![]() |
|
http://www.petoffice.co.jp/catprin/english/
wat vinden jullie? kun je je huisdier zoiets aandoen? ken je mensen die hun huisdier aankleden? zou je je konijn een kikkerpakje aantrekken? of zou je 'm meer naar je eigen kledingstijl kleden? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() "Wheeerrrrrr (schorre stoere-kater-miauw), felix kom je mee katinnen jagen?" " ![]() "..." ![]() p.s. ik kleed m'n hond soms aan voor de lol, maar nooit langer dan een minuut ofzo, vindt hij niet erg maar zeker bij katten moet je dat niet doen, die voelen zich dan enorm belemmerd in hun vrijheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway dit vind ik een beetje overdreven al ziet dat plaatje dat rutger postte best QT uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel erg zielig, ik vind het maar niks eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vind het wel schattig!
je doet zo'n beesje er geen pijn mee ofzo... en sommige kleine hondjes hebben dat ook nodig omdat ze zo klein zijn...en t baasje denkt dat ze anders eerder ziek worden... of als het beesje al ziek is... maar in de zomer zou ik zoiets echt niet doen! dan vind ik het inderdaad heel zielig...
|
Verwijderd
|
Om trouwens offtopic te blijven..
Ik vind niet dat je een huisdier moet aankleden, verven, of wat dan ook. Die beestjes hebben niet voor niks ene eigen vacht gekregen, en je gaat mij niet wijsmaken dat ze het fijn vinden om allemaal vreemde dingen op hun hoofd te hebben etc. |
![]() |
|
whaha wat een vergelijking!
maar om het nog ff te overdrijven! wij dragen toch ook kleding, en vinden het ook niet fijn om in onze blote reet rond te lopen...is ons ook aangeleerd... en een pakje bij een beesje aandoen (behalve in de zomer) is helemaal niet erg...tis alleen niet zo mooi...das een 2e!
|
bekijk het eens andersom. stel dat jou je kleren worden afgenomen, hoe voel jij je dan?
zo'n beest is kleding niet gewend en zal met zon pakje aan zich continue bedreigd voelen. jij voelt toch ook wanneer er iets niet op je huid thuishoort? ( denk aan een spin die over je arm loopt, of jeuk bijvoorbeeld.) |
![]() |
||
Citaat:
Dat vind ik heel wat anders, wij doen het ook omdat we geen vacht hebben, zo'n beestje wel Ik vind het gewoon zielig al ziet het er wel heel erg droog uit op die 1e foto
|
waar maken jullie je druk om?
een riem is voor een hond of kat veel erger... maar elke jan lul met een hond heeft een riem en doet hem zijn beesje altijd om als ze hem uitlaat... en een aangespannen riem is wel ff veel erger dan een los pakje...
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Absoluut niet, een hond/kat heeft absoluut geen last van een riem.. Van complete kleding wel! Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Mara niet zo denderend veel.. Heb niet het idee dat onze 2 hondjes er last van hebben, want soms zijn ze af, soms om. Maar ik merk niet dat ze het lastig vinden ofzo. En als ze uitgelaten willen worden komen ze zelf aan met de riem ongeveer ![]() Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 15:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
als je die riem ff te hard aantrekt kan je hond geen andere kant meer op...hij kiest er toch ook niet voor dat jij hem een riem omdoet...er zijn meer honden doodgegaan aan het dragen van een riem dan een pakje...
||
Citaat:
een riem is functioneel, zonder riem loopt een hond zichzelf onder een auto. en kan je die laaste kreet van je onderbouwen met een bron? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die van mij vinden het prima als ik een riem om doe, ze blijen dan stil staan zodat ik dat ding even om kan doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed opgevoede honden renner niet weg... En katten heb ook vaak riempjes voor tegen de vlooien of met een belletje voor de vogeltjes te waarschuwen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: het moet geen gewoonte worden....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom bestaat er geen god? wolle19 | 500 | 23-03-2011 22:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #59 deel 2 Verwijderd | 500 | 02-06-2009 20:51 | |
De Kantine |