Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 14:14
D-sire
D-sire is offline
Ik heb er al een tijdje last van, maar het begint me nu echt te irriteren. Ik heb namelijk heel vaak last van teveel afscheiding. En dan niet alleen als ik op de wc zit ofzo, maar het zit dan ook in mn slipje en dat vind ik niet echt fris Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen en wat ik ertegen kan doen?

Kusss Dreamz
Oud 15-04-2002, 14:19
ekki
ekki is offline
weet niet wat je er tegen kan doen, maar ik heb altijd inlegkruisjes in. dan zie je 't niet zo goed en die kan je zo vervangen.

als het heel heel veel is ff naar de dokter, maar dat snap je zelf ook wel denk ik.

een vrouw heeft nou eenmaal afscheiding, dat hoort er volgens mij bij.
Oud 15-04-2002, 16:29
MisterImpossible
MisterImpossible is offline
Mijn zus heeft dit ook lange tijd gehad en een tijdje later had ze haar maandstonden ...
Oud 15-04-2002, 16:55
aquafemme
aquafemme is offline
Inlegkruisjes, werkte bij mij alleen maar anders om... kreeg er juist meer afscheiding van... zorg er gewoon voor dat je beneden fris blijft en dat je gewoon als je teveel afschijding hebt vaker je ondergoed verschoont.. maar inlegkruisje kan een oplossing zijn, maar ik heb daardoor bijna een schimmelinfectie gehad...

Oud 15-04-2002, 17:59
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik vind zo'n inlegkruisje persoonlijk errug irri.. je voelt dan gewoon de hele dag vocht zitten.. geloof dat ik ook wel veel last heb van afscheiding en zo.. maar jah ik ben er aan gewend (: als je het maar beetje school houdt...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:40
marlies
marlies is offline
Inlegkruisje werken vaak juist averrechts. Je kunt het beste alleen katoenen ondergoed dragen en je vaak wassen. (zonder zeep)
Oud 15-04-2002, 19:34
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Inlegkruisjes, werkte bij mij alleen maar anders om... kreeg er juist meer afscheiding van... zorg er gewoon voor dat je beneden fris blijft en dat je gewoon als je teveel afschijding hebt vaker je ondergoed verschoont.. maar inlegkruisje kan een oplossing zijn, maar ik heb daardoor bijna een schimmelinfectie gehad...

En hoe weet je dan of je een schimmelinfectie hebt? Misschien heb ik dat dan wel namelijk.. Ennuh ben nu wel afgeknapt op inlegkruisjes
Oud 15-04-2002, 21:15
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:

En hoe weet je dan of je een schimmelinfectie hebt? Misschien heb ik dat dan wel namelijk.. Ennuh ben nu wel afgeknapt op inlegkruisjes
jeuk en branden tijdens het plassen..
Oud 16-04-2002, 07:40
D-sire
D-sire is offline
Paar weken geleden had ik wel last van zo'n branderig gevoel tijdens het plassen, maar nu is het weer over.. Kan ik dan toch beter langs de huisarts gaan??
Oud 16-04-2002, 10:26
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Paar weken geleden had ik wel last van zo'n branderig gevoel tijdens het plassen, maar nu is het weer over.. Kan ik dan toch beter langs de huisarts gaan??
nee joh, kijk het even aan... Het kan ook best zijn dat je te vaak jezelf van beneden schoon houd... want afscheiding werkt schoonhoudend, maar dubbel op te gaan werken met zeep elke dag, dan kun je ook irritatie van je vagina krijgen...

good luck.
Oud 16-04-2002, 10:28
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

Het kan ook best zijn dat je te vaak jezelf van beneden schoon houd... want afscheiding werkt schoonhoudend, maar dubbel op te gaan werken met zeep elke dag, dan kun je ook irritatie van je vagina krijgen...

good luck.
Ik was me gewoon iedere dag als ik onder de douche sta, maar gebruik geen zeep. Heb wel een keer Laqtasyt (weet niet hoe je het schrijft) gebruikt, dat was speciaal voor je vagina. Maar dat hielp ook niet echt tegen die afscheiding, ben er nu dus maar weer mee gestopt..
Oud 16-04-2002, 11:36
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:

Ik was me gewoon iedere dag als ik onder de douche sta, maar gebruik geen zeep. Heb wel een keer Laqtasyt (weet niet hoe je het schrijft) gebruikt, dat was speciaal voor je vagina. Maar dat hielp ook niet echt tegen die afscheiding, ben er nu dus maar weer mee gestopt..
Inderdaad, het scheen weer niet goed te wezen, laqtasyt.... maar goed, de bij de een bevalt het beter dan bij de ander. Als ik jou was zou ik gewoon afwachten en als je nog steeds extreem veel afscheiding hebt, zou je evt gewoon naar de doktor kunnen gaan... hier staat ook wel info: http://www.doktordoktor.nl

Ik heb ook een tijd onwijs last gehad van afscheiding, ik ben gestopt met inlegkruisjes en dat werkte...

succes
Oud 17-04-2002, 13:22
D-sire
D-sire is offline
Heb ook een tijdje inlegkruisjes gebruikt, ben er nu toch maar mee gestopt want volgens mij stimuleert het dat juist. Het is trouwens de laatste dagen wel iets minder aan het worden. Maar hebben nog meer mensen last van afscheiding in je slipje, al is het maar heel weinig??
Oud 17-04-2002, 19:46
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ja ik heb er ook last van... echt heel irritant Inlegkruisjes helpen idd. Maar als je die elke dag in hebt is dat ook niet goed omdat er dan niet genoeg zuurstof bij je vagina komt en dan kun je ook 'n infectie krijgen volgens mij
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten