Hey mensjes, ik vroeg me af, hebben degenen onder jullie die al wat langer een relatie hebben ook gemerkt dat er verschillende `fases` bestaan in een relatie? Ik zal het ff uitleggen:
In het begin: stapel verlieft allebei, maar niet echt diepgang (toen dachten we van wel, maar als ik er op terug kijk is het nix)
Daarna: ging het nog steeds geweldig, een diepe, goede relatie nooit ruzie ook
Toen begonnen de ruzietjes, om heeele kleine dingen, heeellle korte ruzietjes.
Daarna weer een hele tijd perfect en `ruzie vrij` geweest
Toen kwamen we in een gigantische ruzie perioden, niet normaal. heeft wel twee maanden geduurd. We konden het allebei soms niet meer aan, en ik heb met het idee gelopen om een punt te zetten achter onze relatie. Hij heeft dat ook een paar keer gedacht. De ruzies werden wel steeds uitgepraat, maar de voldende begon bijv alweer de volgdende dag...
Die periode was echt k*t
Nu gaat het weer geweldig, wel eens meningsverschil enz, maar ruzies niet.. het gaat echt fantastisch!
Ik heb het idee dat al deze `fases` ons dichter bij elkaar hebben gebracht. We kennen elkaar nu van binnen en van buiten, respecteren elkaar en onze band is sterker. We zijn alweer een jaar samen!
Hebben jullie dat nou ook? of hebben jullie gewoon een relatie die vrij stabiel, of hoe moet ik het zeggen, verloopt?