![]() |
|
Jep dat ist volgens mij ook
Mannetjes hebben XY en vrouwtjes XX Een embryo ontwikkeld dan zegmaar een X en later komt er bij een mannetje een Y en bij een vrouwtje nog een X bij (met alle bijbehorende kenmerken..., bij de Y van het mannetje zit bijvoorbeeld het kenmerk 'penis' en bijk het tweede X'je van het vrouwtje zitten de latere ontwikkeling van tepels naar borsten) Als er perongeluk een X'je of een Y'tje teveel of te weinig wordt gelevert heb je een probleempje, dat zijn de zogenaamde man-vrouwen. Bv XXY krijgt volgens mij een piemeltje en borstjes... Maar het is ookal twee jaar geleden dat ik dit leerde ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Of heb ik het mis? @Fade of Light? Waarom crosspost? Of zie ik iets over het hoofd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://home.planet.nl/~braam/down/downoorzaak.html |
![]() |
|
Verwijderd
|
XXY kan wel btw...tenminste, volgens websites op inet...het wordt gevonden bij bv. wordt gevonden bij het syndroom van Klinefelter.
http://www.klinefelter.nl/symptomen/chromosomen.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Er kan nog veel meer...
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als iemand iets fout zegt kan je ook normaal reageren hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mannen zijn ze inderdaad nutteloos (je kan er btw wel leuke dingen mee doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
"jongetjes vinden zichzelf wel heel stoer, maar eigenlijk zijn ze niks anders dan dichtgenaaide meisjes." ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel veel last van tepels Jenesaispas | 26 | 29-03-2009 22:22 | |
Seksualiteit |
TEPELS: groot, klein, hard, zacht Trinity | 37 | 29-04-2005 10:14 | |
Seksualiteit |
Tepels Lagerfeld | 38 | 07-12-2004 00:36 | |
Lichaam & Gezondheid |