Advertentie | |
|
![]() |
|
het huis van mn vriend is mijn droomhuis..
hij woont in een oud landhuis met superveel land eromheen, paarden, 5 verdiepingen en een zolder, mooie tuin, vensterbanken waar je zo je bed in kan leggen, de ijsel op 100m afstand maar niet zo dat t overstroomd en toch binnen 15 min in de stad zijn.... ![]() ![]() maar een oud grachtpand in amsterdam lijkt me ook erg vet...
|
onhaalbaar droomhuis:
Griekse tempel achtig 2 verdiepingen buitenkant: ja gelijk ne tempel ![]() ![]() binnenkant: als je binnenkomt ne HELE GROTE BREDE hal, overal zuilen en tss de zuilen levensgrote Griekse beelden van goden en helden behalve van hermes en Apollo. ongeveer 10 beelden aan iedere zijden (kostprijs voor de 20 beelden: 140.000€). Dan aan het einde een soort poort niet te groot meter of 5 ![]() ![]() Deur open grote trap die zo in 2 splitst. 6 kamers: slaapkamer, living, badkamer, keuken, opbergruimte, kamer voor vanalles en nog wat ![]() Slaapkamer: met griekse beelden, griekse reliefen, griekse schotels, kortom alles int grieks ![]() de rest ook allemaal int grieks ![]() voila zal me ongeveer een 250.0000€ of meer kosten, wie weet mss ooit ![]() krijg ik het niet betaald dan ga ik er een manquette van laten bouwen, zo een waarvan ge het dak kunt opendoen: (kostprijs: 30.000€ ik laat alles nogal es graag natrekken kwa prijzen ![]()
|
Mijn droomhuis staat hier ergens in de buurt.
Groot maar toch een knusse uitstraling. Hekje, tuintje, mooie bomen, lampionnen in de tuin, bruinachtig huis, veel planten..hmm van buiten ziet het er super uit, moeilijk te beschrijven alleen. Ligt aan t Beatrixpark en een grote weg, wat wel weer minder is, maar kan niet alle shebben. Ben benieuwd hoe het er van binnen uitziet ![]() Maargoed onhaalbaar, tenzij de bewoners een leuke zoon hebben ![]() Mijn haalbare droomhuisje is dat van mn nicht. 3 kamers, veel leuke details, is een oud huisje, overal bergruimte, leuke open trap, veel hout, hippe meubeltjes, balkonnetje..ja ik zie mezelf daar wel wonen. Ben ook gelijk op zoek gegaan naar iets soortgelijks, al zal dat erg lastig worden in Amsterdam ![]()
|
Duidelijk, het huis van familie in Downpatrick (Noord-Ierland).
Daar liggen m'n roots ![]() Ik had er een foto van, maar nu niet meer. Het is een super groot landhuis, met heel veel land erom heen. Mooi onderhouden, maar niet modern. De trap is heel groot, bruin met een rode loper. Echt 3 meter breed ofzo, a la Titanic. Er zijn 6 slaapkamers met open haard. Alles is prachtig ingericht met bruin hout, maar de keuken is juist heel luchtig. Er is ook een serre, dat was vroeger een wijnkas. Daar zit je bijna altijd warm. Nu wonen er ook 4 kleine hondjes. Geweldig, als je binnenkomt, komen die hondjes met z'n vieren de trap af rennen. ![]() Ik wil terug.... ![]()
||
Citaat:
Haha dat is een beetje erg optimistisch. Die beelden alleen al zijn 200.000 euro ![]()
|
mijn droomhuis is groot hehehe
met groot balkon zembad en de hele reutemeteut. lekker fijn met marmeren vloer enzo en trap. en een vette balzaal d'r in. en een grote bar. Waar je lekker de hele week met je vrienden kunt feesten. Echt super
||
Citaat:
![]()
|
Woonkamer:
klein, knus, 2 hondenmanden voor de honden, bordeaux gekleurd met roomwit en zachtgeel gemengd, grote zitplek voor visite. Slaapkamer: me slaapkamer super SPAAAACCEEE ![]() Badkamer: heel zacht oerwoud lichtgroen en wit, maar daarbij een grote douchekabine en heel veel planten, kleine spotlightjes in de muur die je ook kan dimmen. Wc: mooi blauw en lichtblauw, met een soort van blauw blacklight (nee niet voor drugsgebruikers of insecten ![]() ![]() Tuin: een zwembad die met glazen platen overdekt is en heel veel gras voor mijn honden en heel veel bomen, planten, zodat het een beetje oerwoud style heeft, maar wel supermooi niet zo rommelig ![]() Zolder: jamaica sfeertje! ![]() met op de muur leuke posters van zonsondergangen en/of water en natuurlijk airco zodat niet het heeeeeele huis gaat stinken ![]() een kast waar je alles op kunt zetten en alle spullen in passen. Pc kamer: normale rustige kleuren, wit met blauw ofzo, zilver meubels, goede geluidsinstallatie etc ![]() Hondenkamer ja me honden krijgen een eigen kamer om in te slapen, zachte vloerbedekking, airco voor in de zomer, eten en drinken, veel speeltjes en 2 mooie manden. ongeveer ![]() ![]()
||
Citaat:
trappetje ![]() veel ronde vormen, sprookjesachtig ![]() een voordeur ![]() een leuk assesoire ![]() ![]() uitzicht ![]() en de tuin ![]() òf natuurlijk een Gaudi-boomhuis ![]() ![]() <3 Gaudi
||
![]() |
Citaat:
heel erg. das wel het onmogelijke voorbeeld. en wat meer mogelijk is een klein knus huisje met veel land, liefst in schotland. edit: of een eenvoudig appartementje in edinburgh. Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 12:47. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar een periode van mn leven zou ik wel in zoiets willen leven ![]() |
![]() |
|
ergens in een warm land (liefst in Portugal....) aan de zee & het strand. Met veel glazen schuifdeuren, een dakterras, een badkamer met een bad in ieder geval. Ik wil ook twee toiletten in huis want ik haat het moeten wachten hier thuis voordat m'n ma een keer klaar is.
![]() Maar een niet al te groot maar een ook niet al te klein appartement in Barcelona of New York zou ik ook totaal geen moeite mee hebben ![]()
||
Citaat:
*fluister* ik ook hoor ![]()
|
Ooo. Gaudí! Prachtig om naar te kijken hoor maar ik moet er persoonlijk niet aan denken om erin te wonen..
Ik wil graag een flink (maar niet tè groot) huis in een Brabants bos met een belachelijk grote, bosrijke tuin en van binnen moet het een combinatie zijn van 18e eeuws chique en robuust boerderij-achtig. In de huiskamer, badkamer en slaapkamers wil ik graag een donkere, antieke inrichting. Chique en sfeervol (paleis-achtig) maar met een speels tintje. Een beetje sprookjesachtig dus. Nergens wit op de muren en de plafonds, maar wel rijke, sprekende kleuren en veel donker hout. Verder vooral gericht op comfort, groot bad, veel zachte banken en grote, donzige bedden. Veel logeerkamers. Mijn huis moet vooral zo ingericht zijn dat ik met veel vrienden tegelijk in een heel sfeervolle ambiance kleinschalige feestjes kan houden en dat iedereen daarna comfortabel kan blijven slapen. Oh, en ik wil een enórme Amerikaanse koelkast en een gasfornuis met acht pitten. En in de tuin moet veel privacy zijn. En bomen, geweldige verlichting en wellicht een vijvertje. Een grote stenen barbeque en robuuste tuintafels. Hmm. Wat een contrast met hoe het nu is. Een piepklein rijtjeshuis van honderd jaar oud. We hebben die paleisachtige inrichting geprobeerd erin te proppen met zwartwit-geblokte vloeren, donkerhouten meubelen en velourse gordijnen maar op anderhalve vierkante meter komt 't toch niet helemáál tot z'n recht. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 15:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar okay ik heb 3 ideeen en misschien neem ik ze wel alle 3 ![]() 1. Mooi grachtenpand in a'dam of utrecht. 2. leuk kasteel (ik weet mijn hele leven al dat ik een kasteel wil dus dat moet echt) 3. een niet-huis, dus een loods of een kerk ofzo met veeeeel ruimte en prachtige ramen met veel licht etc
|
Ik heb eigenlijk 2 soorten droomhuizen.
Eerste is een mooi vrijstaand landhuisje in Italië vlakbij het comomeer. Mooie tuin met veel bomen. Of mooi huis in de buurt waar ik nu woon. Jaren 30 huis het liefst. Redelijk groot met mooie tuin eromheen. Van binnen wil ik een zwart/wit geblokte vloer én een zwarte vleugel ![]() |
![]() |
|
een oude, grote boerderij
vanbinnen natuurlijk helemaal mooi enzo maar vanbuiten lijkt het nog gewoon een boerderij als je snapt wat ik bedoel? nou jah goed, bij ons in de buurt staat een van die huizen is mooi!
|
een voorbeeld:
![]() ![]() Maar dit pand is nog niet ideaal; er is niet zo veel ruimte omheen. Om bijvoorbeeld groente te verbouwen. Al kan dat wel weer op het dak. Hoe het er uitziet doet ook niet zo terzake, meer wat je er allemaal kunt. En dus moet het GROOT zijn... ![]()
|
Niet al te reusachtige boerderij, vrij veel land eromheen, vlakbij het bos want ik kan niet zonder bos, maar als het kan toch binnen 15 km van de bewoonde wereld.. Ik heb geen hele duidelijk inrichtingsplannen, ik wil iig een rieten dak, een paar stallen en een hele hele heleboel dieren.. van binnen een rustige, gezellige warme sfeer met veel bruinen, beige´s en roodtinten... Ik wil ook nog een mega relax bank en een open haard..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Beschrijf je droomhuis... Secreet | 10 | 22-10-2002 22:29 | |
Lifestyle |
droomhuis ]{ing | 95 | 05-07-2002 12:10 |