Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
is dit niet gevaarlijk omdat er dan geesten (als ze bestaan) in je kunnen dringen zoals op andere topics staat??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anders dan bij de mens..een mens is nooit helemaal zuiver. Een engel heeft nooit als mens geleefd,een gids bijvoorbeeld wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is beter contact te maken met je beschermengel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik wel dat ik niet GELOOF dat ze bestaan zeggen dat ze niet bestaan alsof het een feit is slaat nergens op..... maareh ik geloof ook niet echt in een beschermengel maar ik ben wel geinteresseert dus ik ga het toch ff proberen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga ook even contact maken met mijn beschermengel want ik kom er maar niet uit of ik mijn aandelen ABN moet verkopen.
![]() ![]() Sorry, flauw grapje ![]() Nee om eerlijk te zijn, wil ik het zelf ook actiever proberen, maar ik wil het niet alleen proberen omdat ik ergens mee zit maar ook uit liefde voor zo'n puur wezen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je engel weet precies wat jouw levensdoel is,als je contact maakt door liefde te voelen voor je engel en open te staan,kan je engel via beelden in je dromen op je ziel werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het enige waar ik naar verlang is onvoorwaardelijke liefde, in mij en om mij heen, daarom lijkt het mij zo mooi mijn engel te kennen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je engel werkt tijdens je slaap in je astraal lichaam d.m.v. beelden die je de weg wijzen naar je levensdoel.Ook al ben je je er (nog) niet bewust van,in je onderbewuste en in je ziel is alles aan het werk.Dingen vallen opeens op z'n plaats,bijzondere ontmoetingen kunnen plaatsvinden. |
![]() |
|
lijkt me geweldig als een beschermengel echt bestaat
vanavond voor et slapen zal ik m'n best doen....wie weet Zou m'n eerste paranormale ervaring zijn ik probeer er volop in te geloven op het moment dat ik em wil begroeten maar ik verwacht er eerlijk gezegt op dit moment niet veel van toch hoop ik dat et lukt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vertrouw op je engel,ze zal je nooit in de steek laten maar begeleidt je iedere dag,ieder uur,iedere seconde... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik aan het verleden denk, zie ik wel heel duidelijk de plaats van alle dingen die ik mee heb gemaakt en hoe ze hebben gezorgd dat ik zo leef als ik nu leef. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien maak ik er teveel van hoor... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer maar eens aan je engel te vragen ,vlak voordat je gaat slapen. of ze je een boodschap in de vorm van een droom wil geven en dat je die droom ook mag onthouden... Belangrijk is dat je eerst je echt openstelt voor de energie van je engel. |
![]() |
||
Citaat:
ik zal het vragen ![]() |
![]() |
|
ranonkel?
hoe moet ik et ongeveer aanpakken? toch niet in bid stand ofzo? hebben beschermengelen iets met god te maken?.....daar geloof ik namelijk niet in.... terwijl ik in beschermengelen wel KAN geloven denk ik
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je kan je opa nog zo missen, maar als hij niet terug WIL komen, doet hij het ook niet en heeft het weinig zin om em op te roepen want zijn ziel is dan al lang heen gegaan naar een volgend leven in een nieuw lichaam met een nieuw begin. Als hij hier nog is en jij laat weten dat je contact met hem wil, dan zal hij dat ook weten en als hij dat zelf ook wil, dan komt hij wel naar jou toe.
Zelfs al zou hij hier nog zijn: NIET OPROEPEN!!! Als je er niets van weet en niet de benodigde voorzorgsmaatregelen in acht neemt, kan het heeeeeel fout aflopen en ben je nog verder van huis. Dus ik zou zeggen, wacht tot hij naar jou toe komt, doet hij dit niet, laat het dan alsjeblieft zitten en praat met hem (hardop of in jezelf) op de veilige manier... Gewoon als je alleen bent, klets maar een eind weg tegen hem, als hij het contact met jou ook wil (onder voorwaarde dat hij nog niet heen is gegaan), verschijnt hij vanzelf in je droom of op een andere manier.
||
Citaat:
||
Citaat:
maar God dekt de lading wel het beste. Het hoogste dat er is, de pure liefde en het volledige bewustzijn, dat zich in ons allen los kan maken. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Papa komt als ik zijn favoriete muziek opzet. Het is een muziekstuk dat ik ook mooi vind, en wat ik heel lang niet kon draaien. Nu wel. Dan zegt hij even gedag en gaat hij weer. Het heeft een tijd geduurd voor hij weg ging, hij heeft een hele tijd rond mij gehangen. Eerst nog in zijn huis, maar hij ging al heel snel met mij mee toen ik daar niet meer kwam.( verhuurd). En dat wilde ik niet, ik wilde rust. Ben je het huis uit, komt je vaders geest bij je inwonen, ja doei!
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ontken slechts het het hele systeem van verklaringen dat eraan opgehangen wordt. Zoals ik al zei Rico: ik geloof wat ik zelf ervaar, maar ik zoek niet naar het waarom en ik wil al helemaal niet van anderen moeten aannemen wat dat waarom is. Want dat weten we niet zeker. Dus hou ik de waarheid in het midden.
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Psychologie |
Bio-energetica en haptonomie Verwijderd | 3 | 07-10-2003 15:04 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |