Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 10:40
AnneCath
AnneCath is offline
in het begin van mij relatie met mijn vriend was ik maagd. Mijn vagina was toen nog vrij krap en het heeft in het begin behoorlijk wat pijn gedaan. Nu 10 maanden later en ook veel sex later, ben ik gelukkig wijder geworden.
Nu vroeg mijn vriend deze week of ik mijn vagina kan aan spannen, want dan voelt hij meer.(of anaaal proberen) Voor mij is het nog steeds lekker en ik voel bijna het zelfde--> alleen geen pijn meer.
ik dacht dat hij het ook fijn vond.

nu mijn vraag:
* lijkt me logisch dat na paar keer per week en dat een aantal
maanden lang de vagina mond wijder wordt maar voelen de
jongens dan echtheel veel minder dat het niet zo lekekr meer
is?

* Kunnen de dames hier hun vagina aanspannen>? dus als het
ware de vagina krapper maken? mij lukt het dus alleen als er
niets in zit

* anaal is een oplossing maar dat doet zovel pijn als we dat
proberen

heb het er met hem over gehad en hij zegt dat het wel lekker is maar dat het minder strak om zijn penis heen zit en dus minder voelt.... ben zo bang dat hij mij daardoor niet meer zou willen...maak ik mij terecht zorgen denken jullie?

Bedankt voor de moeite nemen van het lezen van dit verhaal en antwoorden als jullie dat gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:45
damaetas
damaetas is offline
als hij daarom geen sex meer met je wilt is het een loser

nouja, zo aanspannen vind ik wel fijn om te doen (en hij al helemaal )
daar moet je gewoon nbtje op oefenen. dat zijn dezelfde spieren als je blaas dicht houden. (dus ze oefenen is ook nog es goed om later niet incontinent te worden )
Oud 18-06-2003, 10:46
KiMZz
KiMZz is offline
Als ie jou daarvoor niet meer zou willen... Lekker dan, alsof de hele relatie om sex draait.
Als t goed is kun je je bekkenbodemspieren aanspannen (idd als er niks inzit) maar je kan er mee oefenen. Dus hem in je laten komen en hem nog niet laten bewegen maar proberen aan te spannen en weer te ontspannen.
En als t niet lukt, kun je misschien proberen je benen dichter bij elkaar te houden. In missionarisstandje bijvoorbeeld jij je benen tussen die van hem ipv andersom. Dan wordt t allemaal sowieso strakker.
Op zijn hondjes is ook strakker. Of als je je benen omhoog doet en tegen hem aan duwt als ie op je ligt.
Als jij boven ligt kun je rechtop gaan zitten, maar ook helemaal voor over leunen (als je op je knieen zit) dan wordt t ook strakker.
Have a try!!
Oud 18-06-2003, 11:05
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
wat een sukkel, volgens mij heeft ie gewoon een minipenis.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:13
AnneCath
AnneCath is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 18-06-2003 @ 12:05:
wat een sukkel, volgens mij heeft ie gewoon een minipenis.
misschien dat andere dit ook willen weten?
maar ik vind em niet klein. slap 12cm stijf 20cm. is toch gemiddeld.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:24
Some
Some is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 18-06-2003 @ 12:13:
misschien dat andere dit ook willen weten?
maar ik vind em niet klein. slap 12cm stijf 20cm. is toch gemiddeld.
gemiddeld? Ben je ziek ofzo
Dat is de grote kant hoor....... maar het gaat om de dikte mensen, daarmee komt er wrijving tegen de lippen.....
als ie een dunne heeft kan dat het probleem zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:26
poesiefox
poesiefox is offline
Wat een superhork, hij vindt het dus alleen lekker als hetzo strak is, dat het jou te veel wrijving oplevert en pijn doet.

De oplossing is niet mer wrijving creeren, maar zijn piemel wat gevoeliger laten worden. Dus niet meer zo knalhard sjorren aan die paal. En ook niet steeds hardere sex hebben. Juist voorzichtiger.

Hij zal er best van balen dat hij er een tijdje nauwelijks iets van zal voelen, maar hij kan die harde stimulatie die hij nu nodig heeft echt ontwennen en afleren, dan heeft hij voor de rest van zijn leven aan veel minder stimulatie genoeg om heerlijk en langdurig en intens sex te kunnen hebben, die hij zelf ook nog eens beter onder controle kan houden.

Weet je waarom ze zeggen dat oudere mannen betere minnaars zijn?

Daarom, omdat ze niet meer op volle kracht hoeven te rammen om het lekker te vinden, maar heel subtiel en nadrukkelijk de vrouw ook kunnen laten genieten, en daarbij precies hun orgasme kunnen timen. .

Ik kan het weten, mijn jonge knul is nu ook wat ouder geworden, en eh, echt veel beter in bed. Vroeger vond ik het vaak niet eens echt lekker. Alleen in het begin, daarna ging het al zo hard dat ik niet eens meer wat voelde en blij was als meneer eindelijk klaar was.

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 11:28.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:39
-niels-
-niels- is offline
er zijn genoeg standjes die altijd "frictie" geven...
en volgens mij is zelfs mij de meest standaard standjes genoeg frictie voor 'm... mits hij nog een beetje gevoel daar heeft... :>
Oud 18-06-2003, 11:40
Verwijderd
Ja kamasutra ofzo heet dat toch?

Met al die vage standjes met kruiwagenstandjes enzo
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:48
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 18-06-2003 @ 12:40:
Ja kamasutra ofzo heet dat toch?

Met al die vage standjes met kruiwagenstandjes enzo

Nee, die geeft juist minder frictie maar komt heel diep.

Benen bij elkaar houden terwijl hij in je zit. Het is handiger om hem er eerst rustg in de normale houding in te laten komen, en dan pas je benen bij elkaar te doen.

Die kan trouwens in de missionaris, maar ook prima op zijn lepeltjes.
Oud 18-06-2003, 11:59
Nona
Nona is offline
Even ingaande op je eerste post: ja, je kan je vagina spieren (hoe noem je dat) ook leren aanspannen terwijl hij in je zit. Als je gewoon hetzelfde doet als terwijl hij niet in je zit (met aanspannen) span je je spierenwel degelijk aan, alleen voel je dat zelf minder omdat er door de 'vulling' minder bewegingsvrijheid is... Geloof ik. Ik kan het in ieder geval, en mijn vriendje vindt het heerlijk. Alleen hou ik het niet de hele tijd vol dus ik doe het meestal alleen als hij (bijna) klaarkomt.
Oud 18-06-2003, 13:00
AnneCath
AnneCath is offline
bedankt voor jullie reacties en tips.
Zal het in ieder geval gaa proberen. Hoop dat er nog meer mensen zullen reageren met misschien het zelfde probleem.
*knuffel* voor jullie
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 18-06-2003 @ 12:48:
Nee, die geeft juist minder frictie maar komt heel diep.

Benen bij elkaar houden terwijl hij in je zit. Het is handiger om hem er eerst rustg in de normale houding in te laten komen, en dan pas je benen bij elkaar te doen.

Die kan trouwens in de missionaris, maar ook prima op zijn lepeltjes.

sorry ben niet al te ervaren
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:23
K-Master-K
K-Master-K is offline
ja wel een beetje daarom heb ik ook graag een jong meisje of maagd maar oudere meisjes zijn ook heel lekker en dan kun je idd andere standjes proberen om het to ch nog goed te voelen!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:29
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 18-06-2003 @ 17:23:
ja wel een beetje daarom heb ik ook graag een jong meisje of maagd maar oudere meisjes zijn ook heel lekker en dan kun je idd andere standjes proberen om het to ch nog goed te voelen!

Oud 18-06-2003, 16:36
Verwijderd
Met oefeningen kom je een heel eind;

Span overdag een paar keer flink je spieren daaronder aan, alsof je je plas moet ophouden ofzo. Hou dat steeds iets langer vast en doe het telkens ook wat vaker.
Zo kom jij lekkerder klaar en is het voor hem wat strakker
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 20:02
Verwijderd
* lijkt me logisch dat na paar keer per week en dat een aantal maanden lang de vagina mond wijder wordt maar voelen de jongens dan echtheel veel minder dat het niet zo lekekr meer is? Het wordt wel wat wijder ja, maar ik geloof niet dat je er echt niets meer van voelt..? of weinig van voelt... mijn vriend is besneden en heeft dus geen extreem gevoelige penis, maar hij voelt er alsnog hartstikke veel van...
Misschien moet je vriend (zoals al gezegd) eens wat rustiger masturberen? Het voelt ook nauwer als jij je benen naast elkaar legt...

* Kunnen de dames hier hun vagina aanspannen>? dus als het
ware de vagina krapper maken? mij lukt het dus alleen als er
niets in zit

Ik kan dat ook beter als er niets in zit, en als ik onder lig dan helemaal niet. Je kunt het wel trainen, in bad bijvoorbeeld proberen met je vagina water naarbinnen te 'zuigen' en weer 'uitspugen', of je spieren aanspannen rond je vagina. Om die spieren aan te spannen heb je wat bewegingsruimte nodig...

* anaal is een oplossing maar dat doet zovel pijn als we dat
proberen

Rustig opbouwen van te voren... maar hij moet eigenlijk juist wennen aan minder wrijving.

heb het er met hem over gehad en hij zegt dat het wel lekker is maar dat het minder strak om zijn penis heen zit en dus minder voelt.... ben zo bang dat hij mij daardoor niet meer zou willen...maak ik mij terecht zorgen denken jullie?
als je je terecht zorgen maakt dan ben je hem beter kwijt dan rijk...

Bedankt voor de moeite nemen van het lezen van dit verhaal en antwoorden als jullie dat gaan doen.
graag gedaan, wat lief dat je bedankt
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 20:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
wat een hoop debiele oordelen van mensen, misschien eens leren lezen, voordat je reageert?!?!

Die vriend van haar levert goed werk. Hij is eerlijk en zegt dat hij niet meer zoveel voelt. Hij praat er normaal over en probeert een (potentieel) probleem met haar op te lossen...

En meteen komen de mensen met "wat een loser dit", "alsof het ammel om seks draait" en "wat een superhork, hij vind het dus alleen lekekr als je pijn hebt" blabla

triest...

Voor zoverre mijn off topic reply waartoe ik mij genoodzaakt voelde.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten