Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 22:39
MissLopez
MissLopez is offline
ieja........zoals nu

ik ben dus ongesteld je kent dat wel, gister voelde ik eentje opkomen, vandaag twee en nu voel ik een derde. Je krijgt dan zon pijnlijk gevoel, je voelt een bobbeltje en verrek. Tot je grote schrik ontdek je een puist!!!!!

wat doe je dan? ik wil m meteen weghebben aangezien ik altijd puistvrij ben.....en als ik dan een piustje heb word ik helemaal gek. Moet ik er nou gewoon vanaf blijven, wordt het erger als ik eraan zit? Heb ik kans dat het vanzelf weggaat offuh moet ik er wat opsmeren ofzo?
Oud 14-04-2002, 02:22
miep
miep is offline
nah hee, ik ben ook ongesteld!!!! wat toevallig!
uhm, wat ik er altijd op smeer is: zo'n klein tubetje van clearasil, dat werkt echter alleen als ie nog aan het opkomen is (is ook jouw vraag ) en niet als er al een dikke puist zit!
het is een klein tubetje en het is van clearasil, je ziet 'm vast wel ergens liggen, anders even vragen!

succes!
Oud 14-04-2002, 10:13
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
miep schreef:
nah hee, ik ben ook ongesteld!!!! wat toevallig!
uhm, wat ik er altijd op smeer is: zo'n klein tubetje van clearasil, dat werkt echter alleen als ie nog aan het opkomen is (is ook jouw vraag ) en niet als er al een dikke puist zit!
het is een klein tubetje en het is van clearasil, je ziet 'm vast wel ergens liggen, anders even vragen!

succes!
Je hebt helemaal gelijk. Deze tube van clearasil werkt ERG goed maar is ook wel duur, 15 gulden ongeveer voor een heeeele kleine tube. Als je dus een puist voelt aankomen dan moet je er als de kippen bij zijn met dit spul en dan zul je zien dat hij na 2 dagen alweer verdwenen is. Je hebt 2 soort: eentje is een beetje huidkleurig en daarmee kun je die rode bult een beetje verbergen zeg maar, en die andere is kleurloos.

Het idee achter het middel is dat hij het uitdrogingsproces van de puist behoorljk versnelt. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:27
^AmArU^
^AmArU^ is offline
die tube werkt inderdaad heel erg goed;
ik gebruik hem alleen nooit meer, volgens mij is het spul ook al verrot maar goed;
je moet er vooral niet aankomen
gewoon wachten en dan uitknijpen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 11:57
shanli
shanli is offline
of gewoon tandpaste op smeren,dat wil ook wel helpen.
Het probleem bij mij is dat ik gewoon niet van mijn puisten kan afblijven,ik knijp ze uit en dan komen er nog meer en dan loop ik ook nog rode plekjes van het uitknijpen
Oud 16-04-2002, 17:18
LovelyOne
LovelyOne is offline
tandpasta smeren !!!
Oud 16-04-2002, 17:36
Cerberus
Cerberus is offline
lekker laten zitten...in ieder geval niet aan gaan krabben! en als ie 'rijp' is lekker uitknijpen die hap
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 12:03
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
LovelyOne schreef:
tandpasta smeren !!!
Is juist niet goed,schijnt behoorlijk slecht voor je huid te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:49
Kat
Kat is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Is juist niet goed,schijnt behoorlijk slecht voor je huid te zijn
Creracil is ook slecht voor je huid, het droogt uit. maarja, je moet toch wat he...
Oud 17-04-2002, 17:01
lake bodom
lake bodom is offline
tandpasta helpt niet bij mij, word t alleen groter en roder van...
maare als je hem uitknijpt dan komt er ook altijd bloed mee uit... en na 3 uurtjes is dat pas gestopt ofzo
maarja, kheb er nu dus weer een, kwacht wel gewoon, kga er niet aanzitten,
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:21
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Kat schreef:

Creracil is ook slecht voor je huid, het droogt uit. maarja, je moet toch wat he...
Dat is waar,maar tandpasta is denk ik slechter,en het helpt totaal niet bij mij.
Ik ga toch maar eens clearasil kopen,ik heb normaal niet zo'n last van puistjes,maar in de periode dat ik ongesteld ben wel,en t is behoorlijk irritant en bah
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:55
Somebody Special
Somebody Special is offline
Nix
Oud 18-04-2002, 16:25
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
MissLopez schreef:
Je krijgt dan zon pijnlijk gevoel, je voelt een bobbeltje en verrek. Tot je grote schrik ontdek je een puist!!!!!
Ik heb ook weleens ergens een puistje als ik ongesteld word.. maar dat voel ik niet aankomen hoor Ik ontdek gewoon een wit stipje ergens en probeer het dan zo snel mogelijk weg te krijgen Het is elke maand weer een verrassing waar er eentje opduikt
Maar als je het aan voelt komen lijkt het me handig, want dan kan je voorzorgsmaatregelen nemen, je hebt van die uitdrogende sticks waarmee je het kan aanstippen (geloof ik)..

Regels voor berichten