Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 13:55
superm@n
superm@n is offline
Kun je op een of andere manier contact maken met overleden naasten. Ik mis mijn opa 1jaar geleden overleden heel erg en wil contact maken. Hoe!!

Ik wil in een keer de goede geest te pakken krijgen. Niet dat ik een slechte geest krijg
Advertentie
Oud 27-06-2003, 14:00
ranonkel
ranonkel is offline
Probeer nooit contact te maken met geesten van overledenen.Het is gevaarlijk omdat je contact maakt met een lager deel van het afgestorven astraal lichaam.(een van de wezendelen van de mens) Deze delen hangen erg aan het leven en willen het liefst weer een fysiek lichaam hebben.Ze houden je voor de gek en kunnen je erg angstig maken.
Oud 27-06-2003, 14:01
ranonkel
ranonkel is offline
Vraag liever aan je beschermengel of je via een droom mag weten hoe het met je opa is.
Oud 27-06-2003, 14:02
superm@n
superm@n is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 27-06-2003 @ 15:01:
Vraag liever aan je beschermengel of je via een droom mag weten hoe het met je opa is.
en hoe doe je dat.

Wie is mijn beschermengel
Oud 27-06-2003, 14:10
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
superm@n schreef op 27-06-2003 @ 15:02:
en hoe doe je dat.

Wie is mijn beschermengel
Ieder mens heeft een beschermengel.
Je kunt gewoon vragen voordat je gaat slapen of je engel kan zorgen voor een droom.
Oud 27-06-2003, 14:13
superm@n
superm@n is offline
oké biddend of smekend. je kan het op zoveel manieren vragen. Hard op of in je zelf
Oud 27-06-2003, 14:20
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
superm@n schreef op 27-06-2003 @ 15:13:
oké biddend of smekend. je kan het op zoveel manieren vragen. Hard op of in je zelf
Probeer je gewoon open te stellen voor je engel,je engel is een zeer liefdevol en zuiver wezen.Je hoeft niet te smeken.. gewoon ervaren dat je een engel hebt. Probeer het maar eens.
Oud 27-06-2003, 14:24
superm@n
superm@n is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 27-06-2003 @ 15:20:
Probeer je gewoon open te stellen voor je engel,je engel is een zeer liefdevol en zuiver wezen.Je hoeft niet te smeken.. gewoon ervaren dat je een engel hebt. Probeer het maar eens.
contact kan je dus maken door je open te stellen voor engelen
is dit niet gevaarlijk omdat er dan geesten (als ze bestaan) in je kunnen dringen zoals op andere topics staat???
Oud 27-06-2003, 14:30
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
superm@n schreef op 27-06-2003 @ 15:24:
contact kan je dus maken door je open te stellen voor engelen
is dit niet gevaarlijk omdat er dan geesten (als ze bestaan) in je kunnen dringen zoals op andere topics staat???
Nee,een engel is een zuiver wezen.
Anders dan bij de mens..een mens is nooit helemaal zuiver.
Een engel heeft nooit als mens geleefd,een gids bijvoorbeeld wel.
Oud 27-06-2003, 14:35
superm@n
superm@n is offline
Dus.: een gids is een goed persoon waar je veel van houd geweest. de engelen staan onder hem.
Stel dat mijn opa dan mijn gids is dan kan ik tog beter contact maken met m'n gids dan met m'n engel
Oud 27-06-2003, 14:37
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
superm@n schreef op 27-06-2003 @ 15:35:
Dus.: een gids is een goed persoon waar je veel van houd geweest. de engelen staan onder hem.
Stel dat mijn opa dan mijn gids is dan kan ik tog beter contact maken met m'n gids dan met m'n engel
Engelen staan boven gidsen..
Het is beter contact te maken met je beschermengel.
Oud 27-06-2003, 14:39
superm@n
superm@n is offline
ga het vanavond even proberen, zou er een kans zijn dat ik dan mijn opa ook in die vorm zie?
Oud 27-06-2003, 14:43
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
superm@n schreef op 27-06-2003 @ 15:39:
ga het vanavond even proberen, zou er een kans zijn dat ik dan mijn opa ook in die vorm zie?
Zou kunnen...
Oud 27-06-2003, 14:43
jeffry
jeffry is offline
pffff wat een onzin zeg. geesten bestaan niet
Oud 27-06-2003, 14:49
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
jeffry schreef op 27-06-2003 @ 15:43:

Nou ,dat zou ik niet willen beweren..
Oud 27-06-2003, 14:56
jeffry
jeffry is offline
dat beweer ik dus wel
Oud 27-06-2003, 14:57
Shade
Shade is offline
Citaat:
Citaat:
ranonkel schreef op 27-06-2003 @ 15:49:
Nou ,dat zou ik niet willen beweren..

ik wel dat ik niet GELOOF dat ze bestaan
zeggen dat ze niet bestaan alsof het een feit is slaat nergens op.....

maareh ik geloof ook niet echt in een beschermengel maar ik ben wel geinteresseert dus ik ga het toch ff proberen
Oud 27-06-2003, 15:18
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 27-06-2003 @ 15:57:

maareh ik geloof ook niet echt in een beschermengel maar ik ben wel geinteresseert dus ik ga het toch ff proberen
Wat goed van je! Misschien gaat er wel een hele nieuwe wereld voor je open!
Oud 27-06-2003, 15:19
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik ga ook even contact maken met mijn beschermengel want ik kom er maar niet uit of ik mijn aandelen ABN moet verkopen.

Sorry, flauw grapje

Nee om eerlijk te zijn, wil ik het zelf ook actiever proberen, maar ik wil het niet alleen proberen omdat ik ergens mee zit maar ook uit liefde voor zo'n puur wezen.
Oud 27-06-2003, 15:38
superm@n
superm@n is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-06-2003 @ 16:19:
Ik ga ook even contact maken met mijn beschermengel want ik kom er maar niet uit of ik mijn aandelen ABN moet verkopen.

Sorry, flauw grapje

Nee om eerlijk te zijn, wil ik het zelf ook actiever proberen, maar ik wil het niet alleen proberen omdat ik ergens mee zit maar ook uit liefde voor zo'n puur wezen.
dit is wel sirieus dus...
Oud 27-06-2003, 17:24
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-06-2003 @ 16:19:

Sorry, flauw grapje

Goed dat je dit grapje opschrijft...een engel kan iemand niet helpen met een financiel/materiel probleem.
Je engel weet precies wat jouw levensdoel is,als je contact maakt door liefde te voelen voor je engel en open te staan,kan je engel via beelden in je dromen op je ziel werken.
Oud 27-06-2003, 17:26
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 27-06-2003 @ 15:57:

Ik ken mijn engel en dat geeft mij heel veel vreugde.
Oud 27-06-2003, 17:44
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 27-06-2003 @ 18:24:
Goed dat je dit grapje opschrijft...een engel kan iemand niet helpen met een financiel/materiel probleem.
Je engel weet precies wat jouw levensdoel is,als je contact maakt door liefde te voelen voor je engel en open te staan,kan je engel via beelden in je dromen op je ziel werken.
Ja, precies, daarom maakte ik dat grapje ook. Je moet namelijk wel de juiste intenties hebben en de juiste dingen voor ogen hebben.

Het enige waar ik naar verlang is onvoorwaardelijke liefde, in mij en om mij heen, daarom lijkt het mij zo mooi mijn engel te kennen.
Oud 27-06-2003, 20:15
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-06-2003 @ 18:44:
Ja, precies, daarom maakte ik dat grapje ook. Je moet namelijk wel de juiste intenties hebben en de juiste dingen voor ogen hebben.

Het enige waar ik naar verlang is onvoorwaardelijke liefde, in mij en om mij heen, daarom lijkt het mij zo mooi mijn engel te kennen.
Je engel wijst je de weg,zeker met jouw intentie.
Oud 27-06-2003, 20:30
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:

Even voor de duidelijkheid...engelen zijn geen geesten.het zijn lichtwezens.
Advertentie
Oud 27-06-2003, 20:53
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 27-06-2003 @ 21:15:
Je engel wijst je de weg,zeker met jouw intentie.
precies,
en ook al zie ik mijn engel (nog) niet,
het zichtbare zal niet de enige manier zijn waarop "ze" me de weg zal wijzen
Oud 27-06-2003, 20:57
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-06-2003 @ 21:53:
precies,
en ook al zie ik mijn engel (nog) niet,
het zichtbare zal niet de enige manier zijn waarop "ze" me de weg zal wijzen

Je engel werkt tijdens je slaap in je astraal lichaam d.m.v. beelden die je de weg wijzen naar je levensdoel.Ook al ben je je er (nog) niet bewust van,in je onderbewuste en in je ziel is alles aan het werk.Dingen vallen opeens op z'n plaats,bijzondere ontmoetingen kunnen plaatsvinden.
Oud 27-06-2003, 20:57
Shade
Shade is offline
lijkt me geweldig als een beschermengel echt bestaat
vanavond voor et slapen zal ik m'n best doen....wie weet
Zou m'n eerste paranormale ervaring zijn

ik probeer er volop in te geloven op het moment dat ik em wil begroeten maar ik verwacht er eerlijk gezegt op dit moment niet veel van

toch hoop ik dat et lukt
Oud 27-06-2003, 20:59
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 27-06-2003 @ 21:57:

ik probeer er volop in te geloven op het moment dat ik em wil begroeten maar ik verwacht er eerlijk gezegt op dit moment niet veel van

toch hoop ik dat et lukt
Probeer niet gelijk een bewijs te krijgen maar ervaar eerst de liefde die er voor je is.Heel erg bijzonder.
Oud 27-06-2003, 21:00
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 27-06-2003 @ 21:57:

toch hoop ik dat et lukt

Vertrouw op je engel,ze zal je nooit in de steek laten maar begeleidt je iedere dag,ieder uur,iedere seconde...
Oud 27-06-2003, 21:09
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 27-06-2003 @ 21:57:
Je engel werkt tijdens je slaap in je astraal lichaam d.m.v. beelden die je de weg wijzen naar je levensdoel.Ook al ben je je er (nog) niet bewust van,in je onderbewuste en in je ziel is alles aan het werk.Dingen vallen opeens op z'n plaats,bijzondere ontmoetingen kunnen plaatsvinden.
Vannacht droomde ik dat ik aan het kaarten was in een lift. Ietwat primair nog die dromen van mij. Maar goed, het komt wel.

Als ik aan het verleden denk, zie ik wel heel duidelijk de plaats van alle dingen die ik mee heb gemaakt en hoe ze hebben gezorgd dat ik zo leef als ik nu leef.
Oud 27-06-2003, 21:12
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-06-2003 @ 22:09:
Vannacht droomde ik dat ik aan het kaarten was in een lift. Ietwat primair nog die dromen van mij. Maar goed, het komt wel.

Als ik aan het verleden denk, zie ik wel heel duidelijk de plaats van alle dingen die ik mee heb gemaakt en hoe ze hebben gezorgd dat ik zo leef als ik nu leef.
Toch zullen dromen steeds vaker een boodschap bevatten,schrijf ze maar eens een tijd op. Ook kan het zijn dat je 'bewust' gaat dromen. Je ervaart een wakker zijn en toch droom je.
Oud 27-06-2003, 21:16
ceylan
ceylan is offline
Niet doen..............
Oud 27-06-2003, 21:17
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 27-06-2003 @ 22:12:
Toch zullen dromen steeds vaker een boodschap bevatten,schrijf ze maar eens een tijd op. Ook kan het zijn dat je 'bewust' gaat dromen. Je ervaart een wakker zijn en toch droom je.
Ik word vaak heel vroeg wakker, en soms vraag ik voor het slapengaan of ik misschien wat later wakker kan worden. Gisteravond ook gedaan, ik werd een uur later wakker vanmorgen, maar dat laatste uur droomde ik heel wakker. Niet bewust. Maar wel alsof ik met mijn lichaam wat kon horen van wat er om me heen gebeurde. Maar dat herinnerde ik me later pas. Vreemd.

Misschien maak ik er teveel van hoor...
Oud 27-06-2003, 21:21
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-06-2003 @ 22:17:
Ik word vaak heel vroeg wakker, en soms vraag ik voor het slapengaan of ik misschien wat later wakker kan worden. Gisteravond ook gedaan, ik werd een uur later wakker vanmorgen, maar dat laatste uur droomde ik heel wakker. Niet bewust. Maar wel alsof ik met mijn lichaam wat kon horen van wat er om me heen gebeurde. Maar dat herinnerde ik me later pas. Vreemd.

Misschien maak ik er teveel van hoor...
Ja, dat kan ook een bewuste manier van dromen zijn,vaak onthoudt je ook je laatste droom van de nacht het best.
Probeer maar eens aan je engel te vragen ,vlak voordat je gaat slapen. of ze je een boodschap in de vorm van een droom wil geven en dat je die droom ook mag onthouden...
Belangrijk is dat je eerst je echt openstelt voor de energie van je engel.
Oud 27-06-2003, 21:29
raarbeestje
raarbeestje is offline
Citaat:

WFT! wat doe jij hier dan ?
Oud 27-06-2003, 21:31
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 27-06-2003 @ 22:21:
Ja, dat kan ook een bewuste manier van dromen zijn,vaak onthoudt je ook je laatste droom van de nacht het best.
Probeer maar eens aan je engel te vragen ,vlak voordat je gaat slapen. of ze je een boodschap in de vorm van een droom wil geven en dat je die droom ook mag onthouden...
Belangrijk is dat je eerst je echt openstelt voor de energie van je engel.
Ja,
ik zal het vragen
Oud 27-06-2003, 22:05
Shade
Shade is offline
ranonkel?
hoe moet ik et ongeveer aanpakken?
toch niet in bid stand ofzo?
hebben beschermengelen iets met god te maken?.....daar geloof ik namelijk niet in....

terwijl ik in beschermengelen wel KAN geloven denk ik
Oud 27-06-2003, 22:09
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 27-06-2003 @ 23:05:
ranonkel?
hoe moet ik et ongeveer aanpakken?
toch niet in bid stand ofzo?
hebben beschermengelen iets met god te maken?.....daar geloof ik namelijk niet in....

terwijl ik in beschermengelen wel KAN geloven denk ik
Misschien is God wel gewoon iets wat bestaat uit net zulke pure liefde als een engel
Oud 27-06-2003, 22:19
Shade
Shade is offline
mischien, maar niet zoals het in de bijbel staat en religies denken
als het al zo zou zijn denk ik dat het heeeeel anders werkt
Oud 27-06-2003, 22:30
superm@n
superm@n is offline
ik ga het vanavond proberen. Lijkt me best creepie. Kan je ook de verbinding verbreken en staat je ziel echt niet open voor kwade geesten en elektromachnetische velden. Moet ik een bepaalde richting op slapen
Oud 27-06-2003, 23:05
Shade
Shade is offline
als het echt werkt zal je vast wel veilig zijn met je beschermengel

ik ga het ook proberen als ik ga slapen
Oud 28-06-2003, 01:39
AngelLena
AngelLena is offline
Je kan je opa nog zo missen, maar als hij niet terug WIL komen, doet hij het ook niet en heeft het weinig zin om em op te roepen want zijn ziel is dan al lang heen gegaan naar een volgend leven in een nieuw lichaam met een nieuw begin. Als hij hier nog is en jij laat weten dat je contact met hem wil, dan zal hij dat ook weten en als hij dat zelf ook wil, dan komt hij wel naar jou toe.

Zelfs al zou hij hier nog zijn: NIET OPROEPEN!!! Als je er niets van weet en niet de benodigde voorzorgsmaatregelen in acht neemt, kan het heeeeeel fout aflopen en ben je nog verder van huis.
Dus ik zou zeggen, wacht tot hij naar jou toe komt, doet hij dit niet, laat het dan alsjeblieft zitten en praat met hem (hardop of in jezelf) op de veilige manier... Gewoon als je alleen bent, klets maar een eind weg tegen hem, als hij het contact met jou ook wil (onder voorwaarde dat hij nog niet heen is gegaan), verschijnt hij vanzelf in je droom of op een andere manier.
Oud 28-06-2003, 10:14
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 27-06-2003 @ 23:19:
mischien, maar niet zoals het in de bijbel staat en religies denken
als het al zo zou zijn denk ik dat het heeeeel anders werkt
Maakt dat uit dan? Ik geloof ook niet in God zoals in de Bijbel beschreven
Oud 28-06-2003, 14:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 28-06-2003 @ 11:14:
Maakt dat uit dan? Ik geloof ook niet in God zoals in de Bijbel beschreven
Nou de naam zegt het al een beetje... Een beschermENGEL. ENGEL dus, en dat heeft weer met God te maken... Je hebt gewone engelen die niet persoonsgebonden zijn (volgens et christendom dan he) maar ook engelen die wel persoonsgebonden zijn en de opdracht hebben gekregen van god om jou te beschermen en dat zijn de beschermengelen. Dus het heeft zeker met god te maken.Geloof je niet in god, maar wel in een hogere macht die jou begeleid en beschermt, kan je het beter een gids noemen.
Oud 28-06-2003, 14:51
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 15:09:
Nou de naam zegt het al een beetje... Een beschermENGEL. ENGEL dus, en dat heeft weer met God te maken... Je hebt gewone engelen die niet persoonsgebonden zijn (volgens et christendom dan he) maar ook engelen die wel persoonsgebonden zijn en de opdracht hebben gekregen van god om jou te beschermen en dat zijn de beschermengelen. Dus het heeft zeker met god te maken.Geloof je niet in god, maar wel in een hogere macht die jou begeleid en beschermt, kan je het beter een gids noemen.
Om verwarring te voorkomen,
maar God dekt de lading wel het beste. Het hoogste dat er is, de pure liefde en het volledige bewustzijn, dat zich in ons allen los kan maken.
Oud 28-06-2003, 15:04
poesiefox
poesiefox is offline
Papa komt als ik zijn favoriete muziek opzet. Het is een muziekstuk dat ik ook mooi vind, en wat ik heel lang niet kon draaien. Nu wel. Dan zegt hij even gedag en gaat hij weer. Het heeft een tijd geduurd voor hij weg ging, hij heeft een hele tijd rond mij gehangen. Eerst nog in zijn huis, maar hij ging al heel snel met mij mee toen ik daar niet meer kwam.( verhuurd). En dat wilde ik niet, ik wilde rust. Ben je het huis uit, komt je vaders geest bij je inwonen, ja doei!
Oud 28-06-2003, 15:08
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 16:04:
Papa komt als ik zijn favoriete muziek opzet. Het is een muziekstuk dat ik ook mooi vind, en wat ik heel lang niet kon draaien. Nu wel. Dan zegt hij even gedag en gaat hij weer. Het heeft een tijd geduurd voor hij weg ging, hij heeft een hele tijd rond mij gehangen. Eerst nog in zijn huis, maar hij ging al heel snel met mij mee toen ik daar niet meer kwam.( verhuurd). En dat wilde ik niet, ik wilde rust. Ben je het huis uit, komt je vaders geest bij je inwonen, ja doei!
Haha, en nog steeds ontken je stellig het bestaan van dingen buiten wat zichtbaar is voor de meeste mensen...
Oud 28-06-2003, 16:23
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ontken slechts het het hele systeem van verklaringen dat eraan opgehangen wordt. Zoals ik al zei Rico: ik geloof wat ik zelf ervaar, maar ik zoek niet naar het waarom en ik wil al helemaal niet van anderen moeten aannemen wat dat waarom is. Want dat weten we niet zeker. Dus hou ik de waarheid in het midden.
Oud 28-06-2003, 17:04
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 17:23:
Ik ontken slechts het het hele systeem van verklaringen dat eraan opgehangen wordt. Zoals ik al zei Rico: ik geloof wat ik zelf ervaar, maar ik zoek niet naar het waarom en ik wil al helemaal niet van anderen moeten aannemen wat dat waarom is. Want dat weten we niet zeker. Dus hou ik de waarheid in het midden.
Mooi gesproken... Ik zie dus ik geloof... Waarom? Wil ik niet weten en gaat ook niemand iets aan en niemand hoeft mij te vertellen waarom wel en waarom niet. De absolute waarheid ligt in het midden, mijn eigen waarheid vorm ik zelf.

Regels voor berichten