Advertentie | |
|
![]() |
|
http://html.op-het.net
Eerst simpele HTML leren, dan een leuke HTML-editor downloaden zoals EditPlus. (Als je problemen/vragen hebt kan je altijd dingen vragen via PM/MSN/ICQ) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar wanneer het even kan raad ik natuurlijk ook HTML leren aan, dat is veel leuker (je hebt je website echt zelf gemaakt) en veel beter, meer mogelijkheden en leer je veel van hoe alles werkt. Valt ook genoeg over te vinden: www.w3schools.org
|
![]() |
http://www.evrsoft.com/1stpage/
First page 2000 is een goede en gratis editor. Zoals gezegd is het kladblok ook goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
Alvast bedankt iig
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als het goed is past het daar wel in staat mn dolfijn adres bij mn info Oh, mn lycosadres is lucy48@lycos.nl
||
Citaat:
![]() Als HTML editor zweer ik bij HTML-kit. Een ongelooflijk scala aan features waarvan velen vaak erg handig zijn of ooit een keer van pas komen. De syntax highlighting is ook erg goed, en erg uitgebreid. Notepad gebruiken om een site mee te schrijven vind ik nog steeds onzin, zeker als beginner, maar dat zal wel persoonlijk zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
() [EDIT]*click* (wel coockies aanzetten)[/EDIT]
|
whehehehe, ik heb m'n websites gemaakt bij tripod van lycos en geocities.
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke benodigdheden voor mijn website? Acework | 4 | 23-12-2015 12:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[IN] Leren programmeren Anika | 18 | 20-01-2008 15:06 | |
Software & Hardware |
Alternatieve OS'en Praganonut | 94 | 12-11-2007 23:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het jodendom Greenpeacegirl | 314 | 10-09-2003 14:22 | |
Software & Hardware |
hulp voor mijn website! Geranium-Tulp | 40 | 25-08-2003 06:20 |