Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 20:10
NY152
NY152 is offline
Hey,

Ik heb al enkele jaren geen vaste relatie meer gehad maar ben ook nadat ik een keertje flink hard onderuit ben gegaan ook zelf niet meer verliefd geweest.

Heb wel het een en ander aan vrouwen gehad de laatste tijd maar daar had ik zelf weinig gevoel bij.

Nu ben ik een vrouw tegen gekomen waarmee ik wat leuke dingen ben gaan doen. Eigenlijk niet echt iets speciaals in eerste instantie. Zach dit gewoon weer als een potentiele score kans.

Maar toen ik voor de 2e keer opeens wat met er ging doen kreeg ik kriebels in mijn buik en ik denk dat dit voor het eerst sinds 3 jaar is ofzo. Maarja van haar kant komt er momenteel niet echt veel meer dan iets vriendscahppelijks en ik werk nog met er samen ook. Dus ik zie er elke dag en trek het ook absoluut niet meer.

Vanaf volgende maand ga ik wat anders doen en hoef ik er in principe niet meer te zien.

Als ik hier over nadenkt lijkt me dit op zich de beste optie want ik word hier gewoon gek van. Maarja ik kan ook gewoon contact blijven houden en hopen dat er ooit wat van komt. Want de gedachte dat ik zo'n kans mis maakt me ook niet echt gelukkig.

Zit hier dus een beetje in een dilemma want als ik het blijf proberen word ik alleen maar gekker denk ik Maar als ik het verbreek zal dit echt een soort leegte achter laten.

Wat zouden jullie in dit geval nou doen ??
Oud 15-06-2003, 20:17
japannertje
japannertje is offline
www.kabouteranaal.nl
Oud 15-06-2003, 22:02
NY152
NY152 is offline
k en bedankt he
Oud 16-06-2003, 17:41
Verwijderd
Als je toch iets anders gaat doen binnenkort kun je ook gewoon wachten totdat zij weer contact met je opneemt nadat je weg bent gegaan. Laat t lekker aan de ander over, hoef je jezelf niet druk te maken. Relax
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:00
guesst
guesst is offline
Tsja, je zegt zelf dat je gek wordt omdat je niet weet wat zij nou wil etc. Reden des te meer om dat maybe eens wat beter uit te gaan zoeken. Kijk, je kunt wel af gaan zitten wachten tot zij naar jou toekomt, maar daar schiet je natuurlijk ook nix mee op.

Ga naar der toe, praat met haar, en je komt er vanzelf achter als ze jou ook het einde vindt! If not: jammer maar nix aan te doen, je komt heus wel iemand tegen die jou ook leuk vindt en waarbij je zelf ook een zeer happy gevoel hebt!

Dus: go for it & don't be too afraid!

Suc6!

Greetz Guesst
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:51
Verwijderd
he, jij heb de nickname van die gast uit die film : you've got mail
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:56
PardonMe
PardonMe is offline
Het zou toch best zonde zijn om deze ''kans'' te laten schieten aangezien het de voor het eerst sinds lange tijd is dat je meer gevoelens erbij hebt, dan ''just another chick''..
Als je ervoor wilt gaan, ga dan niet een beetje zitten afwachten, dan gebeurt er niks, maar onderneem wat actie.. Spreek eens met dr af ofzo en laat merken dat je haar wel ziet zitten..
Mocht het niks worden, nou ja jammer dan, maar je hebt het in ieder geval geprobeert! En aangezien je toch ergens anders gaat werken wordt je er ook niet steeds mee geconfronteerd!
Oud 17-06-2003, 02:17
GRRR
GRRR is offline
niets. het klinkt nu meer alsof je wanhopig bent en dat is zo lame. hou je opties open, rond kijken, veel daten met verschillende vrouwen. geen pretenties ophouden, gewoon eerlijk wezen tegenover jezelf en die vrouwen.

en als je collega je wil dan moet ze maar achter je aan komen. ze is ook een mens, behandel haar niet alsof ze geen vrije keuze heeft omdat ze een vrouw is. je bent duidelijk geweest dat je haar leuk vind neem ik aan, laat haar de volgende stap zetten. in de tussentijd vermaak je je met het gezelschap van andere vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 19:34
japannertje
japannertje is offline
Citaat:
NY152 schreef op 15-06-2003 @ 23:02:
k en bedankt he

jij = humorpersoon
goedzo
Oud 21-06-2003, 23:18
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
japannertje schreef op 21-06-2003 @ 20:34:
jij = humorpersoon
goedzo
waarom noem je jezelf japannertje als je geen japannetje bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten