Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb alleen nile en metallica gezien.
ik vond nile een beetje tegenvallen, ze deden wel erg hun best maar het geulid was vrij matig En metallica, ja metallica. ze speelden erg strak imho alleen stond het geluid nogal zacht. en ik heb geen forummers gezien behalve deftoontje, maar die zat naast me in de auto ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb echt een superdag gehad, niet zo veel bands gezien maar was druk met andere dingen haha... (posters ophangen, opbouwen, optreden, afbreken, etc.).
Ministry was VET! En Metallica ook, alleen als ze nou dat kwartiertje met Frantic/Sad But True/St. Anger vervangen hadden door Fade To Black / One / Battery ofzo dan had ik het gaver gevonden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
We hadden allemaal korte camouflage broeken aan.
||
Citaat:
dit was mijn planning 12.00 - 12.40 Strapping Young Lad 12.30 - 13.10 Brainshake 13.10 - 14.00 Autumn 13.50 - 14.35 Nile 14.30 - 15.10 Cancelled 14.30 - 15.30 Disturbed 14.50 - 15.35 Arch Enemy 15.30 - 16.10 DarkDayRising 15.50 - 16.35 Mudvayne 16.55 - 17.55 Opeth 17.30 - 18.30 Stone Sour 18.15 - 19.15 Prong 19.00 - 20.15 Marilyn Manson 19.35 - 20.35 Ministry 21.00 - 23.00 Metallica Heb alles gezien, behalve Prong door Stone Sour en MM, en Cancelled moest ik cancellen vanwege disturbed en voorbereidingen voor Arch Enemy... Opeth en Mudvayne waren super, zanger van Mudvayne heb echt een geweldige schreeuw. Voor de rest waren MM en Metallica ook zeer goed, alleen moest metallica nog Fade to Black spelen
||
Citaat:
![]() weet echt niet meer of dat er opstond, weet alleen da'k moe was in de avond en vandaag weer om 7:00 moest werken ![]()
||
Citaat:
|
twas echt supervet
nile/opeth/mudvayne/syl/arch enemy vanaf de eerste rij gezien drumstok van nile gevangen metallica en manson waren ook supervet.. wel jammer dat ik darkdayrising niet heb kunnen zien, die zijn echt ruig. maar die hebbik pas in de bunker ook al gezien twas een geslaagde dag
|
|