Advertentie | |
|
![]() |
|
als de wekker gaat zet ik m automatisch uit en dan slaap ik gewoon weer verder... later kan ik me dan ook niet meer herinneren dat ik eerder wakker ben geweest en de wekker uit heb gezet, ik ben telkens helemaal verbaasd als dat stipje er niet meer staat.
dus mn vader maakt me meestal ook nog even wakker ![]()
|
ik krijg hartkloppingen en paniek aanvallen van het geluid van die krengen (pavlof reactie)
zelfs als het niet mn eigen wekker is , maar op tv ofzo het is gewoon het meest verschrikkelijke geluid op de wereld (verder gaat ie gewoon af op de tijd waarop ie af moet gaan)
|
Verwijderd
|
Ik hoor hem niet meer...
Als hij gaat word ik gewoon níet wakker, heb hem uit m'n leven gebannen ofzo. Als ik echt vroeg om moet, zet ik meestal de gewone wekken en twee mobiele telefoons, die leg ik dan naast me. Ze gaan allebei erg fijn af; oplopend. Dus wanneer je van de zachte piepjes niet wakker wordt, gaat hij steeds harder totdat zelf de overbuurvrouw het kan horen (ze werd er een keer wakker van, terwijl er dus nog twee kamers en een straat tussen ons zitten ![]() |
![]() |
|
Ik zorg dat mn moe me wakker maakt...en als ze er niet is dan zet ik de wekker van stereo en die zet ik heel hard, jammer genoeg vergeet ik hem dan vaak te zetten of ik word s nachts en dan denk ik : HEEEEEEEEEEEEEEEEE! k mot mn wkkr nog ztten...kansloos he
![]()
|
ben ik nu vreemd als ik zeg dat ik altijd gewoon de wekker uitzet en uit bed kom als ie afgaat? of gebruik ik die dingen zoals ze bedoeld zijn?
![]()
|
Oh, ik ben slecht in wakker worden, heel slecht.
![]() Toen ik naar school ging had ik standaard m'n wekkerradio, (die echt KEI hard afging), zo'n postbank wekkertje, en een stuk of 5 alarmpjes op m'n telefoon zitten. Alles ging op z'n hardst af, maar dat werkte steeds minder. ![]() De wekkerserenade duurde iets van een half uur, en daar waren ze niet blij mee. (aangezien ik als eerste de deur uit moest..) Toen ik m'n telefoon nog had (lang geleden ![]() had ik als beltoon Dilemma ingesteld.. Ging ik spontaan meeneuriën. ![]() ![]() Maar goed, ik ben hopeloos in wakker worden. Hou het daar maar op. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ja m n wekkerradio doet het goed,hij gaat altijd af maar hij is best oud.(8 jaar)
merk nu dat het knopje die ik nodig heb om minuten in te stellen kapot is ![]() kan dus alleen het hele uur wakker worden. dus half 7 kan ik niet meer instellen dus dan maar 6 of 7 uur ![]()
|
Zet hem somswel, wat nutteloos is want ik wordt tóch om 6 uur wakker uit mezelf. En áls ik door slaap en ook nog eens door mijn wekker heen, dan maakt mijn vader me wakker
![]()
|
Tis me al eens voorgevallen dat ik de wekker niet op had gezet, of idd verkeerd had ingesteld. Alleen ben ik op de een of andere manier wel gewoon op tijd wakker geworden toen
psychisch ![]()
|
Bij mij lijkt het soms of mijn digitale klokradio niet afloopt, want als ik dan later wakker word dan dat mijn klokradio moest afgaan kan ik me niet herinneren dat ik hem heb afgezet toen-ie af moest gaan...
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 172 Verwijderd | 500 | 14-08-2015 09:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onregelmatig slaapritme Verwijderd | 3 | 07-07-2013 21:45 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Mobiele Telefoons diamonde | 29 | 13-04-2003 18:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is te veel? Angar D'annari | 3 | 28-05-2002 20:48 |