![]() |
|
Dat heb ik ook, maar dat is omdat er van de week iemand met zijn schouder vol in mijn borst sprong..
Kan zijn omdat je ongesteld moet worden of omdat ze nog even een "groei"spurtje inzetten..
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook...niet constant, maar wel vaak en regelmatig ed...de ene keer (veel) erger dan de andere keer... Ik heb nu ook last van iets bij m'n oksel...dan gaan d'r soms wel enge dingen door m'n hoofd spoken, maar ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Groeien, ongesteld worden, de pil, enz. allemaal redenen waardoor je borsten pijn kunnen doen... Verder zou ik het ook niet weten...wat de reden bij mij is, weet ik niet. 75C valt toch best mee btw...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je de oorzaak van je rugklachten ergens anders moet zoeken, kimmetjeluvsya. Te zware tassen, verkeerde houding op bepaalde momenten allerlei mogelijkheden.. maar borsten cup C? Lijkt me echt onwaarschijnlijk... |
![]() |
|
bij mij doen ze owk pijn...maar dat komt omdat ze aan het groeien zijn (hoera hoera hoera
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
De pil die verhoogt de concentratie oestrogeen. Vetcellen produceren ook kleine hoeveelheden oestrogeen. Wil je echt dat ze niet groter worden dan moet je oestrogeenconcentratie dus verlagen/laag houden totdat ze niet meer groeien. Dat vetcellen oestrogeen produceren is overigens zodat mensen die het goed hebben (anno 80.000 v.chr - goed kan je goed meten in hoeveelheid vet), investeren in voortplanting terwijl mensen die het niet goed hebben minder hinder hebben van seksuele kenmerken.
||
Citaat:
Toch?
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb de laatste paar dagen ook last van pijnlijke borsten.. het doet vooral zeer als ik ze aanraak of erop druk. Ze voelen nogal hard aan.... zijn ze misschien aan het groeien ofzo? Ik moet niet ongesteld worden en ik ben niet aan de pil. Nog ff een vraagje.. is het trouwens beter om 's nachts zonder bh te slapen?
|
![]() |
|
Jah zonder BH is volgens mij beter (en fijner) dan krijgen ze ruimte en rust ofzo (zei een vriendin van me) en een BH knelt zo af. Meer bewegingsvrijheid dus, is ook fijner voor jou zelf
![]() BTW een vriendin van me is twee weken terug kei hard tegen mijn borsten aan gekomen, misschien dat t daardoor kwam. Het gaat nu al beter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |