_spin
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 17-06-2003 @ 18:24:
zuinig op zijn die ouders .

Doe ik zekers!!!
Oud 19-06-2003, 11:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
anansi_de_spin schreef op 16-06-2003 @ 21:26:

ik ben zo blij

xx margreet
]
1. Gefeli dat je geslaagd bent dan!!
2. Echt supergaaf! de musical is echt super!!

Regels voor berichten