![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Euhm, nou. Als je het écht zo graag wilt, misschien moet je het toch maar even de tandarts vragen. Misschien weet hij iemand, mocht hij het zelf weigeren.
||
Citaat:
Of net zoals Anouk, die had opeens ook 2 gouden voortandjes, misschien kan zoiets ook wel met vampiertandjes. brrrrrr moet er niet aan denken
|
![]() |
Yo
Mijn vriend heb toevallig best hoekige hoektanden !! vooral z'n onderhoek tanden, als hij lacht terwijl hij z'n kin iets op z'n borst houdt, zie je alleen die 2 tanden uitsteken. Ze tandats vroeg of hij ze bij moest vijlen, dat ze wat minder hoekig werden,. dat heb ie gelukkig niet gedaan. Dus ik denk dat je tandarts je tanden best wat puntiger kan vijlen, maar niet kan verlenen. Tenzij je er een kroon over heen laat zetten, en das een duur geintje hoor, ong 200 euro per tand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
toen mij beugel eruit ging zat er tussen twee tanden een grote spleet. die heeft de tandarts toen opgevuld met een soort hardwordende gel. dat is nu net zo hard als me gewone tanden.
ik denk dat het in principe wel kan wat je wilt..op de manier als ik die net zeg... maar aan de andere kant moet je ookm denken aan de functionele kan van je gebid. kan je met die lange tanden wel eten en of je mond goed sluiten. maja ik zou naar de tantarts gaan. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet wel zeker dat het kan en ook dat het redelijk makkelijk en snel moet kunnen, bij mij was toen een halve voortand afgebroken en dat word ik in een kwartier weer opnieuw gemaakt.Hoe duur het is weet ik niet en dat kun je denkik ook moeilijk zeggen bij mij was het toen volgens mij niet zo heel duur maar 75% word ook altijd door het ziekenfonds betaald.Alleen dit dus waarschijnlijk niet
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
't Zal er dan wel mooi uitzien, maar functioneel is het niet. Ik heb van mezelf vrij puntige en lange hoektanden, ik kon m'n tanden niet op elkaar zetten, omdat ik dan in m'n lip beet met die hoektanden... Mja, m'n lip bloedde dus echt regelmatig en met eten had ik ook last van die hoektanden. Als je er mooie nep-tanden op laat plakken, zul je er ook zeker last van krijgen... (Ik heb de mijne laten bij slijpen.)
Je kan ook een mooi nep-bitje laten maken, dat gebruiken ze bv. in films. Je krijgt dan een plastic hoesje, welke precies over je tanden heen past, met aan het einde van je hoektanden een verlenging. Deze kan je dan dus ook uitdoen. Maaar... 't is erg duur.... |
![]() |
|
Over een aantal jaar is het weer ''uit'' en dan zit jij met die tanden. Ik zou er eerst eens heel goed over nadenken. Heb je al rekening gehouden met bijvoorbeeld je werk? Mag je daar wel dat soort tanden hebben? Wil je je hele leven er mee lopen of ga je ze ook weer bij laten vijlen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() - waarschijnlijk heeft bijna iedereen puntige hoektanden.. ![]() Ik zou het aan je tandarts vragen, wat de mogelijkheden zijn, complicaties etc..
||
![]() |
Citaat:
En wat werk betreft, je steekt je tande toch niet continu voor je lippe uit? Ik zelf ben zoiezo niet zo'n lachebekje, dus ik kan het gerust verscheule voor men werk. Verder zou het eigenlijk voor mijn werk niet uit moette make (Tenminste het werk wat ik wil gaan doen). Webdesign, je maakt site's voor een bedrijf, dus je zit de heletyd achter je computer, niemand die het ziet? |
![]() |
|
'Kdenk ook tandarts, een jongetje heeft mij vroeger ( 8 jaar ) op mijn mond late valle en d'r was een stuk af van mijn tand helemaal vanvoor, ze hebben er dus een nieuw stukje aangeplakt ( was driehoekje met basis van 5 mm
![]() Dus waarom zou dat ni gaan bij hoektanden ![]()
|
Het lijkt mij echt heel erg onpractisch en zonde van je geld, maar ja je moet het helemaal zelf weten. Hoe lang heb je dat idee eigenlijk al?
En trouwens, leer spellen.Kan later erg handig voor je zijn.
Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 18:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het spellen, tja.. Chat taal, het is hier niet erg gewardeerd. Te begrijpe, af en toe heel irritant, maarja, sorry ervoor.. Gaat automatisch af en toe. |
![]() |
|
Heeej over dat geldprobleempje hoef je niet in te zitten or! Ga een xtje lekker op de fiets en kijk naar een chick waar je wel eens graag je tandjes in wil zetten, knal dan tegen een lantaarnpaal en voila de verzekering vergoedt de onkosten. Zeg gelijk tegen de tandarts dat je ze wat hoekiger wilt
![]() Neej fff serieus als ik jouw was zou ik er goed over nadenken.. Een baan vinden zou moeilijk zijn en ik kan je garanderen die 'chicks' van je zullen het ook niet mooi vinden.. I guarantee u! Niet doen! Maar je moet het natuurlijk zelf weten.. Ik vind het een beetje verspild geld koop bij carnaval gewoon zo`n gebitje en doe eens goed gek en daarna de rest vant jaar proberen normaal te doen.. Afijn je moet het zelf weten.. Wat ga je hierna doen botox in spuiten zodat je op een hamster gaat lijken of laat je je lippen nog wat opvullen zodat ze er wat dikker en bloediger eruit zien?! Blijf toch gewoon van je lichaam af en wees blij wat god of "misschien de devil bij jouw?!" je gegeven hebt.. Kom op! |
![]() |
|
|