Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou er heeeeeel lang met hem over praten....
En hangt er natuurlijk ook af hoe die vreemd is gegaan of die met een ander naar bed is geweest of alleen kussen..... Als het in bed is zou ik hem dumpen want dat zou ik hem nooit meer kunnen vergeven.... Als het alleen kussen is en je merkt dat die er zoveel spijtvan heeft zou ik het nog wel gaan proberen misschien lukt het je niet om het te vergeven maar misschien word jullie relatie alleen maar beter.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had vroeger altijd zoiets van: 1 keer iets.. dan is t over.. maar nu weet ik dat ik zoveel van iemand kan houden dat ik m waarschijnlijk nog wel een tweede kans geeft.. maar mocht het dan weer gebeuren is het zeker over.. hoeveel spijt ook. |
![]() |
|
Ik zou het niet gelijk uitmaken, maar ik zou het hem ook niet meteen vergeven! Ik zou eerst eens een gesprek aangaan met hem, en een tweede keer hoeft hij zoiets dus niet meer te doen, want dan is het wel gewoon over en uit.
overigens vind ik ''dronken'' toch best een slap excuus. (als je niet tegen drank kunt, drink het dan niet. Of ken gewoon je grenzen!)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het niet uitmaken. Ik zou het ook nogal kortzichtig vinden om het dŕŕrom uit te maken. Vakantiesfeer is meestal doorslaggevend, voorbij is voorbij, goed gesprek en zand erover.
Praat het gewoon uit. Je kan je vriend/vriendin niet bezitten, dat gaat niet. Hij/zij is ook maar een mens, en ook al is het misschien niet leuk: als er geen gevolgen aan vasthangen (bv. dat hij verliefd op die ander is geworden) dan zie ik geen probleem. Mensen zouden beter wat verdraagzamer zijn op dat vlak en menselijke fouten van zichzelf en een ander kunnen inzien en vergeven. Dat is wat ik ervan vind. Gewoon goed over praten en tesamen opnieuw beginnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja.
Ik heb een keer iemand anders leuk gevonden, hij heeft het een keer bijna uitgemaakt (?) en iemand anders leuk gevonden, als er weer zoiets gebeurd, het hoeft niet eens zoenen te zijn, hij kan ook gewoon een ander meisje leuk vinden, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik ben meer waard dan dat. ![]() ![]()
|
Ja.
Zeker door zo'n kutexcuus als 'dronken'. Net alsof je niet niet-vreemd kan gaan als je dronken bent. Neem dan je verantwoordelijkheid en geef geen excuus. Ik zou het altijd uitmaken als mijn vriendje in kwestie vreemd zou gaan. Hoe erg ik dat op dat moment ook zou vinden.. ik zou diegene nooit meer helemaal kunnen vertrouwen en aangezien ik vertrouwen in elkaar als 1 van de eerste vereisten voor een relatie zie, kan het dus gewoon niet.
|
hmm beter kom ik niet in die situatie, mn vriendin gaat over 2 weken 17 dagen op vakantie..
maja komt wel goed denk ik ontopic: ik weet het echt niet, ik zou mezelf echt opvreten en me superklote voelen, maar ik zou haar "denk ik" wel vergeven maar dan denk ik nog dat het niet lang gaat duren, want in hoeverre ga ik dat meisje dan nog vertrouwen?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Alleen dat ligt niet in veel mensen hun aard denk ik, je hecht je aan een persoon en wil toch dat diegene bij jóu blijft en niet dit soort dingen gaat doen. Ik zou er niet tegen kunnen en het uitmaken, omdat ik er aan herinnerd zal worden, telkens weer.
|
Ja, dan is het voorbij. Als mijn vriend vreemd zou gaan zou hij niet meer de persoon zijn die ik ken. Sowieso eigenlijk, als hij naar zo'n plek op vakantie zou gaan.
![]()
|
Vreemdgaan is een breuk van vertrouwen. Geeft alleen maar aan dat je niet te vertrouwen bent.
In een relatie is vertrouwen belangerijk. Als je dus zelf al aangeeft dat je niet te vertrouwen bent wil ik geen relatie met je. Conclusie: in dat geval kan ze een ommetje gaan maken want ik hoef haar niet meer.
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet uitmaken, mits zij aannemelijk kan maken dat ze het echt niet wilde en het echt een fout was.
Overigens geldt dat alleen als ze met een ander zou hebben gezoend of wat hand- en spandiensten heeft verricht. Als ze met een ander neukt kan ze gewoon opflikkeren. Ik denk niet dat ik het nog op haar zou kunnen als ik weet dat ze ook met 'n ander heeft gerotzooid. |
![]() |
|
![]() |
Uitmaken? Voor mij persoonlijk als het om een serieuze relatie gaat? JA! kan me niet schelen wat voor omstandigheden!
Maar... hangt denk ik ook van de leeftijd af. Als je jong bent gaan mensen denk ik makkelijker en vaker vreemd! (algemeen gesproken dan) als je al wat volwassener bent en jezelf en je partner al meer in balans zijn dan zou ik het zeker wel uitmaken. Liegen en bedriegen......? Nee daar wordt je vrolijk van. Besides what the hell heb je aan spijt? tis maar een woord en een paar tranen en kopzorgen. Maar dáár is hij toch echt wel de oorzaak van. Ik ken ook een vriendin die het haar vriend weer vergaf na al dat spijt (hij had het er ook vet moeilijk mee) en die ging even later toch weer vreemd etc. ik bedoel maar in vreemdgaan zit niet altijd logica. some people are just crazy: 'Oh ik geef zoveel om je dat ik maar ff vreemdga! ja sorry maar het was de situatie en OH ik zit in de knoop met mezelf' Rot op! Begin dan ook geen relatie! Maar laat me jullie 1 ding zeggen: als je vriend met zijn EX vreemdgaat maak het dan meteen uit! bespaart je een hoop kopzorgen! maar dat is mijn mening. ik ben niet zo vergevingsgezind. |
![]() |
|
In mijn huidige relatie niet,
ik weet dat hij nóóóit vreemd zou gaan en vreemdgaan verschikkelijk vind (hij heeft zo zijn principes). Als hij dan toch vreemdgaat en zegt dat hij er ontsettende spijt van heeft geloof ik 'em. Bovendien hou ik ontsettend veel van hem en wil ik heb absoluut niet kwijt (en zit ik bij m in de klas, dat zou een hele gekke situatie opleveren... omdat ik steeds geconfronteerd zou worden met een jongen van wie ik echt heel erg veel hou maar bij wie ik niet meer *mag* zijn). Mja... het vertrouwen zal dan moeten aangroeien.... maar oke, niet aan denken!
|
![]() |
Ik zou echt kapot zijn van verdriet en teleurstelling, maar ik zou het, denk ik, niet uitmaken.
De voorwaarde is wel dat er bij die zoen geen echte gevoelens bij kwamen of komen kijken. Als hij gevoelens bij dat meisje heeft, dan maak ik het wel uit. De tweede voorwaarde is dat het ook echt alleen maar bij die ene zoen is gebleven. Dus niet standaard iedere avond weer, of nog veel ergere dingen. Ik denk dat ik het in het begin heel moeilijk zal hebben met zoenen of ook wel andere dingen. Beetje het idee van: "Oh, die tong heb je ook in haar mond gestopt." Zou hem misschien eerste tijd niet of weinig willen zien, nadat het wel goed uitgepraat is natuurlijk. Hij moet mijn vertrouwen terugwinnen, en daar mag hij ook best wat pijn bij voelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou het niet uitmaken..
Ik ben sowiezo al helemaal gek van mn vriend en tja.. hij zou wle never ever again zoiets moeten flikken want dna hoef ik hem niet meer te zien. Maarree gaat lastig want mn vriendje drinkt niet ![]()
|
nou mijn ex is dus vreemdgegaan
en ik had hem nog een tweede kans (ja om het zo te zeggen) gegeven; maar in die twee weken daarna heb ik zoveel ruzie met hem staan maken alleen vanwege dat meisje (ontieglijk dom ja maar hij ging ook naar feesten waar ik van hem niet bij mocht zijn omdat hij bang was dat ik der zou slaan ![]() ik kon hem niet meer vertrouwen zoals eerst dus geef je zo'n jongen/meisje een tweede kans,bedenk je dan wel dat het dan niet meteen weer goed zit. je zult er altijd mee te maken hebben altijd |
![]() |
|
Ik weet niet of ik het uit zou maken, vooral omdat ik al zo lang een relatie met hem heb..
Maar ik zou er steeds aan moeten denken dat hij aan haar heeft gezeten en weet ik veel wat hij met haar heeft gedaan, en daar zou ik gestoord van worden. Het vertrouwen zou weg zijn en ik zou ontzettend teleurgesteld zijn. En aangezien je elkaar in een relatie moet kunnen vertrouwen.. zou ik het uitmaken, misschien niet direct, maar na verloop van tijd denk ik wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik denk dat ik het wel uit zou maken, omdat ik mijn vriend wil kunnen vertrouwen, en dat op deze manier niet mogelijk is. Dus niet om het feit dát hij vreemd ging, maar omdat het veilige vertrouwde gevoel weg is, en dat gewoon niet terugkomt
|
hmm dit zelfde staat mij nu een beetje te gebeuren, dan zonder t vreemdgaan hoop ik.
Mn vriendin gaat 4 juli naar Lloret, samen met dr vrijgezelle vriendin. 20 Juli komt ze weer thuis en dan ben ik net vertrokken ( 18e ) naar calella met 9 andere jongens waarvan er 7 ook nog vrijgezel zijn. En ik kom dan de 28e weer thuis. Vreemdgaan zal ik niet, en zij ook niet. Lijkt me wel een ontzettend domme actie al geef je een relatie zo weg. Want ik denk namelijk niet dat ik het zou pikken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
aids ammy_ning | 10 | 18-10-2014 12:02 | |
Liefde & Relatie |
relatie redden of uitmaken? Trinity | 42 | 23-09-2006 18:58 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan Verwijderd | 61 | 24-12-2004 10:23 | |
Liefde & Relatie |
omgang met mensen die vreemdgaan Verwijderd | 76 | 01-05-2004 20:23 | |
Liefde & Relatie |
Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden? Toscane | 27 | 03-11-2002 14:34 | |
Liefde & Relatie |
stel dat je "grote liefde" het uitmaakt... the exploding boy | 19 | 22-02-2002 19:13 |