Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En voor de normale Koerden die mogen gewoon vrij leven in die landen waar ze willen leven maar er hoeft niet per se een bepaalde staat voor hun opgericht te worden ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
BTW. hier nog een nuttige link (Fleet Admiral & SimShalom):
http://www.israel-kurd.org/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ENig idee wat de geschiedenis is van de Koerden joh? ![]() En geloof mij maar, de VS doet dat niet, want ze heben daar een tijd geleden de kans voor gehad, maar hebben de Koerden gewoon gebruikt, net zoals ze nu doen. De VS is niet zo dom om de goede relatie met Turkije te verslechteren. Er kan nooit een stabiele Koerdistan komen, omdat de Koerden onderling erg verdeeld zijn en ze sowieso nie in staat zijn om in hun 1tje een land te regeren zonder dat PKK-strijders t land naar de klote helpen. Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 17:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zo een land zal nooit stabiel zijn door de onderlinge verdeeldheid tussen de koerden en de PKKers die t zullen willen verstoren. Overigens is t grappig dat Nederlanders zo Koerden steunen, terwijl de NLse overheid zelf veel PKKers met open armen heeft onthaald en daar nu de gevolgen van ondervind en t probeert in te dammen. (voorbeeldje: murat d, de gast die vorige x door de politie is doodgeschoten, die gast die de turkse ambassade in DH in de fik wilde steken en zo zijn er nog honderden in NL) Ik heb t dan over PKKers, niet over de normale koerd. Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 17:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() gewoon ff doen!!! Citaat:
Tis beetje zelfde verhaal als met Israel en de Palestijnen, maar dan minder gecompliceerd. Et zou al een heel stuk helpen dat de bevolking van de betrokken landen de Koerden gaan zien als mensen. Zo kan de Koerdische bevolking zelf ook vechten tegen de terroristen (er zijn sterke opposities tegen de PKK onder de Koerden). Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 20:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder, waarom zouden de koerden een eigen land moeten hebben? Ik heb tot nu toe geen zinnig argument gehoord dat ervoor zou pleiten om ze een eigen land te geven. Verder is het een hoopje ongeregeld dat onderling zo verdeeld is als de pest, dus ik zou er geen vertrouwen in hebben om ze een eigen staat te geven. Verder zie ik er ook geen noodzaak voor. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mij lijkt dat als een meerderheid van de koerden een eigen staat wil, dat reden genoeg om ze een eigen staat te geven.
|
[QUOTE]Joostje schreef op 12-02-2004 @ 01:54:
[B]Nogmaals, heb je een enquete gehouden ofzo. Mij lijkt dat iig er een referendum moet komen zodat de koerden in o-turkije daar zelf over mogen stemmen. Zodat ze eindelijkeens wel fatsoenlijke les in eigen taal krijgen etc. [b] Heb je een glazen bol daar ofzo? [b] [QUOTE] ehm volgens mij is atje een turk weetje.... en zelfs in nederland kan je naar turkse kanalen kijken weetje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op voor een onafhankelijk oost groningen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Turken vs. Koerden buiten Turkije hookee | 58 | 20-11-2011 22:19 | |
Botsing Georgische en Ossetische troepen hhendrikxx | 500 | 02-10-2008 22:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Meest gesproken taal vla007 | 36 | 28-06-2004 22:10 | |
Opvolger PKK beëindigt bestand tosyali | 35 | 19-06-2004 16:08 | |
Turkije is wachten op EU beu! e r t a njunior | 114 | 26-02-2004 12:54 | |
Patriots terugtrekken uit Turkije? Insane Juggalo | 169 | 28-03-2003 18:40 |