Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2003, 00:37
Purgatori
Purgatori is offline
Hey iedereen,

Ik heb een vraag over het verlengen van je hoektanden. Ik weet niet of het wel in lifestyle hoort, maar dacht het wel. Mijn vraag dus, ik wil mijn hoektanden laten verlenge tot de lengte van vampier tanden. Ik heb gehoord en gelezen dat het mogelijk is. Kan iemand mij meer informatie geve, over bijv. hoe duur het ongeveer zou zijn, of elke tandarts het doet? Alvast bedankt,
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 00:39
Verwijderd
Ik weet in elk geval zeker dat het ziekenfonds dat niet vergoedt.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 00:41
naan
naan is offline
vraag t aan je tandarts?
ik heb echt geen idee...t lijkt me nie fijn iig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 00:41
Verwijderd
Ik verplaats deze ff, alhoewel ik me afvraag ik hoeverre men hier echt antwoord op kan geven, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 00:58
Faery
Faery is offline
[Paranoide]

Zozo, da's wel heel gothic

Ga dan vampierspelletjes spelen. >:]
Oud 29-12-2003, 01:00
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Faery schreef op 29-12-2003 @ 01:58:
[Paranoide]

Zozo, da's wel heel gothic

Ga dan vampierspelletjes spelen. >:]
Ik vind het leuk dat je reageert, maar ik was eigenlijk meer op serieuze antwoorde/tips uit. Maar toch bedankt voor je post.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 08:28
Verwijderd
Muhahhaa

Bedankt voor de lach alvast.

Als het gebeurd is : post even een foto, kan ik weer lachen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 08:35
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
"Wow dude! Easy money!"

chille banner
Oud 29-12-2003, 10:01
Sven
Sven is offline
Ik denk niet dat je veel serieuze reacties kan verwachten...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 10:09
rubenrtv
rubenrtv is offline
Bij mijn tandarts kost het €300,- per tand.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 10:26
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
wauw. zat jij daar ook al aan te denken?

volgens mij kun je ook gewoon vragen of ze je hoektanden met zo'n aparte dinges in een hoek willen vijlen. zo'n soort schuurmachientje is dat. daarmee maken ze ook je kiezen wat minder randerig..zeg maar..
Oud 29-12-2003, 11:25
rodina
rodina is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 29-12-2003 @ 11:26:
wauw. zat jij daar ook al aan te denken?

volgens mij kun je ook gewoon vragen of ze je hoektanden met zo'n aparte dinges in een hoek willen vijlen. zo'n soort schuurmachientje is dat. daarmee maken ze ook je kiezen wat minder randerig..zeg maar..
Dat kan mn vader ook wel voor je doen hoor
Oud 29-12-2003, 13:04
Verwijderd
het is ziek, ik zou het niet doen.

koop dan van die plastic inzet-dingen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 13:11
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
keb er geen ervaring mee en dat wil ik er ook niet mee hebben

Vraagje; waarom wil je vampier-tanden?
Oud 29-12-2003, 13:12
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik kwam net op een geniaal idee: bij de feestwinkel voor 1 euro heb je een compleet vampiergebit!
Oud 29-12-2003, 13:57
Verwijderd
Ik kwam ook net op een geniaal idee, die jongen krijgt nooit meer een baan
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 14:10
Hulk
Hulk is offline
dit lijkt me zo'n vraagje waar een tandarst wel antwoord op zou kunnen geven. (telefoon?)
Oud 29-12-2003, 17:35
Maija
Maija is offline
ik vind het eigenlijk wel heel erg cool...
volgensmij gaat er dan een plastic huls om je tand heen.. (eentje per tand..)
(en neej niej zown feestwinkel geval..)
Oud 29-12-2003, 18:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-12-2003 @ 14:57:
Ik kwam ook net op een geniaal idee, die jongen krijgt nooit meer een baan
Werken is niet true

Euhm, nou. Als je het écht zo graag wilt, misschien moet je het toch maar even de tandarts vragen. Misschien weet hij iemand, mocht hij het zelf weigeren.
Oud 29-12-2003, 18:15
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
BizZz schreef op 29-12-2003 @ 18:35:
ik vind het eigenlijk wel heel erg cool...
volgensmij gaat er dan een plastic huls om je tand heen.. (eentje per tand..)
(en neej niej zown feestwinkel geval..)
Een plastic huls of misschien net zoiets als een stiftand.
Of net zoals Anouk, die had opeens ook 2 gouden voortandjes, misschien kan zoiets ook wel met vampiertandjes.

brrrrrr moet er niet aan denken
Oud 29-12-2003, 18:15
Pekay
Pekay is offline
Yo

Mijn vriend heb toevallig best hoekige hoektanden !!

vooral z'n onderhoek tanden, als hij lacht terwijl hij z'n kin iets op z'n borst houdt, zie je alleen die 2 tanden uitsteken. Ze tandats vroeg of hij ze bij moest vijlen, dat ze wat minder hoekig werden,. dat heb ie gelukkig niet gedaan.

