Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb al een nieuwe kamer gevonden hoop ik. ze gingen in mei laten weten of ik erin mag.
![]() het is in de mooiste/rustigste/ best gelegen straat in heel leuven ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nopez, ik woon nog thuis, misschien ga ik volgend jaar (dus pas in 2004) in Tilburg studeren dus dan mot ik dan wel een kamer daar gaan zoeken, want 3 à 4 uur reizen vind ik maar nix.
|
ik heb gezocht, geleden en heb gevonden
( variatie op veni-vidi-vici) kamers zoeken is daadwerkelijk een hell als je geen succes hebt. je wordt constant afgewezen terwijl mensen je nieteens 'goed'hebben kunnen beoordelen. Daarnaast zijn veel kamerbureaus ronduit corrupt en laten ze je een veel te hoge bemiddelingssom betalen mijn advies: netwerken. Ken jij de vader van een vriend van een neef die een huisje in den bosch heeft? Of toevallig een student die in een studentenhuis zit waar een kamer vrij komt? Vooral daarop letten. Internet is meestal ook een goede optie onder voorwaarde dat je er SNEL bijbent en ook daadwerkelijk terug wordt gemaild. ( ohja zet een advertentie in de krant met 'kamer gezocht'kost iets van 50 euro maar meestal wel paar reacties)
|
![]() |
Tip: www.kamernet.nl
Ik ben eerstejaars student maar heb besloten dat ik voorlopig toch nog maar even thuis blijf wonen, per dag besteed ik zo'n 2,5 tot 3 uur aan reizen, dat is wat minder.. Ik kijk op m'n gemakje rond, misschien dat ik volgend jaar op kamers ga. Over 2 jaar moet ik er sowieso aan geloven, omdat ik dan een andere studie ga doen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Mocht het niet snel lukken, en je bent een beetje sociaal ingesteld, schrijf je vast in voor de vele kennismakings-activiteiten aan het begin van het schooljaar, je opleiding zla iig wel iets doen en mss iets van een studentenvereniging...
want zoals al gezegd is, netwerken helpt, en vaak hebben eerste jaars (met wie je die activiteiten doet) nog wel iets gehoord over kamers... en bij zo'n studentenvereniging zitten 2/3/4de jaars die ook wel iets kunnen weten... en daarnaast maak je ook leuk kennis met mensen :>
|
![]() |
Ik zoek ook een kamer. In Utrecht. Ben ingeschreven bij twee kamerbureaus. Verder heb ik die paar bekenden die ik heb in Utercht ingelicht en ga ik binnenkort een advertentie zetten in het Utrechts nieuwsblad en briefjes ophangen in supermarkten daar.
Reizen is gewoon bijna geen optie voor mij. Dat is ongeveer 2,5 uur namelijk. Ik weet dat het heel moeilijk is een kamer te vinden in Utrecht, maar ja, ik doe mn uiterste best! Bij kijkavonden is het heel vervelend dat ik dus ook 2,5 uur moet reizen om een kamer te bezichtigen. Dat zal echt steeds bakken met geld en heel veel vrije tijd gaan kosten... Maar in ieder geval succes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Succes in elk geval! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2) waar ik het wel over heb zijn kijkavonden via een kamerbureau waar je met z'n 8ten 5 minuten de kamer ziet en dan klaar bent om vervolgens te weten te komen dat ze TOCH degene pakken die het langst ingeschreven staat ( geen eerlijke kans)
||
Citaat:
|
Ik ben druk op zoek naar een kamer in Utrecht. Beetje hopeloze zaak, maar ja toch moet het. Ik kan niet elke dag 2,5 uur heen en 2,5 uur terugreizen.
Iemand die iets weet of die via via via mij aan een kennis kan helpen die iemand kent waarvan de neef in Utrecht een kamer te huur heeft of zo?
||
![]() |
Citaat:
![]() Antwoord op je vraag: Nee, sorry ik kan je niet helpen ![]() Succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb niet alles gelezen, maar ik zou zeggen als je via kamernet.nl studentenkamer.nl studentenkamers.nl nix kan vinden hang opvallende briefjes op bij hogescholen en universiteiten en ga vast wat netwerken daar.
neem in het begin genoegen met een tijdelijke kamer om vandaaruit verder te zoeken. dit kan in de zomervakantie vaak heel goed omdat studenten op kamers dan op vakantie gaan en hun kamer wel willen onderverhuren. (je mag mijn kamertje in tilburg wel een week of 2 lenen..) succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
scary story!! Ronella | 7 | 09-05-2004 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 20:43 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |