Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2003, 12:21
niekske17
niekske17 is offline
hallo allemaal,
ik had ff een vraagje!
ik doe nou een opleiding die ik volgend jaar bij het loi of nti wil gaan doen. maar nou was ik van de week bij een uitzendbureau, gewoon voor werk en toen vertelde ik dus dat ik een opleiding bij loi of nti wou gaan doen en toen zei dat vrouwtje: "nee dat moet je niet gaan doen, want daar krijg je helemaal geen baan mee omdat ze dat een nep opleiding vinden en blablabla. maar nou vroeg ik me dus af of dat echt zo is? want ik wil dat gaan doen omdat het voor mij goedkoper is en korter maar ik ga bij loi/nti wel gewoon stage lopen enz.
dus kan ik het dan beter niet gaan doen?
iemand ervaring hier mee?

kusjes niekske
Oud 26-06-2003, 12:22
Verwijderd
Goedkoper...???

Maar goed, 't ligt denk ik aan de opleiding die je gaat doen ed of het goed is enzo.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:36
niekske17
niekske17 is offline
het is wel goedkoper want ik als ik uitreken hoeveel ik hier op school moet betalen en wat ik bij loi/nti moet betalen ben ik veel goedkoper uit.
Oud 26-06-2003, 13:43
Verwijderd
Alle waar is naar zijn geld.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
niekske17 schreef op 26-06-2003 @ 14:36:
het is wel goedkoper want ik als ik uitreken hoeveel ik hier op school moet betalen en wat ik bij loi/nti moet betalen ben ik veel goedkoper uit.
Welke opleiding wil je doen dan? [edit]Doktersassistente dus. Kun je niet aan je huisarts vragen wat hij er van vindt oid...? Hij heeft zelf waarschijnlijk ook zo iemand in dienst en/of zijn collega's en weet misschien wel ervaringen ed.[/edit]

En voor mbo en hbo ed op een 'reguliere school' krijg je studiefinanciering (mbo weet ik niet hoe het heet, maar zo iets iig), nti/loi niet, heb je daar ook rekening mee gehouden...?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 16:36:
Welke opleiding wil je doen dan? [edit]Doktersassistente dus. Kun je niet aan je huisarts vragen wat hij er van vindt oid...? Hij heeft zelf waarschijnlijk ook zo iemand in dienst en/of zijn collega's en weet misschien wel ervaringen ed.[/edit]

En voor mbo en hbo ed op een 'reguliere school' krijg je studiefinanciering (mbo weet ik niet hoe het heet, maar zo iets iig), nti/loi niet, heb je daar ook rekening mee gehouden...?
MBO is ook gewoon studiefinanciering.

(Wat bewijst dat MBO'ers studenten zijn. )

Over je vraag: als je de erkende (WEB-)opleiding kiest, zit je goed.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 18:21
jbtq
jbtq is offline
Ik snap eerlijk gezegt niet zozeer waarom dat word bestempeld als een nep opleiding. Ik heb net even zitten lezen wat het precies inhoud, en zoals je waarschijnlijk zelf ook al heb gelezen worden er gewoon examens in af gelegt. Ik neem aan, en weet wel bijna zeker, dat bij die examens echt wel eerlijk word gedaan. Dus niet word gezegt van: "Oh...laten we iedereen maar slagen voor het slagings percentage". Ik neem dus aan dat die diploma's hetzelde waard zijn als een normaal diploma. En verder zal je wel heel gemotiveerd moeten zijn om het te doen. je bent heel snel geneigd om te zeggen : "Ik doe het morgen maar lekker". Want dat werkt niet. Want je blijft dan uitstellen. Overgens heb ik er zelf ervaring mee, heb ook loi gedaan maar dan wiskunde natuurkunde en scheikunde. Maar heb ze wel afgerond.
Oud 27-06-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 26-06-2003 @ 22:21:
MBO is ook gewoon studiefinanciering.

(Wat bewijst dat MBO'ers studenten zijn. )
Jezus, wat kun jij een onzin uitkramen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 19:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2003 @ 20:23:
Jezus, wat kun jij een onzin uitkramen.
Nee hoor.

Student =
Iemand die studiefinanciering ontvangt.

Handige definitie toch...