Dus ik denk dat je tandarts je tanden best wat puntiger kan vijlen, maar niet kan verlenen. Tenzij je er een kroon over heen laat zetten, en das een duur geintje hoor, ong 200 euro per tand.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 19:17
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Pekay schreef op 29-12-2003 @ 19:15:
Yo

Mijn vriend heb toevallig best hoekige hoektanden !!

vooral z'n onderhoek tanden, als hij lacht terwijl hij z'n kin iets op z'n borst houdt, zie je alleen die 2 tanden uitsteken. Ze tandats vroeg of hij ze bij moest vijlen, dat ze wat minder hoekig werden,. dat heb ie gelukkig niet gedaan.

Dus ik denk dat je tandarts je tanden best wat puntiger kan vijlen, maar niet kan verlenen. Tenzij je er een kroon over heen laat zetten, en das een duur geintje hoor, ong 200 euro per tand.
Hmm, ik heb ergens anders geleze (ja, ik ben enorm aant zoeke) dat ze iets erbij make, net zoas een vulling, dat soort spul. Dat dicht je tand zodat et weer een volledige tand is. Zoiets kunne ze ook met je hoektande. Maar er blijkt echt niemand te wete hoe duur et is Maar zoals hier word gezegd 300 euro per tand, zou kunne, toch ffetjes navrage bij de tandarts mischien.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 29-12-2003 @ 20:17:
Hmm, ik heb ergens anders geleze (ja, ik ben enorm aant zoeke) dat ze iets erbij make, net zoas een vulling, dat soort spul. Dat dicht je tand zodat et weer een volledige tand is. Zoiets kunne ze ook met je hoektande. Maar er blijkt echt niemand te wete hoe duur et is Maar zoals hier word gezegd 300 euro per tand, zou kunne, toch ffetjes navrage bij de tandarts mischien.
Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar de hoektanden die jij wilt worden doorgaans gemaakt m.b.v. een kroon die als een huls over je eigen hoektand wordt geschoven.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 20:55
dortpimp
dortpimp is offline
toen mij beugel eruit ging zat er tussen twee tanden een grote spleet. die heeft de tandarts toen opgevuld met een soort hardwordende gel. dat is nu net zo hard als me gewone tanden.
ik denk dat het in principe wel kan wat je wilt..op de manier als ik die net zeg...
maar aan de andere kant moet je ookm denken aan de functionele kan van je gebid. kan je met die lange tanden wel eten en of je mond goed sluiten. maja ik zou naar de tantarts gaan.

maar ook mijn vraag is ....waarom wil je zulke lange tanden??
Oud 29-12-2003, 23:09
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
dortpimp schreef op 29-12-2003 @ 21:55:
toen mij beugel eruit ging zat er tussen twee tanden een grote spleet. die heeft de tandarts toen opgevuld met een soort hardwordende gel. dat is nu net zo hard als me gewone tanden.
ik denk dat het in principe wel kan wat je wilt..op de manier als ik die net zeg...
maar aan de andere kant moet je ookm denken aan de functionele kan van je gebid. kan je met die lange tanden wel eten en of je mond goed sluiten. maja ik zou naar de tantarts gaan.

maar ook mijn vraag is ....waarom wil je zulke lange tanden??
Dat ete en je mond dicht doen leer je vanzelf. Lere lope leer je toch ook? Dat komt wel hoor, lijkt me. En tja, waarom ik et wil. Ik ben gek op vampire's en vind het ernorm lekker bij een chick, en lijkt me dus voor mezelf ook erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 23:50
MUTS123
MUTS123 is offline
Doe normaaaal! Denk je nou echt dat je dat over 10 of 20 jaar nog zo leuk vindt?
Oud 30-12-2003, 00:01
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 30-12-2003 @ 00:50:
Doe normaaaal! Denk je nou echt dat je dat over 10 of 20 jaar nog zo leuk vindt?
Wat eraan kan, kan er ook weer af..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 00:33
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik weet wel zeker dat het kan en ook dat het redelijk makkelijk en snel moet kunnen, bij mij was toen een halve voortand afgebroken en dat word ik in een kwartier weer opnieuw gemaakt.Hoe duur het is weet ik niet en dat kun je denkik ook moeilijk zeggen bij mij was het toen volgens mij niet zo heel duur maar 75% word ook altijd door het ziekenfonds betaald.Alleen dit dus waarschijnlijk niet maar ik denk dat je niet veel duurder uitkomt dan rond de 150 euro per tand...
Oud 30-12-2003, 00:53
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 30-12-2003 @ 01:33:
Ik weet wel zeker dat het kan en ook dat het redelijk makkelijk en snel moet kunnen, bij mij was toen een halve voortand afgebroken en dat word ik in een kwartier weer opnieuw gemaakt.Hoe duur het is weet ik niet en dat kun je denkik ook moeilijk zeggen bij mij was het toen volgens mij niet zo heel duur maar 75% word ook altijd door het ziekenfonds betaald.Alleen dit dus waarschijnlijk niet maar ik denk dat je niet veel duurder uitkomt dan rond de 150 euro per tand...
Die prijs klinkt al zeer redelijk
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 10:34
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
hier is maar een antwoord op mogelijk; get a life
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 11:16
aniki
aniki is offline
je kan ook zo'n volautomatische vijl van de gamma pakken (gamma, dus niet karwei) en een stuk van de rest van de 30 andere tanden eraf vijlen. Zo lijken je hoektanden ook erg groot

en het kost je niets
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 11:46
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
aniki schreef op 30-12-2003 @ 12:16:
je kan ook zo'n volautomatische vijl van de gamma pakken (gamma, dus niet karwei) en een stuk van de rest van de 30 andere tanden eraf vijlen. Zo lijken je hoektanden ook erg groot

en het kost je niets
Het kost je die vijl van de gamma dan he..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 14:59
Verwijderd
't Zal er dan wel mooi uitzien, maar functioneel is het niet. Ik heb van mezelf vrij puntige en lange hoektanden, ik kon m'n tanden niet op elkaar zetten, omdat ik dan in m'n lip beet met die hoektanden... Mja, m'n lip bloedde dus echt regelmatig en met eten had ik ook last van die hoektanden. Als je er mooie nep-tanden op laat plakken, zul je er ook zeker last van krijgen... (Ik heb de mijne laten bij slijpen.)
Je kan ook een mooi nep-bitje laten maken, dat gebruiken ze bv. in films. Je krijgt dan een plastic hoesje, welke precies over je tanden heen past, met aan het einde van je hoektanden een verlenging. Deze kan je dan dus ook uitdoen. Maaar... 't is erg duur....
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 15:13
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
gatver! Mensen gaan echt bang voor je worden. En je zal dan niet meer in de horeca werk kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 15:51
Stefanie
Stefanie is offline
Over een aantal jaar is het weer ''uit'' en dan zit jij met die tanden. Ik zou er eerst eens heel goed over nadenken. Heb je al rekening gehouden met bijvoorbeeld je werk? Mag je daar wel dat soort tanden hebben? Wil je je hele leven er mee lopen of ga je ze ook weer bij laten vijlen Denk er eerst goed over na voordat je er later spijt van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 15:59
morango
morango is offline
Sorry, maar waarom zou je in vredesnaam langere hoektanden willen? wat schiet je er mee op?!?! Dat je een lelijk gebit eraan overhoudt?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 16:08
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Apezzz schreef op 30-12-2003 @ 16:59:
Sorry, maar waarom zou je in vredesnaam langere hoektanden willen? wat schiet je er mee op?!?! Dat je een lelijk gebit eraan overhoudt?
Als je het mooi vindt? Ik heb vrij puntige hoektandjes, vind het wel grappig staan maar het valt niet echt op.
- waarschijnlijk heeft bijna iedereen puntige hoektanden.. -

Ik zou het aan je tandarts vragen, wat de mogelijkheden zijn, complicaties etc..
Oud 30-12-2003, 17:54
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 30-12-2003 @ 17:08:
Als je het mooi vindt? Ik heb vrij puntige hoektandjes, vind het wel grappig staan maar het valt niet echt op.
- waarschijnlijk heeft bijna iedereen puntige hoektanden.. -

Ik zou het aan je tandarts vragen, wat de mogelijkheden zijn, complicaties etc..
Ik heb zelf ook redelijke lengte van hoektande, maar niet echt dat je zegt vampire.

En wat werk betreft, je steekt je tande toch niet continu voor je lippe uit? Ik zelf ben zoiezo niet zo'n lachebekje, dus ik kan het gerust verscheule voor men werk. Verder zou het eigenlijk voor mijn werk niet uit moette make (Tenminste het werk wat ik wil gaan doen). Webdesign, je maakt site's voor een bedrijf, dus je zit de heletyd achter je computer, niemand die het ziet?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 19:49
Verwijderd
Volgens mij kun je ze idd wel bij laten kleien zeg maar, maar dat is een duur geintje. Gewoon aan je tandarts vragen dus.
Ik vind het wel mooi, als het maar niet te lang is. En naturlijk niet bij iedereen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 00:26
Verwijderd
pompom woon jij in valkenswaard?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 11:05
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
WanderingStar schreef op 31-12-2003 @ 01:26:
pompom woon jij in valkenswaard?
Hmm, nope.. Dommelen. Kheb je Foto album gecheckt, en ik herken je direct. Je werkt(te) bij de Plus?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:16
woefke
woefke is offline
'Kdenk ook tandarts, een jongetje heeft mij vroeger ( 8 jaar ) op mijn mond late valle en d'r was een stuk af van mijn tand helemaal vanvoor, ze hebben er dus een nieuw stukje aangeplakt ( was driehoekje met basis van 5 mm ) dus het was vrij groot en dat blijft er toch wel redelijk lang aan.

Dus waarom zou dat ni gaan bij hoektanden
Oud 31-12-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 31-12-2003 @ 12:05:
Hmm, nope.. Dommelen. Kheb je Foto album gecheckt, en ik herken je direct. Je werkt(te) bij de Plus?
Ja, alleen in de zomervakantie hoor.
Waarom wil je je tanden verlengen?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:52
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
WanderingStar schreef op 31-12-2003 @ 16:38:
Ja, alleen in de zomervakantie hoor.
Waarom wil je je tanden verlengen?
Weet je eig wel wie dak ben..? Hmm why tande.. Read back
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 18:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het lijkt mij echt heel erg onpractisch en zonde van je geld, maar ja je moet het helemaal zelf weten. Hoe lang heb je dat idee eigenlijk al?

En trouwens, leer spellen.Kan later erg handig voor je zijn.

Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 01:23
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Noekie schreef op 01-01-2004 @ 19:12:
Het lijkt mij echt heel erg onpractisch en zonde van je geld, maar ja je moet het helemaal zelf weten. Hoe lang heb je dat idee eigenlijk al?

En trouwens, leer spellen.Kan later erg handig voor je zijn.
Hoelang ik het idee heb, tja.. Ik heb er al vaker over nagedacht, maar over late gaan. Misschien gebeurd dat nu ook wel, want ik wil ook wat andere dinge kope die niet zo goedkoop zijn. Maar goed..

Het spellen, tja.. Chat taal, het is hier niet erg gewardeerd. Te begrijpe, af en toe heel irritant, maarja, sorry ervoor.. Gaat automatisch af en toe.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 11:03
Spray rebel
Spray rebel is offline
Heeej over dat geldprobleempje hoef je niet in te zitten or! Ga een xtje lekker op de fiets en kijk naar een chick waar je wel eens graag je tandjes in wil zetten, knal dan tegen een lantaarnpaal en voila de verzekering vergoedt de onkosten. Zeg gelijk tegen de tandarts dat je ze wat hoekiger wilt ..

Neej fff serieus als ik jouw was zou ik er goed over nadenken.. Een baan vinden zou moeilijk zijn en ik kan je garanderen die 'chicks' van je zullen het ook niet mooi vinden.. I guarantee u! Niet doen! Maar je moet het natuurlijk zelf weten.. Ik vind het een beetje verspild geld koop bij carnaval gewoon zo`n gebitje en doe eens goed gek en daarna de rest vant jaar proberen normaal te doen.. Afijn je moet het zelf weten.. Wat ga je hierna doen botox in spuiten zodat je op een hamster gaat lijken of laat je je lippen nog wat opvullen zodat ze er wat dikker en bloediger eruit zien?! Blijf toch gewoon van je lichaam af en wees blij wat god of "misschien de devil bij jouw?!" je gegeven hebt.. Kom op!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:50
Thomas
Thomas is offline
Ik kan niet beprijpen dat iemand dat wil doen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wawl schreef op 02-01-2004 @ 13:50:
Ik kan niet beprijpen dat iemand dat wil doen.
Ik ook niet, maar daar vraagt hij ook niet naar.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 14:14
MM2
MM2 is offline
Aandachttekort + Geldoverschot --> Belachelijke toestanden

Het leven is geen film idioot, je bent geen vampier, je zult er ook nooit een zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten