Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vooral wiskunde is erg belangrijk voor het maken van tekeningen en het ontwerpen van een voorstelling... natuurkunde is grotendeels van belang voor het licht en geluid... en daarnaast is het gewoon een verplicht onderdeel ![]() ben al blij dat ik 1 van de 17 ben die aangemomen worden ![]() Bedankt!
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent dus gezakt voor dit onderdeel in de selectieprocedure? Dan moet je dus doen wat er staat: aan een hogeschool een cursus volgen en die met succes afronden. Ik denk dat je je school even moet benaderen over wat voor cursus ze precies bedoelen en aan welke hogescholen je die kan volgen.
|
![]() |
|
nouja, ik heb nooit wiskunde b gehad...en ook geen natuurkunde op havo niveau...
heb dat onderdeel gewoon niet gemaakt... Ik heb op internet gezocht naar dergelijke cursussen. Maar kan er weinig vinden. Meeste zeggen dat je maar 1 van de 2 kunt ivm de SBU's... andere stellen een minimum aantal studenten. heb er 1 gevonden maar die kost 700 euro per cursus..dat is wel erg veel... Ik zal ze morgen inderdaad maar eens bellen.. tnx ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ehm, zo'n cursus kan je gewoon volgen bij meeste Hogescholen. (hvu, technishce hogeschool rijswijk, hv rotterdam enz.) volgens mij volg je dan een maand lang een cursus en aan het eind maak je dan een examen. (en meestal krijg je het geld terug als je je inschrijft op die hogeschool waar je aan een cursus deelnam)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de site van jouw opleiding staat dat je die cursus aan de Hogeschool van Amsterdam kunt volgen:
http://www.the.ahk.nl/02_studieaanbo...ott4/index.jsp Misschien moet je even een mailtje sturen naar onderstaand adres. Ik zou wel snel zijn want de inschrijvingen voor dergelijke cursussen sluiten erg snel, vaak al eind mei of in juni. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
helaas!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bel morgen de Decaan wel even van de theaterschool ![]() bedankt!
|
![]() |
||
Citaat:
BIJSPIJKEREN WISKUNDE OF NATUURKUNDE. MBOERS TECHNIEK (niveau 4) die het hbo doorstroompakket niet hebben gevolgd, volgen een extra wiskundepakket in het eerste half jaar van de opleiding. Ju kunt ook kiezen voor een ursus tijdens te zomermaanden voorafgaand aan de start van de opleiding. Bel (030) 230 8118 en vraag naar mevraouw R witbraad om een brochure aan te vragen. Je kunt haar ook mailen: roeli.witbraad@hvu.nl lijkt me duidelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Advertentie |
|
![]() |