![]() |
|
Hmmm...mjah ik ben van de instelling "je moet alles eens geprobeerd hebben", maar mijn eigen spul vond ik *schaaaaaaam* best lekker... Maar je moet van tevoren wel dingen eten die je sperma lekker maken....
Mijn buurman kwam met thee met honing of ananas... Dus heren, eet een ananas, ga met jezelf spelen en proef het eens. Trouwens...de smaak is m.i. niet te omschrijven... Ik vind het nogal dikke karnemelk-achtig...maar het smaakt weer heel anders...
|
ik had het al een keer gedaan dus ik tel eigenlijk niet maar ik ben iig mansgenoeg om te proberen wat veel vrouwen ook doen
![]() vind het niet vies trouwens ook niet lekker... beetje neutraal smaakje licht zoutig..
|
Een paar weken terug heb ik ook een beetje van mijn kwakje geproefd, gewoon om te kijken hoe het smaakt. Nouja, wel beetje zoetig. Maar niet dat ik nu emmers ervan leeg zou "drinken"
Mark ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar tis wel vaak zo dat vrouwen meer sperma "proeven" dan mannen. |
![]() |
|
![]() |
Experiment No. 2.
Men neme het kwakje en bereid het op verschillende manieren. Kook een ei, haal de schil eraf en het eigeel eruit, doe het kwakje erin, laat het even stollen in de koelkast. Serveren met lichte garnering. Bakken en als pittige saus over het vlees gaat ook prima. Iknow, sick mind als je het zo leest ![]() Disclaimer: Bij geen van de bedachte gerechten heb ik echt sperma gebruikt als spul, eerder het idee van mayo ofzo ![]() Dan is het best lol ![]() [LOL nu lijkt het net alsof ik het echt heb geprobeert ![]() ![]() Vind het toch eng dat spul ![]()
||
Citaat:
Ligt eraan of je rookt, drinkt, oude sperma, nieuwe sperma of dat je veel fruit eet, dat je sport.. kortom een aantal factoren. Mark ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bij zoenen komt natuurlijk niet zo heel veel vrij. Bij beffen ligt het aan de vrouw en hoelang je doorgaat. Mijn vriendin zal het ook nooit moeten doen, zou er uit zien als je iets moet tijdens de seks. Maar het is wel uitermate lekker op te komen tijdens het pijpen. Een doekje bied dan ook een goede uitkomst natuurlijk. Mar het is en blijft een keuze die iedereen voor zich zelf mag/moet maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Kom op jongens laten we eerlijk zijn !!!!!
We zouden het bijna allemaal te gek geil vinden als onze vriendin of vrouw ons zou pijpen en daarna de handel zou doorslikken. Ik vind dat je dan moet weten waar we het over hebben dus wees een held en proeven die zooi. Zelf vind ik het absoluut niet vies. Zou het niet dagelijks willen proeven maar absoluut geen smaak om te zeggen dat je het nooit meer zou willen proeven. En voor de meiden als je niet wilt slikken moet je het vooral niet doen. Bij sex moet het voor beide (of meerdere) partijen (gheheh) leuk zijn dus als de dames het niet willen dan wat mij betreft ok.
|
Er zit ook wel een verschil in het proeven en het moment als je vriendin je pijpt, en dat je dan klaarkomt, in haar mond. Het sperma is afgekoeld, het komt niet met een noodgang je strot invliegen, het is niet oververwachts. Dat speelt ook een grote rol!
||
Citaat:
... lepel ook goed? Mag niet met scherp bestek spelen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb geloof ik nogal dringend lenzen nodig
![]() Ik las "Experiment: Hoe maak je je eigen sperma?" ![]() k vond het al zo raar.. Anywayz.. ik zou voordat ik zijn sperma zou gaan uhm.. proeven.. wtf.. dit klinkt raar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|