Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
whaaa supercool!!! ik wil ook zo graag naar london om een musical te zien en al helemaal 'we will rock you' een vriendin van me is er geweest en ze vond het geweldig!! ik heb de muziek al wel gehoord van de musical en nu wil ik er helemaal heen....misschien als ik geld heb....ooit....of als ze naar NL komen (hoewel dat minder leuk is natuurlijk)
en het is idd stil hier op toneel, echt jammer vind ik dat maarja... xiao margreet
||
Citaat:
Daarnaast had ik je topic al wel gelezen maar ben er niet geweest dus kan er niet veel van zeggen. Wel dat mijn zussen een paar jaar geleden in Londen naar Starligh Expresse zijn geweest. O en zij zeggen: bestel niet van tevoren, ga gewoon die dag in de rij staan en koop daar kaarten. Is een stuk goedkoper! Wil trouwens wel graag eens naar een musical in Londen, maar niet naar Queen. Sorry, maar dat is toch echt niet mij ding.
|
![]() |
ik heb erg veel goede dingen over de musical 'we will rock you' gehoord (met de muziek van Queen dus).
Mijn vader heeft me beloofd om me van de zomer mee te nemen naar londen om deze musical te bekijken. ik heb zelfs al van een aantal mensen gehoord dat dit de beste musical is die ze ooit gezien hebben! ik verwacht er dus wel veel van. ik ben echt erg benieuwd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar toch nog altijd veel nederlanders.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() One-by-one... WAUW wat geweldig gezongen zeg.... ik vond haar echt helemaal geweldig, die energie die zij had ![]() ![]()
||
Citaat:
daar ben k ook naar toe geweest!! ben ook met school naar londen geweest!! en mij viel het ook op dat er echt super veel nederlanders waren... k vond het echt wel gaaf, alleen echt kut dat k zo vedomde slecht ben in engels maar was wel cool, vooral het einde was echt gaaf... kuzz mir |
![]() |
|
vraagje voor de mensen die al geweest zijn:
wat voor kaartje had je, en waar zat je dan? Kon je het vanaf daar goed zien? Want zoals ik zei: ik ga dr ook heen, wil mijn kaartjes van te voren bestellen, maar ik kan nergens vinden welk kaartje waar wordt neergezet.
||
Citaat:
we waren met school en heb zelf dus geen kaartjes besteld. maar ik kan je wel vertellen, ik zat bijna helemaal aan de zijkant en kon het nog prima zien. ik heb het idee dat, waar je ook in die zaal zit, je het altijd wel goed kan zien ![]() natuurlijk, de balkonplaatsen zijn het beste, maar daarbij ook het duurste. de plaats waar ik zat was volgens mij iets van 13 pond. -xxx-
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
het kaartje koste 12,50 (pond) kuzz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
mijn ouders zijn supercool!
ik heb als examencadeau gekregen om naar london te gaan met mn moeder, naar de musical we will rock you!!!! cooler kan niet gewoon ik ben zo blij xx margreet
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
1. Gefeli dat je geslaagd bent dan!! 2. Echt supergaaf! de musical is echt super!!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Universaai middel ontdekt tegen alle soorten kanker #1435 Thomasvan'taug | 501 | 28-06-2011 08:35 | |
De Kantine |
It's always saainny in Philadelphia #1105 Verwijderd | 500 | 02-09-2010 21:10 | |
De Kantine |
Het Algemene Fan Topic (bijv. Eva Longoria) #1 Verwijderd | 303 | 30-05-2007 14:35 | |
Muziek |
Wat vinden je ouders van je muziekkeuze? telluriet | 134 | 14-10-2003 17:15 | |
Muziek |
(Queen) the musical Fantôme | 4 | 05-06-2003 11:55 |