Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Je moet het niet kopieeren, maar met de rechtermuisknop op mijndocumenten-ikoon klikken -> eigenschappen en daar vind je een optie om de locatie te wijzigen. (datzelfde geldt voor mijn muziek, maar die zit standaard in mijn documenten map) Citaat:
Zover ik het nog weet kan je de standaard locatie van msn niet wijzigen, maar ik kan het mis hebben omdat ik deze client niet gebruik. Hier geldt, denk ik, hetzelfe voor java en office. Tip: Wijzig bij iedere installatie de standaard locatie. Wat je ook nog kan doen is het vergroten van de partitie (windows schijven) die je het meest gebruikt, maar dit kan best gevaarlijk zijn voor de bestanden die je op je partities hebt staan. Persoonlijk heb ik de de livecd van GParted) met succes veel mogen gebruiken op 1 partie waar bestanden op staan (zonder te defragmenteren), maar niet op meerdere partities met bestanden. Dus volg je de tip van de makers: Eerst de beide partities defragmenteren, voordat je ruimte van de d-schijf afsnoept d.m.v de livecd.
Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 09:24. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
C schijf bijna vol, ook na opschonen the exploding boy | 3 | 14-02-2011 10:44 | |
Software & Hardware |
[WinXP] 2GB kwijt op C-partitie WolterB | 6 | 07-06-2005 16:43 | |
Software & Hardware |
[Virus] Beschikbare ruimte op HD vermindert - Praga Khan - | 13 | 05-08-2004 21:54 | |
Software & Hardware |
[Win98SE]PC geeft gebruikte ruimte op HD verkeerd aan. langejongen | 14 | 08-01-2004 06:14 | |
Software & Hardware |
hoe herverdeel (?) ik mijn ruimte (uch, lees t maar) Chloe Siere | 12 | 01-03-2003 20:44 | |
Software & Hardware |
Harde schijf vol, dan weer niet?! dreadlocks | 7 | 05-02-2003 16:35 |