Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het absoluut niet meer boeiend. Ooit, ooit heb ik ze live gezien, ik heb de demo en nothing less. Nothing less is een miskoop geweest, de demo was toen wel leuk..
Rhinus, haha, daar ga ik dat ding niet moeilijk voor op de post doen, ik heb wel nichtjes die ik nog enigzins moet opvoeden. Alles beter dan shakira, christina en bling bling rappers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis wel verbeterd hoor, maar in vergelijking tot bijvoorbeeld ilse delange is ze erg middelmatig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Krezip vond ik eerst geweldig, hun vorige cd (notting less) vond ik briljant en heb ik helemaal grijs gedraaid
Hun nieuwe cd daarentegen verveelde na 3 keer luisteren al en die ligt nu ergens achter in de kast en ik geloof niet dat ik die ooit nog terug zal luisteren
||
Citaat:
ik heb de demo was wel leuk en nothing less maar ik draai ze nooit meer, godzijdank bestaat er betere en mooiere muziek. |
![]() |
|
![]() |
Als ik iets van Krezip op tv komt, laat ik het meestal wel aanstaan en ik vind het doorgaans ook goed aan te horen. Maar ik heb geen moeite genomen om een cd van hen te luisteren.
Misschien dat ik morgen misschien overtuigd kan worden door een spetterd optreden ??
|
Ik vind ze wel erg goed. Erg mooie muziek, en live zijn ze inderdaad niet al te best, maar welke rock zanger/es is dat nou wel?
Niet veel hoor ![]() Maar ik vind alle 3 de CD`s wel erg goed. Nothing less, Run around the World en Days like This
||
Citaat:
Bedoel slapen was toch niet zo fijn.. Beetje te warm in de zon.. ![]()
||
Citaat:
nou ok.... bij mij naar 5 keer luisteren ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Concert Anouk & Krezip Verwijderd | 5 | 28-02-2008 11:22 | |
Muziek |
Krezip - What are you waiting for peaceflower | 57 | 13-05-2005 19:54 | |
Muziek |
Krezip Allisson | 13 | 10-03-2005 09:53 | |
Muziek |