Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 09:04
~ice~
~ice~ is offline
Ik heb nu dik een jaar verkering met mijn vriend en het gaat super tussen ons. We weten zeker dat het nog wel even doorgaat zo.

In het begin hadden we een super seksleven. Soms deden we het wel eens 5 keer per nacht. Het gaat natuurlijk niet om de kwantiteit, maar de kwaliteit was ook perfect.

Maar nu doen we het steeds minder en dat is er langzaam maar zeker ingeslopen. Aan hem ligt het niet, als het zou kunnen, vrijde hij nog elke avond met me. Nee, ik ben het probleem.

Ik heb gewoon vaak geen zin! En dan ook echt geen zin. Ik raak gewoon geirriteerd als hij me begint te strelen. De momenten dat we seksen komen nog wel voor, maar zoveel minder dan eerst. Áls we het doen, is het wel heerlijk.

Maar zelfs met dat in mijn achterhoofd wil ik niet. Ik moet me echt over een enorme drempel heenzetten om zin te maken. Als ik eenmaal toe geef en geil word, is het goed.

Dit is toch niet normaal! Ik ben verdomme 17 en geen 50 plusser! Hoe kan dit nou? Ik vind mijn vriend even seksueel aantrekkelijk als voorheen. En toch wijs ik hem zo vaak af. Hij durft inmiddels geen aanzet meer te geven, bang voor een geirriteerd vriendinnetje.

Help me alsjeblieft...
Oud 22-09-2003, 09:31
Verwijderd
ik had hetzelfde probleem.. tot mn vriendje voor 3 maanden wegging (en pas over 14 nachtjes terug is). Dus ik zal je op de hoogte houden... over mn zinbuien

Maar misschien is het omdat je er te gewoontjes over denkt. Doe of laat je vriend er extra moeilijk voor doen, langer voorspel enzovoorts..Misschien dat je er dan weer een speciaal gevoel bij krijgt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 10:40
Verwijderd
Ik had/heb hetzelfde, daarom ben ik met de pil gestopt; volgens mijn huisarts kon dat mijn pret wel eens bederven (je zin in seks kan nml door de pil afnemen he). Vandaag is m'n eerste dag zonder pil, ik wacht het dus allemaal even af...

Ik wíl heel graag weer seks, maar ik wil het ook willen...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 11:42
Verwijderd
Hoe ga je dat dan doen met anticonceptie, Andrea?

Ontopic: Het lijkt bij jou, ~ice~, niet alleen een kwestie te zijn van geen zin in seks maar vooral van geen zin in aanraking; je zegt dat je wel geniet van seks maar dat je heel moeilijk zin kunt 'maken' en dat je strelen dan al irritant vindt. Ik weet niet of ik dit goed heb hoor . Maargoed, geen zin in (erotische) aanraking kan bijvoorbeeld komen doordat je 't allemaal zo'n gedoe vindt; heb je het de laatste tijd misschien ergens erg druk mee in je gedachten, waardoor een streling je gedachten zeg maar 'in de weg zit'? Het zou kunnen
Daarbij kan het ook gewoon komen doordat je aan je vriend gewend bent, en het dus allemaal wat meer bijzonder is. Misschien moeten jullie eens óf elkaar iets minder zien, waardoor het bijzonder is als je elkaar ziet, óf juist veel tijd voor elkaar nemen achter elkaar (een avond/nacht/dag/nacht/ochtend-iets bijvoorbeeld) zodat jullie ruim de tijd hebben om stil naast elkaar te zitten, te praten, te knuffelen, en zodat het daardoor vanzelf kan overgaan in seks, omdat het dan niet per se op een bepaald moment hóéft.

Daarbij is het natuurlijk vervelend voor hem als jullie weinig seks hebben en daardoor ook vervelend voor jou, maar op zich hoeft het niet iets negatiefs te betekenen voor jullie relatie. Ik weet niet wat jij 'vaak geen zin' vindt, maar stel dat jullie ongeveer 1 keer per week seks hebben, dan is er niets aan de hand, lijkt mij, en als je dat dan gewoon kunt accepteren hoef je er ook niets aan te doen .
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 14:25
Verwijderd
Toepasselijke nick.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:39
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Misschien komt het dat je wat terughoudender bent doordat het allemaal een beetje te snel is gegaan. Dat je nu beseft dat je het eigenlijk rustiger had moeten aandoen, dat je gewoon niet toe was aan zoveel 'geweld'.
Tja, ik weet t ook niet hoor, maar t is maar een idee.

offtopic
@~*Suusjuhhhhh*~: hoe stop jij in vredersnaam 98 dagen in 3 maanden, dat zijn 2 maanden van 33 dagen en eentje van 32 dagen
Oud 22-09-2003, 17:52
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-09-2003 @ 15:25:
Toepasselijke nick.
lmao.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-09-2003 @ 12:42:
Hoe ga je dat dan doen met anticonceptie, Andrea?
Die Avanti comdooms van Durex, die moeten goed genoeg zijn en dan krijgt Rogier nergens last van Verder zijn we allebei wel erg voorzichtig, dus veel meer risico zullen we niet lopen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:21
dubidub
dubidub is offline
je moet gewoon naar je vriend luisteren als hij zin heeft dan moet je het gewoon met hem doen daarvoor is het je vriend!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
dubidub schreef op 22-09-2003 @ 19:21:
je moet gewoon naar je vriend luisteren als hij zin heeft dan moet je het gewoon met hem doen daarvoor is het je vriend!
waar slaat dat nou weer op?
Omdat je vriend zin heeft, moet jij het maar even met hem doen? Ga toch weg. Je moet het doen wanneer je beide zin hebt en niet wanneer één van de twee geen zin heeft..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:25
dubidub
dubidub is offline
Citaat:
C'est moi ici schreef op 22-09-2003 @ 19:23:
waar slaat dat nou weer op?
Omdat je vriend zin heeft, moet jij het maar even met hem doen? Ga toch weg. Je moet het doen wanneer je beide zin hebt en niet wanneer één van de twee geen zin heeft..
vrouwen hebben altijd van die smoesjes daar houden mannen niet van dus gewoon neuken!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
dubidub schreef op 22-09-2003 @ 18:25:
vrouwen hebben altijd van die smoesjes daar houden mannen niet van dus gewoon neuken!
...

Offtopic: ach ik ga er ook niet op in ook
Oud 22-09-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2003 @ 19:39:
...

Offtopic: ach ik ga er ook niet op in ook
idd..

23 hahaha
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
dubidub schreef op 22-09-2003 @ 19:25:
Sukkel.

Ontopic:

't Is dus erg belangrijk het niet tegen je zin te gaan doen, want daardoor krijg je de volgende keer alleen nog maar minder zin.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 00:46
Cthulhu
Cthulhu is offline
Als ik het tegen mijn zin doe, voel ik me gewoon een hoer.

Maar dat was misschien ook omdat het meer een wraakactie was. We hadden net ruzie gemaakt. Of beter: ik had net ruzie met hem gemaakt en hij snapte niet hoe belangrijk het voor mij was. Ik wist dat hij zich schuldig zou gaan voelen als ik tegen mijn zin met hem neukte. Dus was ik niet al te duidelijk toen ik zei dat ik het niet leuk vond en liet ik me maar gebruiken. Achteraf erg duidelijk gemaakt dat ik er helemaal geen zin in had, enzoverder. Het werkte in ieder geval wel. Maar ik voelde mij even rottig als hem. Geen aanrader dus.

ps: mijn eerste zin was geen aanval jegens hoeren. Ik doelde enkel op het feit dat ik me gebruikt voelde.
Oud 23-09-2003, 09:54
KiMZz
KiMZz is offline
Ik had precies hetzelfde als jij, ~ice~. Nooit zin terwijl mijn vriend elke dag wilde. Nu is het andersom. We hebben vaak ruzie de laatste tijd en daarom heeft hij geen zin meer in mij. We hebben de afgelopen maand misschien 4x sex gehad en nu verlang ik er echt heel erg naar maar hij wil niet t Voelt echt kut en ik weet nu hoe hij zich voelde toen hij zo vaak wilde. Misschien kun jij je dat ook bedenken, dan begrijp je hem beter...
Oud 23-09-2003, 20:41
Zuhra
Zuhra is offline
"Ik heb gewoon vaak geen zin! En dan ook echt geen zin. Ik raak gewoon geirriteerd als hij me begint te strelen. De momenten dat we seksen komen nog wel voor, maar zoveel minder dan eerst. Áls we het doen, is het wel heerlijk.

Maar zelfs met dat in mijn achterhoofd wil ik niet. Ik moet me echt over een enorme drempel heenzetten om zin te maken. Als ik eenmaal toe geef en geil word, is het goed.

Dit is toch niet normaal! Ik ben verdomme 17 en geen 50 plusser! Hoe kan dit nou? Ik vind mijn vriend even seksueel aantrekkelijk als voorheen. En toch wijs ik hem zo vaak af. Hij durft inmiddels geen aanzet meer te geven, bang voor een geirriteerd vriendinnetje. "

dit is zooooooooo herkenbaar!!!
vooral die drempel.. en eigenlijk heb ik er ook nooit spontaan superveel zin in.. maar ik ben ook bang dat dat komt omdat de passie er uit is.. ik ben niet echt verliefd meer.. het is meer een heeeele goede vriendschap.. M'n vriend durft idd ook amper meer aan me te zitten soms, als ik weer heel geïrriteerd reageer..
en jah.. we hebben nu ook een jaar. maar we kunnen ook niet zonder elkaar.. dus ik weet niet precies hoe ut verder moet..
Oud 23-09-2003, 22:24
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Tjaaaa,

Ik ben 21, had toen ik mijn vriend nog zowat aanbad en adoreerde ook vak(er) en fijnere seks dan nu....nu een jaar later neemt zowel de kwaliteit als kwantiteit af.......heb vaak geen zin...en dat terwijl ik bij een ander iemand wel zin zou hebben (iemand waar ik nog wel eens aan denk). Tis gewoon dat ik geen zin meer heb in mn vriend, ook al is hij de liefste persoon op de wereld.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:53
tuupie
tuupie is offline
Dat komt me zo bekend voor!!!!

Ook in mijn relatie heb ik dit.
heb nu ongeveer 2 jaar iets met mijn vriendin.
We hebben steeds minder sex, maar als we het hebben is het wel lekker!
Maar het probleem is dat zij dus geen zin heeft iedere keer. Waarom snap ik dus niet. Ze weet het zelf ook niet.
Dit is volgens mij voor heel veel mensen herkenbaar.

Maar wat valt er nu aan te doen. heeft iemand tips???!!!

grtz Tuupie
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:33
Verwijderd
Ik zat trouwens te bedenken, misschien moeten meer mensen proberen om een ander voorbehoedsmiddel dan de pil te gebruiken. Toen ik eens een stopweek oversloeg, had ik tijdens de tweede pilstrip helemaal geen uitgesproken behoefte aan sex; ik vond 't wel leuk en goed enzo, maar het hoefde niet per sé van mij, ik vond het toen vooral leuk omdat m'n vriend het zo leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:57
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik had/heb hetzelfde, daarom ben ik met de pil gestopt; volgens mijn huisarts kon dat mijn pret wel eens bederven (je zin in seks kan nml door de pil afnemen he). Vandaag is m'n eerste dag zonder pil, ik wacht het dus allemaal even af...

Ik wíl heel graag weer seks, maar ik wil het ook willen...
Ja, dat weet ik, dat de zin kan verminderen door de pil. Maar ik slik hem al 2 jaar, waarvan ik 1 jaar seks heb met mijn vriend. En in het eerste driekwart jaar was het perfect! Maar hoe is het nu? Nu je gestopt bent met de pil?

Citaat:
't Is dus erg belangrijk het niet tegen je zin te gaan doen, want daardoor krijg je de volgende keer alleen nog maar minder zin.
Dat weet ik. Dat werkt averechts. Ik heb overigens ook moeite om nat te worden, dus geen zin = niet nat, dus kan er (zonder glijmiddel) ook niet geneukt worden.

Citaat:
sarahbressers schreef:
Het lijkt bij jou, ~ice~, niet alleen een kwestie te zijn van geen zin in seks maar vooral van geen zin in aanraking; je zegt dat je wel geniet van seks maar dat je heel moeilijk zin kunt 'maken' en dat je strelen dan al irritant vindt. Ik weet niet of ik dit goed heb hoor . Maargoed, geen zin in (erotische) aanraking kan bijvoorbeeld komen doordat je 't allemaal zo'n gedoe vindt; heb je het de laatste tijd misschien ergens erg druk mee in je gedachten, waardoor een streling je gedachten zeg maar 'in de weg zit'? Het zou kunnen
Daar zat ik zelf ook al aan te denken, maar ik kan me zo niks bedenken! Ik heb het wel vrij druk enzo, ook een nieuwe opleiding, maar of dat in de weg zit bij het seksen? Misschien onbewust?

Citaat:
Daarbij kan het ook gewoon komen doordat je aan je vriend gewend bent, en het dus allemaal wat meer bijzonder is. Misschien moeten jullie eens óf elkaar iets minder zien, waardoor het bijzonder is als je elkaar ziet, óf juist veel tijd voor elkaar nemen achter elkaar (een avond/nacht/dag/nacht/ochtend-iets bijvoorbeeld) zodat jullie ruim de tijd hebben om stil naast elkaar te zitten, te praten, te knuffelen, en zodat het daardoor vanzelf kan overgaan in seks, omdat het dan niet per se op een bepaald moment hóéft.
Dat vind ik wel een goed idee! Een weekendje voor ons tweetjes. Geen gezeur van anderen, lekker knuffelen, samen in bad. Misschien is het zo dat we vrijen omdat het "moet" en dat dat me dwars zit. Maar ik heb ook geen spontane zin meer! Overigens vrijen we nog wel zo'n 1 keer per week, soms 1 keer in de 2 weken. Dus niet écht super weinig... Maar ik wil weer het "seksbeest" zijn van vroeger.

Citaat:
Ik zat trouwens te bedenken, misschien moeten meer mensen proberen om een ander voorbehoedsmiddel dan de pil te gebruiken. Toen ik eens een stopweek oversloeg, had ik tijdens de tweede pilstrip helemaal geen uitgesproken behoefte aan sex; ik vond 't wel leuk en goed enzo, maar het hoefde niet per sé van mij, ik vond het toen vooral leuk omdat m'n vriend het zo leuk vond.
Als het probleem opgelost kan worden door te stoppen met de pil, dan graag! Alleen zou mijn vriend dat niet tof vinden. Hij zegt dat hij met condoom minder voelt. En persoonlijk vind ik het zelf ook fijner zonder. Maar als daar mijn sekslust door terug komt...
Oud 24-09-2003, 14:06
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
Cthulhu schreef:
Maar dat was misschien ook omdat het meer een wraakactie was. We hadden net ruzie gemaakt. Of beter: ik had net ruzie met hem gemaakt en hij snapte niet hoe belangrijk het voor mij was. Ik wist dat hij zich schuldig zou gaan voelen als ik tegen mijn zin met hem neukte. Dus was ik niet al te duidelijk toen ik zei dat ik het niet leuk vond en liet ik me maar gebruiken. Achteraf erg duidelijk gemaakt dat ik er helemaal geen zin in had, enzoverder. Het werkte in ieder geval wel. Maar ik voelde mij even rottig als hem. Geen aanrader dus.
Dat is wel erg gemeen...

Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ik had precies hetzelfde als jij, ~ice~. Nooit zin terwijl mijn vriend elke dag wilde. Nu is het andersom. We hebben vaak ruzie de laatste tijd en daarom heeft hij geen zin meer in mij. We hebben de afgelopen maand misschien 4x sex gehad en nu verlang ik er echt heel erg naar maar hij wil niet t Voelt echt kut en ik weet nu hoe hij zich voelde toen hij zo vaak wilde. Misschien kun jij je dat ook bedenken, dan begrijp je hem beter...
Ik heb je tip gister uitgeprobeerd. Maar het werkte wederom niet. Ik bedacht me: "Hoe zou het voor hém zijn als ik steeds niet wilde?!" En daarachter aan dacht ik: "Geen idee, want ik heb toch nooit zin. "

Citaat:
Zuhra schreef:
dit is zooooooooo herkenbaar!!!
vooral die drempel.. en eigenlijk heb ik er ook nooit spontaan superveel zin in.. maar ik ben ook bang dat dat komt omdat de passie er uit is.. ik ben niet echt verliefd meer.. het is meer een heeeele goede vriendschap.. M'n vriend durft idd ook amper meer aan me te zitten soms, als ik weer heel geïrriteerd reageer..
en jah.. we hebben nu ook een jaar. maar we kunnen ook niet zonder elkaar.. dus ik weet niet precies hoe ut verder moet..
Nou... Soms heb ik ook het idee dat de passie weg is. Al proberen we de keren dat we het doen bijvoorbeeld nieuwe standjes uit of hebben we een voorspel van een uur. Wanneer merk je dat de passie weg is en het een sleur begint te worden?

Citaat:
Tulpje6 schreef:
Tjaaaa,

Ik ben 21, had toen ik mijn vriend nog zowat aanbad en adoreerde ook vak(er) en fijnere seks dan nu....nu een jaar later neemt zowel de kwaliteit als kwantiteit af.......heb vaak geen zin...en dat terwijl ik bij een ander iemand wel zin zou hebben (iemand waar ik nog wel eens aan denk). Tis gewoon dat ik geen zin meer heb in mn vriend, ook al is hij de liefste persoon op de wereld.
En wat doen jullie daaraan dan? Of laten jullie het zo?

Citaat:
Tuupie schreef:
Dat komt me zo bekend voor!!!!

Ook in mijn relatie heb ik dit.
heb nu ongeveer 2 jaar iets met mijn vriendin.
We hebben steeds minder sex, maar als we het hebben is het wel lekker!
Maar het probleem is dat zij dus geen zin heeft iedere keer. Waarom snap ik dus niet. Ze weet het zelf ook niet.
Dit is volgens mij voor heel veel mensen herkenbaar.
En wat vind jij als vriend daarvan? En wat doe je? Aandringen? Nooit meer actie ondernemen?
Oud 24-09-2003, 14:09
~ice~
~ice~ is offline
Nou, hierboven 2 posts met reactie's op jullie tips en adviezen.

Wat ik er nog niet bij verteld heb is dat ik nogal een tijd last van een schimmel heb gehad. Waardoor heel vaak (nu nog wel eens) jeuk heb/had en de boel openkrabte. Het binnendringen van zijn penis doet ook altijd een beetje zeer. Maar het is niet zo dat ik daardoor zenuwachtig word. Want het gaat puur om het geil worden.

Verder ben ik nogal moeilijk nat. Dan moet ik ook écht opgewonden zijn, dus dat duurt nogal. Dan is het ook lastig, zonder spuug oid, om me toch geil te krijgen, want met droge vingers mijn clitoris te gaan bewerken doet alleen maar zeer.

Misschien is het een soort prestatie angst? Ik móet nat/geil worden?

Oud 24-09-2003, 14:25
kastdeur
kastdeur is offline
Ik heb soms wel eens geen zin als ik heeeeeel moe ben en mijn ogen nauwelijks kan openhouden. Pfff dan vind ik het een heel karwei, seks.

Of als ik een beetje stuk ben van binnen, zeg maar. Dan hebben we het een paar dagen te vaak gedaan en was ik soms niet nat genoeg. Als hij daarna binnendringt is het niet echt aangenaam en soms heb ik dan ook geen zin omdat ik weet dat het dan een beetje pijn gaat doen.

Hoe wij dit oplossen:
* Alleen seksen als we echt allebei heel veel zin hebben. En dat is wel eens moeilijk, want je ziet elkaar niet zo vaak en je wilt dan die keren dat je elkaar ziet zo graag vrijen.
* Als ik een beetje scheurtjes heb of heel voorzichtig met glijmiddel of condoom vrijen of even een paar dagen laten herstellen en verder gaan met hand- en mondwerk.

Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-09-2003 @ 11:33:
Dat heb ik nu dus ook; misschien is m'n pil gewoon te zwaar ofzo... maar ik kijk even aan hoe het nu gaat. Ben nu drie dagen gestopt, maar 'k merk nog niet echt iets. Ik voel me wel sneller opgewonden, maar misschien is dat gewoon omdat ik het zo graag wíl geloven ofzo... Mja, niet slecht natuurlijk

Ik zal meisjes die weinig of nauwelijks last hebben van menstruatie-dingen (dus menstruatie zelf, krampen etc) aanraden niet te snel aan de pil te beginnen, 't is wel heel makkelijk allemaal, maar mja... je merkt echt wel verschil in wat je doet en hoe je je voelt, veel meisjes iig.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 19:48
Musk
Musk is offline
Dit heb ik ook, maar dan andersom. We hebben al 3 weken geen seks meer gehad, terwijl we voorheen heel vaak neukten. Ik wil wel, maar hij niet. Hij gaat niet in op mijn aanrakingen etc. Ik voel me zo 'oversekst' daardoor, terwijl ik dat niet ben.
We hebben geen ruzie ofzo, alleen voelt hij zich niet lekker de laatste tijd. Komt het hierdoor? Hij zegt van wel, maar ik denk steeds dat het aan mij ligt.
Oud 27-09-2003, 20:48
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 22-09-2003 @ 17:39:

offtopic
@~*Suusjuhhhhh*~: hoe stop jij in vredersnaam 98 dagen in 3 maanden, dat zijn 2 maanden van 33 dagen en eentje van 32 dagen
die 3 maanden is afgerond hij ging totaal wel 98 dagen vandaar
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 10:10
Optima
Optima is offline
als ik zin hebt, heeft mijn vriend geen zin
heeft mijn vriend zin, heb ik geen zin.

moeder natuur kwelt ons.

serieus: ik herken wat je zegt. Ikzelf denk ook soms '80-jarigen doen nog meer aan seks dan ik' maar dat valt reuze mee. Hoe minder je je druk maakt, hoe makkelijker het wordt. Het is geen probleem, staat er ergens beschreven dat je als 17 jarige om de zoveel uur seks moet hebben: nee. Die standaard ( als die er is) word gezet door jou.
Oud 04-10-2003, 13:28
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Optima schreef op 04-10-2003 @ 11:10:
als ik zin hebt, heeft mijn vriend geen zin
heeft mijn vriend zin, heb ik geen zin.

is zin maken geen optie??
Oud 04-10-2003, 14:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
weet je ik herken dit,wij hadden in begin echt een geweldig seksleven maar nu sinds een aantal maanden heb ik gewoon geen zin meer echt geen zin en als ik wel zin heb dan kan het niet vlug genoeg gaan zodat ik er weer vanaf ben
echt heel stom, als ik 2 mensen zie zoenen dan ben ik jaloers dat dat tussen ons niet meer met die passie van eerst gebeurd, en het ligt aan mij want mn vriend wil wel maar als ie dan naar me toe komt heb ik zoiets van nej laat maar t hoeft al nie meer
echt t slaat nergens op want ik wil best maar op de een of andere manier wi js ik m steeds af, soms voelt t alsof we n echtpaar van 80jaar zijn, slapen wel samen maar raken elkaar geeneens aan (omdat ik dat gewoon niet wil) en er is geen specifieke reden voor echt heel stom...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 09:02
Verwijderd
Heeeeeele goeie tip: Spaanse vlieg.........
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:57
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 05-10-2003 @ 10:02:
Heeeeeele goeie tip: Spaanse vlieg.........
Dat zijn toch die vliegvormige stickertjes die ze in urinoirs plakken om het richten te vergemakkelijken?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:33
Verwijderd
hahahahaha nee want die komen uit china of zo'n land waar ze die goedkope plastic rommel maken.
Spaanse vlieg is een poedertje of pilletje ( ben ff niet zeker ) waar je een heftige erotische stimulans ( jeeezzz want een kut zin , oftewel zzer geil ) van wordt. Ik geloof dat zowel jongens als meisjes ze kunnen gebruiken
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:35
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 05-10-2003 @ 14:33:
hahahahaha nee want die komen uit china of zo'n land waar ze die goedkope plastic rommel maken.
Spaanse vlieg is een poedertje of pilletje ( ben ff niet zeker ) waar je een heftige erotische stimulans ( jeeezzz want een kut zin , oftewel zzer geil ) van wordt. Ik geloof dat zowel jongens als meisjes ze kunnen gebruiken
Volgens het sekswoordenboek.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:03
Verwijderd
Verrek ik had dat hele sexwoorden boek niet gelezen wat ben ik ook een lulhannes
Nou ja berschouw mijn vorige post dan maar als complete onzin.....
( wat niet wegneemt dat er producten zijn onder die naam die wel werken )
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:59
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
~ice~ schreef op 22-09-2003 @ 10:04:

In het begin hadden we een super seksleven. Soms deden we het wel eens 5 keer per nacht. Het gaat natuurlijk niet om de kwantiteit, maar de kwaliteit was ook perfect.

Maar nu doen we het steeds minder en dat is er langzaam maar zeker ingeslopen. Aan hem ligt het niet, als het zou kunnen, vrijde hij nog elke avond met me. Nee, ik ben het probleem.

Ik heb gewoon vaak geen zin! En dan ook echt geen zin. Ik raak gewoon geirriteerd als hij me begint te strelen. De momenten dat we seksen komen nog wel voor, maar zoveel minder dan eerst. Áls we het doen, is het wel heerlijk.

Hoe herkenbaar dit allemaal.. alleen dan andersom.. ik heb meestal wel zin en mijn vriendje tegenwoordig steeds minder..
En tja dat kwetst mij meestal toch wel.. ik denk dan gauw dat er meer is.. maar ik zou gewoon eens goed met je vriend gaan praten.. vertellen hoe jij je veolt en dan misschien gewoon een poosje geen seks.. maar andere dingen doen zoals gewoon knuffelen en of met van die dobbelstenen van expo spelen. ( zijn ook fun!)

Regels voor berichten