Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik heb een probleem en weet niet zo goed wat ik nu moet doen?
![]() ik had nu bijna een maand geleden een vriend hij was helemaal gek op mij en zei dat hij het nooit meer uit wou hebben enz.... ![]() en we gingen een keer zwemmen want hij wou graag dat ik mee ging enzo dus de volgende dag waren we daar en hij negeerde mij volkomen dus ik ga naar een vriend en vraag of hij daar wat van weet en hij zei dat hij vreemd was gegaan dus ik ga naar mijn vriend en hij ontkent het en loopt ineens boos weg dus ik dnek dan weet ik wel genoeg en nu bijna een maand later beweert hij weer helemaal gek op me te zijn en als ik hem vraag waarom hij het had uitgemaakt zegt hij ja ik weet het eigenlijk ook niet zo goed want ik vond je heel erg leuk en toen eigenlijk niet meer maar nu weet ik zeker dat ik je leuk vind??? wat moet ik hier nou mee? want ik vind hem eigenlijk nog altijd heel erg leuk maar wie zegt dat hij het niet weer uitmaakt binnen een week ofzo want onze vorige relatie duurde maar liefst 2 weken ![]() kan iemand tips of advies geven? ik weet het echt niet meer.... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hehe
ja ik heb nu zo'n beetje hetzelfde 'probleem' ging al een tijdje (paar dagen) met een jongen en ik heb hem gisteren verteld dat 'ik nogal verliefd op hem aan het worden was' en hij zei dat dat goed was ![]() ja vindt hij mij nu ook leuk en issie verliefd? i dont know! help me! xxx es |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() die vind ik erg stoer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar is eerlijk zijn niet origineel genoeg?? |
![]() |
||
Citaat:
niet in een discotheek teminste ![]()
|
Verwijderd
|
Hoe maakt Sarah het aan, methode 1.
Stap 1. Over een film gaan praten met degene die je erg leuk vind, waarvan je weet dat Slachtoffer die film graag wil bezoeken. Zeggen dat je die film zoo graag wil zien maar dat je echt niet weet met wie je naar de bios zou moeten gaan, zielig doen, tot Slachtoffer zegt 'ga dan maar met mij'. Stap 2. Naar film gaan met Slachtoffer, verkeerd in het boekje hebben gekeken waardoor de film al bezig is en je dus naar een andere moet, tijdens film lachen en lief doen, na de film naar de McDonalds gaan en volgens de regels van de lichaamstaal náást Slachtoffer gaan zitten maar met gezicht grotendeels richting Slachtoffer, en vervolgens nog anderhalf uur praten, je naar huis laten brengen alwaar slachtoffer niet eens van zijn fiets stapt maar rechtsomkeert maakt en 'doei' roept over zijn schouder. Stap 3. Na een week weer naar de bioscoop, nu de goede film kiezen, hele film lang praten tot grote ergernis van de omzittenden. Na film naar huis gebracht worden alwaar Slachtoffer niet eens van zijn fiets stapt maar rechtsomkeert maakt en 'ajuus' roept over zijn schouder. Stap 4. Tijdens de danslessen waarbij je altijd met Slachtoffer danst, opeens tegen Slachtoffer aan staan in plaats van met een nette tien centimeter tussenruimte. Veel flirten, lief doen en lachen, goede gesprekken voeren. Stap 5. Op je verjaardag Slachtoffer uitnodigen en hele avond met Slachtoffer praten. Flirten. Stap 6. Weer naar de bios gaan, dit maal een doodsenge film. Je te veel inleven tijdens de film en aldus doodsbang worden, zodat Slachtoffer haast niet anders kan dan troosten en aaien. Op zo'n manier tegen Slachtoffer aannestelen dat je nog minstens een week last van nek, onderrug, knieën en rechteronderarm hebt. Stap 7. Bij het naar huis gebracht worden ('s middags) Slachtoffer vragen om nu eens af te stappen. Bij schuurdeur staan praten over het feit dat er een spinnennest is uitgekomen waardoor je omringd bent door honderden spinnetjes. Lieve spinnetjes over je hand laten lopen, ontdekken dat Slachtoffer bang is voor spinnen en niet van insecten houdt en Slachtoffer er mee plagen. Drie uur doorgaan met praten, plagen en flirten. Stap 8. 