Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Wat bewijst dat MBO'ers studenten zijn. ![]() Over je vraag: als je de erkende (WEB-)opleiding kiest, zit je goed. |
![]() |
|
Ik snap eerlijk gezegt niet zozeer waarom dat word bestempeld als een nep opleiding. Ik heb net even zitten lezen wat het precies inhoud, en zoals je waarschijnlijk zelf ook al heb gelezen worden er gewoon examens in af gelegt. Ik neem aan, en weet wel bijna zeker, dat bij die examens echt wel eerlijk word gedaan. Dus niet word gezegt van: "Oh...laten we iedereen maar slagen voor het slagings percentage". Ik neem dus aan dat die diploma's hetzelde waard zijn als een normaal diploma. En verder zal je wel heel gemotiveerd moeten zijn om het te doen. je bent heel snel geneigd om te zeggen : "Ik doe het morgen maar lekker". Want dat werkt niet. Want je blijft dan uitstellen. Overgens heb ik er zelf ervaring mee, heb ook loi gedaan maar dan wiskunde natuurkunde en scheikunde. Maar heb ze wel afgerond.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Studeren LOI/NTI Verwijderd | 0 | 01-02-2010 11:22 | |
Algemene schoolzaken |
Thuisstudie NTI Verwijderd | 6 | 19-03-2007 18:30 | |
Studeren |
Loi studies twim | 6 | 24-05-2006 09:52 | |
Algemene schoolzaken |