Advertentie | |
|
![]() |
|
Ten eerste: Heel goed dat je het 'm verteld hebt en dat je niet probeert om te doen alsof je alleen op meisjes valt
![]() Ten tweede: Vindt hij het irritant dat je bi bent, of dat je op hem valt? Want al kun je er in beide gevallen niets aan doen, als je weet wat hij zo irritant vindt is het een stuk gemakkelijker om er iets aan te doen. Gedraag je je misschien anders tegenover hem of kan er iets anders zijn? Ik zou denken dat je dat eerst eens uit moet zoeken; wie weet is er een hele simpele oplossing ![]() (En natuurlijk mag je mij -orthodox homo ![]() Normaal gesproken onder nick 'Diddl'tje', maar vandaag te lui om uit te loggen
|
Verwijderd
|
Ik begrijp ook wel dat hij het vervelend vindt, als er een vriend of vriendin van mij verliefd op mij zou zijn, terwijl ik niet verliefd op diegene zou zijn, dan zou ik dat ook erg vervelend vinden.
Vraag hem dus maar eens wat hij nu vervelend vindt - het feit dat je verliefd op hem bent, of het feit dat je bi bent? Is het het eerste, dan denk ik dat je beter elkaar een tijdje niet kunt zien, tot je verliefdheid weggeëbd is. Niet leuk, maar toch. Is het het tweede, dan is-ie erg bekrompen of misschien zelfs discriminerend. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet zeker dat het zo is, maar soms lijkt het er wel op en het zou me in elk geval niet verbazen. Maar ja, toch even goede vrienden hoor ![]() Oh ja, en ik vind het echt top van je dat jij het die vriend van je wel verteld hebt. Echt dapper, want helaas hangt er nog steeds een taboe om als jongen (ook) op jongens te vallen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een jongen van net 22.. GipsyyGirl | 10 | 23-02-2015 13:28 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een franse jongen reneetiejas | 7 | 17-08-2012 17:12 | |
Liefde & Relatie |