's Avonds op msn vragen of je nu eigenlijk wat met mekaar hebt. Methode 1 duurt precies een maand. Hoe maakt Sarah het aan, methode 2. Stap 1. Onfeest organiseren (geen feest want niets te vieren, maar zin in feest) en Slachtoffer uitnodigen. Feest uit laten lopen tot de meeste gasten in slaap zijn gevallen en alleen jij en Slachtoffer nog wakker zijn, samen praten en naar muziek luisteren. Stap 2. 's Avonds naar Slachtoffer toe gaan en met Slachtoffer in het donker door het bos lopen. Hopeloos verdwalen. Op een grasveld nog wel. Stap 3. Filmmarathon organiseren (Sarah heeft iets vreemds met films en aanmakingen) waarbij je Slachtoffer en Gezamelijke Beste Vriendin uitnodigt. Twee films kijken terwijl jij en G.B.V. in armen van Slachtoffer liggen, in slaap vallen terwijl je de handen van zowel G.B.V als Slachtoffer vast houdt. Volgende dag als G.B.V. naar huis is nog twee films kijken, ditmaal wel zéér innig in elkaars armen gekropen. Stap 4. Zorgen elke week iets samen te doen met Slachtoffer. Lief tegen elkaar doen. Flirten, praten, muziek luisteren, films kijken. Stap 5. Afspreken dat Slachtoffer na een feestje bij je blijft slapen, voor de gezelligheid. Vóór feestje alvast raam open zetten, zodat het lekker fris is op je kamer. Stap 6. Op het feestje aangeschoten raken en nu opeens wel héél kleffig zijn. Niet doorhebben dat er ook nog andere mensen op het feest zijn. Op de grond gaan zitten en overgooien met een ballon. Stap 7. Na het feestje even samen op je bed gaan zitten. Onderuit zakken tot je samen op je bed ligt, volledig verstrengeld. Drie uur in elkaars armen liggen, dan gaan slapen. Zeggen dat Slachtoffer wel even bij je in bed mag komen. Stap 8. Slachtoffer zó innig omhelzen dat je zo ongeveer óp Slachtoffer ligt. Ongeveer een uur zo blijven liggen, gezichten vlak bij elkaar, maar niet zoenen. Uiteindelijk toch zoenen. Hele nacht samen in bed blijven liggen. Methode 2 duurt 1 maand en 2 weken. |
![]() |
|
![]() |
En dan nu de methode poesiefox ( erg gelachen Sarah)
1. Expres de laatste bus naar huis missen op een feestje wat hij geeft. Hem laten aanbieden dat je wel daar mag crashen. Zeggen dat je absoluut geen sex wilt. Na een half uur tegenstribbelen toch ontmaagd worden. Kost een avondje. 2. Tijdens een feestje alleen maar met hem praten, en de rest van de gasten niet meer aankijken. Met hem gaan dansen, en omdat hij er niks van kan, en het maatgevoel van een olifant heeft, dicht tegen hem aandansen. Hem jou vol op de bek laten pakken, en hem laten vragen of je met hem meegaat. Tegenstribbelen dat je toch niet zomaar met iemand meegaat, hem op die manier dwingen om te zeggen dat hij het ook niet zomaar aan iemand vraagt. Dan bij het om drie uur in de nacht samen naar huis fietsen bijna uit de bocht vliegen omdat je hand in hand wil fietsen, met hem naar zijn kamer gaan en wilde sex hebben, en kramp in je tenen. Kost ook een avondje 3. Lijkt me ultiem. Slachtoffer recht aankijken en gewoon zeggen dat je smoorverliefd op hem bent. Hopelijk is het wederzijds. Kost een minuut. Spaart tijd. Wel eng. Toch maar niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Juryprijs gedichtenwedstrijd flyaway | 9 | 04-02-2013 16:06 | |
ARTistiek |
Duckdonkey art Duckdonkey | 83 | 26-02-2012 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Enkele gedichten Chilicicada | 4 | 28-01-2006 10:41 | |
Verhalen & Gedichten |