Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het erg charmant.. !
Net zoals wanneer een jongen de deur voor je openhoudt.. Lief,.. ! Maarja, hij moet het natuurlijk wel op een goed moment doen he.. Niet zo pats boem ! Want dat staat nergens naar .. ![]()
|
Verwijderd
|
Bleh. Alsof ik die natte lippen op mijn hand wil
![]() |
![]() |
|
![]() |
als ik vroeger in een arogante bui was en ik werd voorgesteld aan iemand ofzo, neus in de lucht en hand naar voor (op zo'n manier dat duidelijk is dat ik er een kus op wens en geen gehandschud). Als je dan mijn hand pakte en hm ging schudden was je direct afgekeurd hahaha beetje erg maar ok
maar serieus ik vind het leuk, ik vind het ook leuk als de deur voor me word opengehouden en mijn jas aangenomen en mijn stoel aangeschoven etc ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bij een 'kijk-mij-nou-jongen' die zich heel wat vindt, wordt ie door dat te doen nog erger.
Bij een lieve jongen zou ik het schattig vinden. Ik denk dat dat dus ook een beetje ligt aan wie het bij je doet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kzou het een beetje ouderwets vinden als hij dat altijd deed..
Als hij het een keertje deed was het wel lief.. ![]() Of als hij het voor de grap doet is het ook heel lief.. ![]() Maar altijd ofzo.. Mwhaa nee.. ![]() Mijn vriendje geeft wel eens een kusje zo op mijn hand als ik hem uitsteek ofzo.. of alsk zun hand vastheeft.. Das wel heel lief ![]() Heeft ie gisteren trouwens nog gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij een echte middeleeuwse kus raken de lippen van de man de hand van de vrouw net niet
![]() En ja bij een eerste ontmoeting vind ik zoiets doen wel een beetje te, maar ach tis wel es leuk als dat eens gebeurd. ![]() Als ik in de auto zit met mijn vriend, zitten we meestal hand in hand, en af en toe pakt hij mn hand vast en brengt die dan naar zijn lippen en geeft er een kus op. Is wel lief, heb ook nog nooit iemand gehad die dat ooit deed, en ik weet het niet het is gewoon een lief gebaar. Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 18:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een hand kus kan heel erg goed, maar je moet het niet te vaak doen. Nee gebruik het op het goede moment.
Het staat heel erg charmant en stijlvol als de avond er echt naar is, redelijk chick etc. Bijvoorbeeld bij een gala/galadiner oid. Op zo'n avond is het erg gepast om een handkus te geven. Wel met droge lippen natuurlijk en de hand niet helemaal aflebberen. Hou het stijlvol, het is erg gepast om op deze manier afscheid te nemen en het heeft gewoon iets in heel de sfeer van de avond. Daarnaast op zo'n avond ga je elkaar toch niet ff lekker staan aflebberen (french kiss). Dat is niet echt gepast wanneer je normaal afscheid neemt. Tenzij je samen blijft slapen en ...... Nee gebruik het als een gepaste afscheids kus of eventueel bijkennismaking. Maar maak zeker geen gewoonte van een handkus.
|
Verwijderd
|
heerlijk. Charmant, galant, lief zonder sexy te zijn, mjah
![]() Vreemd trouwens... de meeste mensen lijken het dóódnormaal te vinden dat jongens alles voor hun vriendin betalen, maar hópeloos ouderwets of zelfs antifeministisch als jongens een deur openhouden, een stoel naar achter zetten of een handkus geven... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet je zoenen? x) DaichiDechu | 21 | 15-07-2012 22:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Liefde & Relatie |
Wachten op hem of actie ondernemen? groovy | 20 | 02-04-2004 15:23 | |
De Kantine |
Wat deden jullie vroeger altijd op de basisschool in het speelkwartier? Mr.Oizo | 195 | 29-02-2004 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 |