Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 23:30
beckham1990
beckham1990 is offline
hallo
ik heb het forum al doorzocht, maar ik vind alleen info over randjesfietsen bij meisjes,is misschien wel bijna hetzelfde maar kweet niet.Hoe kan je ervoor zorgen dat je partner net niet klaarkomt? als je gewoon stopt dan komt je vriend toch soms nog klaar, alleen heel zwak. wat zijn nog methodes? heb iets gelezen van knijpen,maar wil iemand dat meer uitleggen, waar precies dan ?en hoe kun je zien dat je vriend bijna gaat klaarkomen, kun je dat merken aan zijn penis ofzo, of alleen maar aan zijn gezichtsuitdrukkingen of is dat bij iedere jongen verschillend, moet je dus geleidelijk merken door ervaringen met je vriend. weet dat mijn vragen misschien dom zijn, maar ik kan het maar vragen, als je het echt niet weet. wil er iemand anders gewoon een beetje meer over vertellen of eigen ervaringen ofzo?
MERCI xxxx
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 23:40
Verwijderd
Als je partner roept: nu stoppen, dan komt hij/zij meestal niet klaar hoor. Van jezelf weet je meestal wel wanneer je moet stoppen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:01
KiMZz
KiMZz is offline
Hmz jah en als ie half klaarkomt dan kan ie daarna makkelijk nog een keer, hij blijft dan geil duss
Oud 30-06-2003, 14:55
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
fiieke schreef op 30-06-2003 @ 00:30:

...Hoe kan je ervoor zorgen dat je partner net niet klaarkomt? als je gewoon stopt dan komt je vriend toch soms nog klaar, alleen heel zwak. wat zijn nog methodes?
Het is een kwestie van timing, en van gevoel. Volgens sommigen kun je als je tussen de balzak en de anus drukt voelen dat het eraan zit te komen en hard op deze plek zou moeten helpen om het orgasme tegen te houden.

Citaat:

heb iets gelezen van knijpen,maar wil iemand dat meer uitleggen, waar precies dan ?
Je refereert waarschijnlijk naar het knijpen vlak onder de eikelrand. Ook door op deze plek te knijpen zou je een orgasme kunnen tegenhouden. Maar hoe je het exact moet doen is moeilijk te zeggen, dat is voor iedere jongen anders.

Citaat:

en hoe kun je zien dat je vriend bijna gaat klaarkomen, kun je dat merken aan zijn penis ofzo, of alleen maar aan zijn gezichtsuitdrukkingen of is dat bij iedere jongen verschillend, moet je dus geleidelijk merken door ervaringen met je vriend.
Mijn penis wordt extra stijf als ik bijna kom, ik denk dat dat bij alle jongens zo is. Ik denk dat het inderdaad een kwestie van ervaring is voordat je exact kunt 'aanvoelen' wanneer je vriend gaat komen.

Citaat:

weet dat mijn vragen misschien dom zijn, maar ik kan het maar vragen, als je het echt niet weet.
Valt wel mee, ik heb dommere vragen gezien...

wil er iemand anders gewoon een beetje meer over vertellen of eigen ervaringen
MERCI xxxx [/B][/QUOTE]
Oud 30-06-2003, 20:17
beckham1990
beckham1990 is offline
okee, bedankt! ha, maar de vraag blijft natuurlijk dom
daag
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:27
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
fiieke schreef op 30-06-2003 @ 21:17:
de vraag blijft natuurlijk dom
De enige domme vraag is de vraag die je niet stelt, terwijl je dat wel zou willen.
Oud 30-06-2003, 20:31
gerard11
gerard11 is offline
Wat is nu lekkerder dan op het randje te balanceren. Je voelt dat je bijna gaat komen,maar stopt dan weer. Je wordt steeds geiler.
Je voelt het zaad dan borrelen.
Op en gegeven moment hou je het niet meer enkom je.
Het liefst spuit ik dan bij mijn vriendin op haar gezicht en borsten
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten