Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 21:56
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
Stel het is vakantie..
Jij gaat 2weken op je vakantie
en je vriend(in) ook 2..
maar je ziet elkaar 4weken niet,
omdat ze net na elkaar zijn.
Je vriend(in) gaat vreemd,
excuus: dronken blablabla
Je hebt al 6maanden een relatie met diegene..
zou jij t echt gelijk uitmaken..
ook als je merkt dat ie wel echt spijt heeft..
en echt om je geeft
Oud 22-06-2003, 22:00
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
nee.... zou supergefokt zijn en behoorlijk teleurgesteld, maar ik zou het niet meteen uitmaken...
Stomme dingen gebeuren, als hij(zij) echt nog om je geeft, en niks voor die ander voelt, is het zonde om alles weg te gooien voor zoiets, alleen dat excuus vind ik nogal slap.... Maar als degene het eerlijk zegt, zou ik het niet uitmaken
Oud 22-06-2003, 22:01
Big Boi
Big Boi is offline
Jep, ik zou het uitmaken. Maar dat ligt anders voor mannen dan voor vrouwen. Mannen hebben een veel lagere grens voor dit soort dingen. Ik bedoel hiermee dat mannen makkelijker te 'verleiden' zijn voor dit soort dingen dan vrouwen. En helemaal als er ook nog alcohol in het spel is...
Oud 22-06-2003, 22:03
miro
miro is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:03
Verwijderd
Hmm wel moeilijk, ookal gaat hij vreemd het blijft voor jou natuurlijk wel je lieve vriendje, lijkt me zo, mss ben je wel heel erg boos op hem, maar toch.
Alleen ik vind dronken zijn een beetje een slap excuus eigenlijk. Dat vind ik ook wel een beetje makkelijk en goedkoop om te zeggen.
Maar ja op vakantie is natuurlijk wel alles anders dan thuis en dan doe je mss andere dingen.
Nou ja ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen, zou denk ik ook wel heel erg naar de situatie kijken, hoe goed is jullie ''relatie'' spijt het hem echt wel, zou hij zoiets niet nog een keertje doen met zijn dronken kop etc. Ik bedoel als dat allemaal niet echt lekker zit, dan wordt het toch nooit meer wel goed. dus dan zou ik het wel uitmaken ja~!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:04
Last Resort
Last Resort is offline
ik weet het nog niet..., ik bedoel vreemdgaan is wel ontzettend fout en het beschaamd het vertrouwen. Maar als iemand er echt spijt van heeft..., tjsa, iedereen maakt fouten. Het zou van de situatie afhangen of ik het uit zou maken. Ik zou niet meteen alles weg willen gooien........
Oud 22-06-2003, 22:16
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ja ik zou niet met de situatie kunnen leven dat ie vreemdgegaan is. Zal altijd door me hoofd blijven gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:17
Verwijderd
ja meteen, omdat ik ten eerste dronken t zwakste excuus op de wereld vind, je weet van jezelf hoe snel je onder de invloed van alcohol bent dus zorg je er maar voor dat t niet zover komt.
En als je echt van iemand houdt, ga je niet vreemd onder geen voorwaarde, dan voorkom je wel dat de risico er is.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:28
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ja ik zou het uitmaken, ik zou eerst wel met hem willen praten ( willen weten hoe en wat en hoe die zo stom heeft kunnen zijn..... ).
Het lijkt me onmogelijk hem na zo'n fout weer voor 100% te kunnen vertrouwen, hoeveel alcohol er ook in het spel was.
Hij HOEFD geen alcohol te drinken, giet het toch echt zelf achterover he.....en nee dan heb ik daar geen respect voor.
Helemaaal niet als je op vakantie bent, als je echt van iemand houdt ga je niet vreemd...en zeker niet met het excuus alcohol.

zo dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 00:20
Gwinnie
Gwinnie is offline
nee.
ik zou niet eens kwaad zijn.
alleen ongelooflyk teleurgesteld en ik zou m niet meer vertrouwen. ik zal bij alles wat hij doet denken wattie aan t doen is. en ik zou m er vaak mee confronteren....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 02:25
Verwijderd
UItmaken. Once a cheater always a cheater... zie teveel vrienden op elkaar rond zooien, nee als mijn vriend mij dat zou flikken (en al helemaal omdat ik weet dat z'n ex maarliefst 10 keer is vreemdgegaan terwijl ze met hem had) zou ik het heel simpel uitmaken. En nee dan zou ik hem ook niet weer willen zien.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 08:21
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik weet et niet.. Ik zou ten eerste ontzettend boos op hem zijn en hem een tijdje niet meer willen zien.. Daarna als ik merk dat hij echt superveel spijt heeft enzo dan denk ik dat ik hem wel trug neem maar zodra het niet alleen zoenen bleek te zijn maar ook verder gaan enzo zou ik het meteen uitmaken.. en ik zou het moelijk vinden om hem weer te gaan vertrouwen.. Dat zal nog wel ff duren bij mij. En dat hij dronken was vind ik idd. een slap excuus..
Oud 23-06-2003, 08:46
Doefus
Doefus is offline
Ik zie mijn vriend deze vakantie ook 4 weken niet....omdat k 4 weken wegga...maar k denk dat als hij met een ander zou zoenen dat ik het hem wel zou vergeven maar zodra hij meer doet......KAN HIJ OPROTTEN!!!!
Oud 23-06-2003, 08:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 22-06-2003 @ 23:01:
Jep, ik zou het uitmaken. Maar dat ligt anders voor mannen dan voor vrouwen. Mannen hebben een veel lagere grens voor dit soort dingen. Ik bedoel hiermee dat mannen makkelijker te 'verleiden' zijn voor dit soort dingen dan vrouwen. En helemaal als er ook nog alcohol in het spel is...
jezus wat een bullshit! Echt, ik snap niet hoe je dit kunt zeggen. Zodat je zelf lekker vreemd kunt gaan, zeker? En dan dit verhaal tegen je vriendin ophangen. Maar als ze zelf vreemdgaat.... oeioei!
Oud 23-06-2003, 09:18
Mark
Mark is offline
nee, maar ik zou wel een heel goed gesprek hebben. Bij de 2e keer zou het zonder pardon over zijn, dat wel.

Mark (die iemand altijd een 2e kans geeft)
Oud 23-06-2003, 09:40
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Ik zou er heeeeeel lang met hem over praten....
En hangt er natuurlijk ook af hoe die vreemd is gegaan of die met een ander naar bed is geweest of alleen kussen..... Als het in bed is zou ik hem dumpen want dat zou ik hem nooit meer kunnen vergeven.... Als het alleen kussen is en je merkt dat die er zoveel spijtvan heeft zou ik het nog wel gaan proberen misschien lukt het je niet om het te vergeven maar misschien word jullie relatie alleen maar beter....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 23-06-2003 @ 10:18:
nee, maar ik zou wel een heel goed gesprek hebben. Bij de 2e keer zou het zonder pardon over zijn, dat wel.

Mark (die iemand altijd een 2e kans geeft)
hier sluit ik me bij aan..
ik had vroeger altijd zoiets van: 1 keer iets.. dan is t over.. maar nu weet ik dat ik zoveel van iemand kan houden dat ik m waarschijnlijk nog wel een tweede kans geeft..
maar mocht het dan weer gebeuren is het zeker over.. hoeveel spijt ook.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 10:35
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou het niet gelijk uitmaken, maar ik zou het hem ook niet meteen vergeven! Ik zou eerst eens een gesprek aangaan met hem, en een tweede keer hoeft hij zoiets dus niet meer te doen, want dan is het wel gewoon over en uit.

overigens vind ik ''dronken'' toch best een slap excuus.
(als je niet tegen drank kunt, drink het dan niet. Of ken gewoon je grenzen!)
Oud 23-06-2003, 11:46
Verwijderd
De gedachten alleen al, dat is al zo erg, ik moet er echt niet aan denken hoor dat een of ander jongen met mijn vriendin zoent.
Vergeven? Nee ik niet hoor, je weet toch waaraan je begint, zoiets doe je gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 03:12
Felicia
Felicia is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 23-06-2003 @ 09:52:
jezus wat een bullshit! Echt, ik snap niet hoe je dit kunt zeggen. Zodat je zelf lekker vreemd kunt gaan, zeker? En dan dit verhaal tegen je vriendin ophangen. Maar als ze zelf vreemdgaat.... oeioei!
En zelf zou ik het ook uitmaken ja, ik zou dat beeld echt nooit meer uit mn hoofd kunnen krijgen..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:35
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik zou het niet uitmaken. Ik zou het ook nogal kortzichtig vinden om het dŕŕrom uit te maken. Vakantiesfeer is meestal doorslaggevend, voorbij is voorbij, goed gesprek en zand erover.
Praat het gewoon uit.
Je kan je vriend/vriendin niet bezitten, dat gaat niet.
Hij/zij is ook maar een mens, en ook al is het misschien niet leuk: als er geen gevolgen aan vasthangen (bv. dat hij verliefd op die ander is geworden) dan zie ik geen probleem.
Mensen zouden beter wat verdraagzamer zijn op dat vlak en menselijke fouten van zichzelf en een ander kunnen inzien en vergeven.
Dat is wat ik ervan vind.
Gewoon goed over praten en tesamen opnieuw beginnen .
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:02
TOETJUH
TOETJUH is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 23-06-2003 @ 01:20:
nee.
ik zou niet eens kwaad zijn.
alleen ongelooflyk teleurgesteld en ik zou m niet meer vertrouwen. ik zal bij alles wat hij doet denken wattie aan t doen is. en ik zou m er vaak mee confronteren....
dan kun je het toch beter wel uitmaken?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:03
Mindfields
Mindfields is offline
Ja.
Ik heb een keer iemand anders leuk gevonden, hij heeft het een keer bijna uitgemaakt (?) en iemand anders leuk gevonden, als er weer zoiets gebeurd, het hoeft niet eens zoenen te zijn, hij kan ook gewoon een ander meisje leuk vinden, dan hoeft het voor mij niet meer.

Ik ben meer waard dan dat.
Oud 24-06-2003, 20:05
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ja.
Zeker door zo'n kutexcuus als 'dronken'. Net alsof je niet niet-vreemd kan gaan als je dronken bent. Neem dan je verantwoordelijkheid en geef geen excuus.
Ik zou het altijd uitmaken als mijn vriendje in kwestie vreemd zou gaan. Hoe erg ik dat op dat moment ook zou vinden.. ik zou diegene nooit meer helemaal kunnen vertrouwen en aangezien ik vertrouwen in elkaar als 1 van de eerste vereisten voor een relatie zie, kan het dus gewoon niet.
Oud 24-06-2003, 20:09
Maddan
Maddan is offline
hmm beter kom ik niet in die situatie, mn vriendin gaat over 2 weken 17 dagen op vakantie..

maja komt wel goed denk ik

ontopic: ik weet het echt niet, ik zou mezelf echt opvreten en me superklote voelen, maar ik zou haar "denk ik" wel vergeven

maar dan denk ik nog dat het niet lang gaat duren, want in hoeverre ga ik dat meisje dan nog vertrouwen?
Oud 25-06-2003, 21:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 23-06-2003 @ 10:00:
nee.... zou supergefokt zijn en behoorlijk teleurgesteld, maar ik zou het niet meteen uitmaken...
Stomme dingen gebeuren, als hij(zij) echt nog om je geeft, en niks voor die ander voelt, is het zonde om alles weg te gooien voor zoiets, alleen dat excuus vind ik nogal slap.... Maar als degene het eerlijk zegt, zou ik het niet uitmaken
je schrijft wat ik denk thnx bespaart mij tijd
Oud 25-06-2003, 21:49
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-06-2003 @ 16:35:
Ik zou het niet uitmaken. Ik zou het ook nogal kortzichtig vinden om het dŕŕrom uit te maken. Vakantiesfeer is meestal doorslaggevend, voorbij is voorbij, goed gesprek en zand erover.
Praat het gewoon uit.
Je kan je vriend/vriendin niet bezitten, dat gaat niet.
Hij/zij is ook maar een mens, en ook al is het misschien niet leuk: als er geen gevolgen aan vasthangen (bv. dat hij verliefd op die ander is geworden) dan zie ik geen probleem.
Mensen zouden beter wat verdraagzamer zijn op dat vlak en menselijke fouten van zichzelf en een ander kunnen inzien en vergeven.
Dat is wat ik ervan vind.
Gewoon goed over praten en tesamen opnieuw beginnen .
Ik vind het erg mooi wat je zegt (dat meen ik), ik zou ook graag je standpunten willen volgen.
Alleen dat ligt niet in veel mensen hun aard denk ik, je hecht je aan een persoon en wil toch dat diegene bij jóu blijft en niet dit soort dingen gaat doen.
Ik zou er niet tegen kunnen en het uitmaken, omdat ik er aan herinnerd zal worden, telkens weer.
Oud 25-06-2003, 21:58
thunder110
thunder110 is offline
Ja, dan is het voorbij. Als mijn vriend vreemd zou gaan zou hij niet meer de persoon zijn die ik ken. Sowieso eigenlijk, als hij naar zo'n plek op vakantie zou gaan. .
Oud 25-06-2003, 22:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Vreemdgaan is een breuk van vertrouwen. Geeft alleen maar aan dat je niet te vertrouwen bent.
In een relatie is vertrouwen belangerijk.
Als je dus zelf al aangeeft dat je niet te vertrouwen bent wil ik geen relatie met je.
Conclusie: in dat geval kan ze een ommetje gaan maken want ik hoef haar niet meer.
Oud 26-06-2003, 00:13
beestje
beestje is offline
moeilijk... ik denk niet dat ik dat zo kan zeggen. Als ik nog heel erg dol op hem ben is de kans dat ik het hem vergeef (als het alleen zoenen is voor een avondje dan) maar zeker weet ik het niet
Oud 26-06-2003, 00:16
Verwijderd
Ik zou het niet uitmaken, mits zij aannemelijk kan maken dat ze het echt niet wilde en het echt een fout was.

Overigens geldt dat alleen als ze met een ander zou hebben gezoend of wat hand- en spandiensten heeft verricht. Als ze met een ander neukt kan ze gewoon opflikkeren. Ik denk niet dat ik het nog op haar zou kunnen als ik weet dat ze ook met 'n ander heeft gerotzooid.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:44
innersmile
innersmile is offline
Uitmaken? Voor mij persoonlijk als het om een serieuze relatie gaat? JA! kan me niet schelen wat voor omstandigheden!

Maar... hangt denk ik ook van de leeftijd af. Als je jong bent gaan mensen denk ik makkelijker en vaker vreemd! (algemeen gesproken dan) als je al wat volwassener bent en jezelf en je partner al meer in balans zijn dan zou ik het zeker wel uitmaken. Liegen en bedriegen......? Nee daar wordt je vrolijk van.

Besides what the hell heb je aan spijt? tis maar een woord en een paar tranen en kopzorgen. Maar dáár is hij toch echt wel de oorzaak van. Ik ken ook een vriendin die het haar vriend weer vergaf na al dat spijt (hij had het er ook vet moeilijk mee) en die ging even later toch weer vreemd etc. ik bedoel maar in vreemdgaan zit niet altijd logica. some people are just crazy: 'Oh ik geef zoveel om je dat ik maar ff vreemdga! ja sorry maar het was de situatie en OH ik zit in de knoop met mezelf' Rot op! Begin dan ook geen relatie!

Maar laat me jullie 1 ding zeggen: als je vriend met zijn EX vreemdgaat maak het dan meteen uit! bespaart je een hoop kopzorgen!

maar dat is mijn mening. ik ben niet zo vergevingsgezind.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 06:41
Verwijderd
Ligt aan zoveel dingen, daar kan ik niet één standaard antw. op geven.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 07:53
never mind
never mind is offline
In mijn huidige relatie niet,
ik weet dat hij nóóóit vreemd zou gaan en vreemdgaan verschikkelijk vind (hij heeft zo zijn principes). Als hij dan toch vreemdgaat en zegt dat hij er ontsettende spijt van heeft geloof ik 'em.
Bovendien hou ik ontsettend veel van hem en wil ik heb absoluut niet kwijt (en zit ik bij m in de klas, dat zou een hele gekke situatie opleveren... omdat ik steeds geconfronteerd zou worden met een jongen van wie ik echt heel erg veel hou maar bij wie ik niet meer *mag* zijn).

Mja... het vertrouwen zal dan moeten aangroeien....

maar oke, niet aan denken!
Oud 26-06-2003, 08:15
Verwijderd
Ik zou het uitmaken. Meteen. Ik heb altijd gezegd dat als mijn vriend vreemdgaat, ik niets meer van hem wil. Maakt niet uit onder welke omstandigheden of wat dan ook. Hij weet dat hij een relatie heeft, gaat 'ie vreemd, dan zit er dus duidelijk iets niet goed.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:56
miro
miro is offline
Kom op zeg, als je vriend zich niet eens een maandje kan beheersen.... Dat getuigt toch wel voor veel respect en liefde voor jou he...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:57
berteltje
berteltje is offline
Ik zou echt kapot zijn van verdriet en teleurstelling, maar ik zou het, denk ik, niet uitmaken.

De voorwaarde is wel dat er bij die zoen geen echte gevoelens bij kwamen of komen kijken. Als hij gevoelens bij dat meisje heeft, dan maak ik het wel uit.

De tweede voorwaarde is dat het ook echt alleen maar bij die ene zoen is gebleven. Dus niet standaard iedere avond weer, of nog veel ergere dingen.

Ik denk dat ik het in het begin heel moeilijk zal hebben met zoenen of ook wel andere dingen. Beetje het idee van: "Oh, die tong heb je ook in haar mond gestopt."

Zou hem misschien eerste tijd niet of weinig willen zien, nadat het wel goed uitgepraat is natuurlijk. Hij moet mijn vertrouwen terugwinnen, en daar mag hij ook best wat pijn bij voelen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Kimry schreef op 26-06-2003 @ 09:57:
Zou hem misschien eerste tijd niet of weinig willen zien, nadat het wel goed uitgepraat is natuurlijk. Hij moet mijn vertrouwen terugwinnen, en daar mag hij ook best wat pijn bij voelen.
Voor wat hoort wat. Ik zou ook echt harde bewijzen willen dat ze het niet nog een keer zou doen en echt serieus met mij verder wil. Natuurlijk is dat soort bewijs niet makkelijk te leveren, maar dan probeert ze het maar.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:34
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou het niet uitmaken..
Ik ben sowiezo al helemaal gek van mn vriend en tja.. hij zou wle never ever again zoiets moeten flikken want dna hoef ik hem niet meer te zien.
Maarree gaat lastig want mn vriendje drinkt niet
Oud 26-06-2003, 10:20
Verwijderd
met mijn huidige vriendin zou ik het subiet uitmaken, simpelweg omdat ik haar dusdanig ken dat dat lamme uitvluchten zouden zijn...
Ik vertrouw haar echter dusdanig dat ik daar niet bang voor hoef te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:49
pyres74
pyres74 is offline
nou mijn ex is dus vreemdgegaan
en ik had hem nog een tweede kans (ja om het zo te zeggen) gegeven;

maar in die twee weken daarna heb ik zoveel ruzie met hem staan maken alleen vanwege dat meisje (ontieglijk dom ja maar hij ging ook naar feesten waar ik van hem niet bij mocht zijn omdat hij bang was dat ik der zou slaan )

ik kon hem niet meer vertrouwen zoals eerst
dus geef je zo'n jongen/meisje een tweede kans,bedenk je dan wel dat het dan niet meteen weer goed zit. je zult er altijd mee te maken hebben

altijd
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:52
Vevay
Ik weet niet of ik het uit zou maken, vooral omdat ik al zo lang een relatie met hem heb..
Maar ik zou er steeds aan moeten denken dat hij aan haar heeft gezeten en weet ik veel wat hij met haar heeft gedaan, en daar zou ik gestoord van worden. Het vertrouwen zou weg zijn en ik zou ontzettend teleurgesteld zijn.
En aangezien je elkaar in een relatie moet kunnen vertrouwen.. zou ik het uitmaken, misschien niet direct, maar na verloop van tijd denk ik wel.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:00
sinsere
sinsere is offline
Ik zou het niet direct uitmaken .. omdat we al zolang bij elkaar zijn en ik verschrikkelijk van hem hou, maar .. ik zou hem niet meer vertrouwen, en ik denk dat dat onze relatie dan uiteindelijk toch op zou breken.
Oud 26-06-2003, 12:02
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
M|ST schreef op 26-06-2003 @ 13:00:
Ik zou het niet direct uitmaken .. omdat we al zolang bij elkaar zijn en ik verschrikkelijk van hem hou, maar .. ik zou hem niet meer vertrouwen, en ik denk dat dat onze relatie dan uiteindelijk toch op zou breken.
Ik vertrouw mijn vriend, hij doet zoiets niet. Maar ALS ie t zou doen, zelfde verhaal als hierboven...
Oud 26-06-2003, 12:09
Verwijderd
Nee. Ik heb een open relatie. Van mij mag ze, en ze hoeft haar exuses niet eens ervoor aan te bieden.

Ik zou het erger vinden als ik het achteraf van een ander zou horen... Alles leuk en aardig, maar we moeten wel eerlijk blijven.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:10
The0
The0 is offline
MEt al de voorwaarden die de topicstarter stelt denk ik dat ik haar nog een 2de kans zou geven. Maar dan het NOOIT meer doen blabla..
Oud 26-06-2003, 13:06
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:32
Verwijderd
ik zou het niet meteen uitmaken, ik zou erover denken en hem ff lekker laten zweten een paar dagen en dan waarschijnlijk hem wel vergeven...
maar hij moet wel weten dat hij het niet nog een keer hoeft te proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:52
pure_evil
pure_evil is offline
Ik denk dat ik het wel uit zou maken, omdat ik mijn vriend wil kunnen vertrouwen, en dat op deze manier niet mogelijk is. Dus niet om het feit dát hij vreemd ging, maar omdat het veilige vertrouwde gevoel weg is, en dat gewoon niet terugkomt
Oud 27-06-2003, 09:06
McM@dj
McM@dj is offline
hmm dit zelfde staat mij nu een beetje te gebeuren, dan zonder t vreemdgaan hoop ik.

Mn vriendin gaat 4 juli naar Lloret, samen met dr vrijgezelle vriendin. 20 Juli komt ze weer thuis en dan ben ik net vertrokken ( 18e ) naar calella met 9 andere jongens waarvan er 7 ook nog vrijgezel zijn. En ik kom dan de 28e weer thuis.

Vreemdgaan zal ik niet, en zij ook niet. Lijkt me wel een ontzettend domme actie al geef je een relatie zo weg.

Want ik denk namelijk niet dat ik het zou pikken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten