Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat je zegt over Hitler is niet waar. Hij liet welleswaar wegen aanleggen, en de wapenindustrie opkomen. Maar dit deed hij omdat er een crisis was, volgens zijn zeggen. Vervolgens gaat hij dmv die openbare werken oorlog voeren. Hij gebruikte het als een soort voorbereiding. Dus hij was de hele tijd slecht. Hij stelt toch niet voor niets de grondwet en het parlement buiten werking. Hij was dus eigenlijk van af 1929 al bezig met die oorlog. Zo je pleidooi voor Hitler gaat niet op. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als hitler in 1938 gestorven was, dan was hij de geschiedenisboeken ingegaan als de persoon die duitsland uit de economische rampspoed had gehaald, en weer boven de vernedering van de 1e wereldoorlog had geholpen. hij was dus wat dat betreft niet zow slecht geweest.
ps: hiermee wil ik niet suggereren dat ik achter de ideeen van hitler sta, in tegenstelling zelfs, ik moet helemaal nix hebben van de rechtse inslag die sommige mensen(ook tegenwoordig nog) hebben. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hitler in 1938 was gestorven waren ze dus niet onder versailles uitgekomen. Maar hij stierf niet, alles dat hij deed was in voorbereiding van de oorlog. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*wordt af en toe een beetje moe van die mensen die zo doordraven* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogmaals alles wat Hitler deed was ter voorbereiding van de oorlog |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Suzan
||
![]() |
Citaat:
"ik wil niet slecht overkome maar...." Suzan
|
![]() |
Trouwens, mik-mak...
Wanneer is jouw verjaardag? Dan kan ik je een boek cadeau geven over de geschiedenis van het Jodendom. Want gezien je postings, lijkt het erop dat je geen flauw benul hebt, wat het jodendom precies is. Suzan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mein Führer: Die Wirklich Wahrste Wahrheit Über Adolf Hitler mepsteen | 1 | 15-01-2007 16:38 | |
Films, TV & Radio |
Hitler: Rise of Evil... 2079 | 17 | 25-11-2004 20:23 | |
De Kantine |
Als je Adolf Hitler zou tegen komen, ergens rond 1909 in een café in Duitsland... SiemdeCyper | 153 | 13-03-2004 13:18 |