![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat je vriend zin heeft, moet jij het maar even met hem doen? Ga toch weg. Je moet het doen wanneer je beide zin hebt en niet wanneer één van de twee geen zin heeft.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: ach ik ga er ook niet op in ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: 't Is dus erg belangrijk het niet tegen je zin te gaan doen, want daardoor krijg je de volgende keer alleen nog maar minder zin. |
![]() |
|
![]() |
Als ik het tegen mijn zin doe, voel ik me gewoon een hoer.
Maar dat was misschien ook omdat het meer een wraakactie was. We hadden net ruzie gemaakt. Of beter: ik had net ruzie met hem gemaakt en hij snapte niet hoe belangrijk het voor mij was. Ik wist dat hij zich schuldig zou gaan voelen als ik tegen mijn zin met hem neukte. Dus was ik niet al te duidelijk toen ik zei dat ik het niet leuk vond en liet ik me maar gebruiken. Achteraf erg duidelijk gemaakt dat ik er helemaal geen zin in had, enzoverder. Het werkte in ieder geval wel. Maar ik voelde mij even rottig als hem. Geen aanrader dus. ps: mijn eerste zin was geen aanval jegens hoeren. Ik doelde enkel op het feit dat ik me gebruikt voelde.
|
Ik had precies hetzelfde als jij, ~ice~. Nooit zin terwijl mijn vriend elke dag wilde. Nu is het andersom. We hebben vaak ruzie de laatste tijd en daarom heeft hij geen zin meer in mij. We hebben de afgelopen maand misschien 4x sex gehad en nu verlang ik er echt heel erg naar maar hij wil niet
![]()
|
"Ik heb gewoon vaak geen zin! En dan ook echt geen zin. Ik raak gewoon geirriteerd als hij me begint te strelen. De momenten dat we seksen komen nog wel voor, maar zoveel minder dan eerst. Áls we het doen, is het wel heerlijk.
Maar zelfs met dat in mijn achterhoofd wil ik niet. Ik moet me echt over een enorme drempel heenzetten om zin te maken. Als ik eenmaal toe geef en geil word, is het goed. Dit is toch niet normaal! Ik ben verdomme 17 en geen 50 plusser! Hoe kan dit nou? Ik vind mijn vriend even seksueel aantrekkelijk als voorheen. En toch wijs ik hem zo vaak af. Hij durft inmiddels geen aanzet meer te geven, bang voor een geirriteerd vriendinnetje. " dit is zooooooooo herkenbaar!!! vooral die drempel.. en eigenlijk heb ik er ook nooit spontaan superveel zin in.. maar ik ben ook bang dat dat komt omdat de passie er uit is.. ik ben niet echt verliefd meer.. het is meer een heeeele goede vriendschap.. M'n vriend durft idd ook amper meer aan me te zitten soms, als ik weer heel geïrriteerd reageer.. en jah.. we hebben nu ook een jaar. maar we kunnen ook niet zonder elkaar.. dus ik weet niet precies hoe ut verder moet..
|
Tjaaaa,
Ik ben 21, had toen ik mijn vriend nog zowat aanbad en adoreerde ook vak(er) en fijnere seks dan nu....nu een jaar later neemt zowel de kwaliteit als kwantiteit af.......heb vaak geen zin...en dat terwijl ik bij een ander iemand wel zin zou hebben (iemand waar ik nog wel eens aan denk). Tis gewoon dat ik geen zin meer heb in mn vriend, ook al is hij de liefste persoon op de wereld. |
![]() |
|
![]() |
Dat komt me zo bekend voor!!!!
Ook in mijn relatie heb ik dit. heb nu ongeveer 2 jaar iets met mijn vriendin. We hebben steeds minder sex, maar als we het hebben is het wel lekker! Maar het probleem is dat zij dus geen zin heeft iedere keer. Waarom snap ik dus niet. Ze weet het zelf ook niet. Dit is volgens mij voor heel veel mensen herkenbaar. Maar wat valt er nu aan te doen. heeft iemand tips???!!! grtz Tuupie |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat trouwens te bedenken, misschien moeten meer mensen proberen om een ander voorbehoedsmiddel dan de pil te gebruiken. Toen ik eens een stopweek oversloeg, had ik tijdens de tweede pilstrip helemaal geen uitgesproken behoefte aan sex; ik vond 't wel leuk en goed enzo, maar het hoefde niet per sé van mij, ik vond het toen vooral leuk omdat m'n vriend het zo leuk vond.
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Nou, hierboven 2 posts met reactie's op jullie tips en adviezen.
Wat ik er nog niet bij verteld heb is dat ik nogal een tijd last van een schimmel heb gehad. Waardoor heel vaak (nu nog wel eens) jeuk heb/had en de boel openkrabte. Het binnendringen van zijn penis doet ook altijd een beetje zeer. Maar het is niet zo dat ik daardoor zenuwachtig word. Want het gaat puur om het geil worden. Verder ben ik nogal moeilijk nat. Dan moet ik ook écht opgewonden zijn, dus dat duurt nogal. Dan is het ook lastig, zonder spuug oid, om me toch geil te krijgen, want met droge vingers mijn clitoris te gaan bewerken doet alleen maar zeer. Misschien is het een soort prestatie angst? Ik móet nat/geil worden? ![]()
|
![]() |
Ik heb soms wel eens geen zin als ik heeeeeel moe ben en mijn ogen nauwelijks kan openhouden. Pfff dan vind ik het een heel karwei, seks.
![]() Of als ik een beetje stuk ben van binnen, zeg maar. Dan hebben we het een paar dagen te vaak gedaan en was ik soms niet nat genoeg. Als hij daarna binnendringt is het niet echt aangenaam en soms heb ik dan ook geen zin omdat ik weet dat het dan een beetje pijn gaat doen. Hoe wij dit oplossen: * Alleen seksen als we echt allebei heel veel zin hebben. En dat is wel eens moeilijk, want je ziet elkaar niet zo vaak en je wilt dan die keren dat je elkaar ziet zo graag vrijen. * Als ik een beetje scheurtjes heb of heel voorzichtig met glijmiddel of condoom vrijen of even een paar dagen laten herstellen en verder gaan met hand- en mondwerk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal meisjes die weinig of nauwelijks last hebben van menstruatie-dingen (dus menstruatie zelf, krampen etc) aanraden niet te snel aan de pil te beginnen, 't is wel heel makkelijk allemaal, maar mja... je merkt echt wel verschil in wat je doet en hoe je je voelt, veel meisjes iig. |
![]() |
|
![]() |
Dit heb ik ook, maar dan andersom. We hebben al 3 weken geen seks meer gehad, terwijl we voorheen heel vaak neukten. Ik wil wel, maar hij niet. Hij gaat niet in op mijn aanrakingen etc. Ik voel me zo 'oversekst' daardoor, terwijl ik dat niet ben.
We hebben geen ruzie ofzo, alleen voelt hij zich niet lekker de laatste tijd. Komt het hierdoor? Hij zegt van wel, maar ik denk steeds dat het aan mij ligt.
|
als ik zin hebt, heeft mijn vriend geen zin
heeft mijn vriend zin, heb ik geen zin. moeder natuur kwelt ons. serieus: ik herken wat je zegt. Ikzelf denk ook soms '80-jarigen doen nog meer aan seks dan ik' maar dat valt reuze mee. Hoe minder je je druk maakt, hoe makkelijker het wordt. Het is geen probleem, staat er ergens beschreven dat je als 17 jarige om de zoveel uur seks moet hebben: nee. Die standaard ( als die er is) word gezet door jou.
|
weet je ik herken dit,wij hadden in begin echt een geweldig seksleven maar nu sinds een aantal maanden heb ik gewoon geen zin meer echt geen zin en als ik wel zin heb dan kan het niet vlug genoeg gaan zodat ik er weer vanaf ben
![]() echt heel stom, als ik 2 mensen zie zoenen dan ben ik jaloers dat dat tussen ons niet meer met die passie van eerst gebeurd, en het ligt aan mij want mn vriend wil wel maar als ie dan naar me toe komt heb ik zoiets van nej laat maar t hoeft al nie meer ![]() echt t slaat nergens op want ik wil best maar op de een of andere manier wi js ik m steeds af, soms voelt t alsof we n echtpaar van 80jaar zijn, slapen wel samen maar raken elkaar geeneens aan (omdat ik dat gewoon niet wil) en er is geen specifieke reden voor echt heel stom... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Spaanse vlieg is een poedertje of pilletje ( ben ff niet zeker ) waar je een heftige erotische stimulans ( jeeezzz want een kut zin ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe herkenbaar dit allemaal.. alleen dan andersom.. ik heb meestal wel zin en mijn vriendje tegenwoordig steeds minder.. En tja dat kwetst mij meestal toch wel.. ik denk dan gauw dat er meer is.. maar ik zou gewoon eens goed met je vriend gaan praten.. vertellen hoe jij je veolt en dan misschien gewoon een poosje geen seks.. maar andere dingen doen zoals gewoon knuffelen en of met van die dobbelstenen van expo spelen. ( zijn ook fun!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
heb geen zin meer in da psycholoog gedoe looneylover | 29 | 26-08-2005 19:47 | |
Seksualiteit |
'geen zin' Verwijderd | 41 | 19-07-2003 08:29 | |
Seksualiteit |
Geen zin/ wel zin Verwijderd | 12 | 08-04-2003 07:59 | |
Psychologie |
Geen zin in de 'standaard levensloop' joopie | 47 | 24-02-2003 10:31 | |
Psychologie |
wat willen doen, maar geen zin hebben Liz | 19 | 05-03-2002 01:16 | |
Seksualiteit |
Geen zin in seks... Verwijderd | 13 | 04-01-2002 11:19 |