![]() |
|
![]() |
Wat een superhork, hij vindt het dus alleen lekker als hetzo strak is, dat het jou te veel wrijving oplevert en pijn doet.
De oplossing is niet mer wrijving creeren, maar zijn piemel wat gevoeliger laten worden. Dus niet meer zo knalhard sjorren aan die paal. En ook niet steeds hardere sex hebben. Juist voorzichtiger. Hij zal er best van balen dat hij er een tijdje nauwelijks iets van zal voelen, maar hij kan die harde stimulatie die hij nu nodig heeft echt ontwennen en afleren, dan heeft hij voor de rest van zijn leven aan veel minder stimulatie genoeg om heerlijk en langdurig en intens sex te kunnen hebben, die hij zelf ook nog eens beter onder controle kan houden. Weet je waarom ze zeggen dat oudere mannen betere minnaars zijn? Daarom, omdat ze niet meer op volle kracht hoeven te rammen om het lekker te vinden, maar heel subtiel en nadrukkelijk de vrouw ook kunnen laten genieten, en daarbij precies hun orgasme kunnen timen. . Ik kan het weten, mijn jonge knul is nu ook wat ouder geworden, en eh, echt veel beter in bed. Vroeger vond ik het vaak niet eens echt lekker. Alleen in het begin, daarna ging het al zo hard dat ik niet eens meer wat voelde en blij was als meneer eindelijk klaar was.
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 11:28. |
![]() |
|
er zijn genoeg standjes die altijd "frictie" geven...
en volgens mij is zelfs mij de meest standaard standjes genoeg frictie voor 'm... mits hij nog een beetje gevoel daar heeft... :>
||
![]() |
Citaat:
Nee, die geeft juist minder frictie maar komt heel diep. Benen bij elkaar houden terwijl hij in je zit. Het is handiger om hem er eerst rustg in de normale houding in te laten komen, en dan pas je benen bij elkaar te doen. Die kan trouwens in de missionaris, maar ook prima op zijn lepeltjes.
|
Even ingaande op je eerste post: ja, je kan je vagina spieren (hoe noem je dat) ook leren aanspannen terwijl hij in je zit. Als je gewoon hetzelfde doet als terwijl hij niet in je zit (met aanspannen) span je je spierenwel degelijk aan, alleen voel je dat zelf minder omdat er door de 'vulling' minder bewegingsvrijheid is... Geloof ik. Ik kan het in ieder geval, en mijn vriendje vindt het heerlijk. Alleen hou ik het niet de hele tijd vol dus ik doe het meestal alleen als hij (bijna) klaarkomt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry ben niet al te ervaren ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
* lijkt me logisch dat na paar keer per week en dat een aantal maanden lang de vagina mond wijder wordt maar voelen de jongens dan echtheel veel minder dat het niet zo lekekr meer is? Het wordt wel wat wijder ja, maar ik geloof niet dat je er echt niets meer van voelt..? of weinig van voelt... mijn vriend is besneden en heeft dus geen extreem gevoelige penis, maar hij voelt er alsnog hartstikke veel van...
Misschien moet je vriend (zoals al gezegd) eens wat rustiger masturberen? Het voelt ook nauwer als jij je benen naast elkaar legt... * Kunnen de dames hier hun vagina aanspannen>? dus als het ware de vagina krapper maken? mij lukt het dus alleen als er niets in zit Ik kan dat ook beter als er niets in zit, en als ik onder lig dan helemaal niet. Je kunt het wel trainen, in bad bijvoorbeeld proberen met je vagina water naarbinnen te 'zuigen' en weer 'uitspugen', of je spieren aanspannen rond je vagina. Om die spieren aan te spannen heb je wat bewegingsruimte nodig... * anaal is een oplossing maar dat doet zovel pijn als we dat proberen Rustig opbouwen van te voren... maar hij moet eigenlijk juist wennen aan minder wrijving. heb het er met hem over gehad en hij zegt dat het wel lekker is maar dat het minder strak om zijn penis heen zit en dus minder voelt.... ben zo bang dat hij mij daardoor niet meer zou willen...maak ik mij terecht zorgen denken jullie? als je je terecht zorgen maakt dan ben je hem beter kwijt dan rijk... Bedankt voor de moeite nemen van het lezen van dit verhaal en antwoorden als jullie dat gaan doen. graag gedaan, wat lief dat je bedankt ![]() |
![]() |
|
wat een hoop debiele oordelen van mensen, misschien eens leren lezen, voordat je reageert?!?!
Die vriend van haar levert goed werk. Hij is eerlijk en zegt dat hij niet meer zoveel voelt. Hij praat er normaal over en probeert een (potentieel) probleem met haar op te lossen... En meteen komen de mensen met "wat een loser dit", "alsof het ammel om seks draait" en "wat een superhork, hij vind het dus alleen lekekr als je pijn hebt" blabla triest... Voor zoverre mijn off topic reply waartoe ik mij genoodzaakt voelde. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi gefeliciteerd koekje #1819 Macrador | 500 | 25-08-2015 19:26 | |
De Kantine |
Linsaairie en vibrators #1485 Verwijderd | 501 | 29-08-2011 23:17 | |
Software & Hardware |
Ruimte op C-schijf Verwijderd | 7 | 28-03-2008 18:30 | |