Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
niet echt ad-rem... vaak als ik een discussie met iemand heb gehad dan bedenk ik twintig minuten later altijd veel betere opmerkingen dan degene waarmee ik toen mee op de proppen kwam. Soms als iemand een zeikerige opmerking tegen me maakt en als dat bijv. persoonlijk is ben ik er wel heeel goed in om dan meteen een hele goede persoonlijke terug te maken. Shuts 'm right up
![]()
|
bij dingen als geld terugkrijgen enzo kan ik echt heel goed voor mezelf opkomen , maar als vrienden of anderen iets stoms doen/zeggen whatever, krijg ik mijn mond vaak niet open, vorig jaar een heel jaar mijn mond niet opengedaan toen het echt wel nodig was, maar het gaat veel beter, ik leer het wel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en dan bedoel ik niet dat ik totaal geen zelfvertrouwen heb ofzo.. maar ik ben gewoon altijd te beleefd en wil het anderen te goed naar hun zin maken.. terwijl dat niet kan natuurlijk.. ) |
![]() |
|
Ad rem kan vertaald worden met bijdehand. Het gaat er dus niet alleen om dàt je adrem bent en dus altijd je woordje klaar hebt, maar ook wàt voor woordje je klaar hebt.
Niet dat je overal van jezelf wat op móet zeggen en soms alleen maar een irritant weerwoord hebt. Qualitatief adrem dus. ![]() En ik heb mijn twijfels of de meeste mensen die denken adrem te zijn ook daadwerkelijk qualitatief adrem zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat opmerkingen betreft: soms floepen er bij mij weleens behoorlijk sarcatische opmerkingen uit die ik geen tweede keer zou durven maken.
|
Verwijderd
|
Ik ben op zich een behoorlijke flapuit, maar kan me ongelooflijk beschaamd voelen als ik iets net te hard zeg zodat de hele ruimte het hoort in plaats van alleen een vriendin. Ik ben vrij sarcastisch en zeg echt wel iets terug als iemand iets tegen mij zegt, maar het is nooit het beste antwoord, ik zeg het alleen omdat ik toch iets terug moet zeggen. Ik blijf er meestal dagen over nadenken en kom dan 3 dagen later met een veel beter weerwoord
![]() Als het om teruggaan naar winkels e.d. gaat, dan ben ik niet zo. Ik ben meestal alleen per ongeluk ad rem, ik kan het niet echt expres als het nodig is. Ik laat zulke dingen dan meestal ook maar zitten. (Zitten er losse draadjes aan een broek, denk ik: 'oh, dan kan ik mooi minder betalen'. Dus ik dat melden, krijg het antwoord: 'tja, maar dat is de laatste in deze maat, en je kunt het zo wegwerken' en dan betaal ik alsnog de volle prijs...) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben best verlegen, maar in winkels/restaurants zorg ik echt wel dat ik de service krijg die mijn geld verdien. Meestal is het ook geen probleem en ben ook niet echt lastig maar als ik een antwoord krijg als "Ja hallo, dat zijn de steentjes! Daar kan niemand garant voor staan!" dan zou ik wel zeker er een probleem van maken.
Ik ben ook best ad-rem in het dagelijks leven ... laat het alleen meestal niet horen aan diegene (omdat mijn opmerkingen echt hard zijn soms ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Algemene schoolzaken |
Grappige Leraaruitsprake Magican | 236 | 04-02-2007 16:30 | |