![]() |
|
![]() |
de tekeningen die ik heb gemaakt staan op mijn site: http://www.pbase.com/thomasofzo
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden |
Advertentie | |
|
![]() |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .....wel grappig
![]() ![]()
|
alle posts van Commande Michiel zijn verwijderd. Het percentage schelden was te groot om alleen de scheldposts te verwijderen.
Verder wil ik iedereen het advies geven nooit te erg in te gaan op dit soort zaken omdat het toch alleen maar uitmondt in gescheld. PS: Sorry n00dles dat je de post hieronder hebt getypt en er dan vervolgens achter komt dat alles weg is... allerlaatste opmerking: Ik geloodf dat de discussie nu wel wat minder onaardig van aard is dus ik laat alles hieronder maar staan.
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 17:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zou het wel voor je spellen zwakzinnige (ook al moet ik toegeven dat ik iets te enthousiast met mijn stift in de weer was
![]() G ![]() enigszins hatelijk weer.. ik kan gewoon het niet laten ![]() ik weet niet of dat jouw kop was bij je profiel, maar best lelijk
|
![]() |
ik ben nog maar net lid ik zal binnenkort wel een nieuw topic openen met een paar van mijn tekeningen. zijn wel heel anders dan dit prutwerk, maar dank je dat je er wat in ziet.
jouw tekenen zijn ook een van de betere op dit forum
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|