![]() |
|
Ik zie hier op het forum wel eens tekeningen die gescant zijn (en zo nodig overgetrokken) en dan ingekleurd zijn met photoshop (of psp). Ik krijg er NOOIT zoiets moois uit dus dacht ik, misschien licht het wel aan het plaatje... Zou iemand een tekening van mij willen inkleuren (meer voor de lol, als je niets te doen hebt) om te zien of jullie er iets beters uitkrijgen?? Ik heb een tekening overgetrokken en zet hem hieronder neer.
Alvast bedankt! Groetjes Evelien ps: het gaat er dus ff niet om of de tekening mooi of lelijk is. De tekening |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Plaatje
Kijk maar even of je het wat vindt... Als je me ook een mooi achtergrondje geeft zet ik die erachter ![]() Oja, ik heb het haar ietsjes aangepast... |
![]() |
|
![]() |
Sorry je moet dit ff naar je adresbalk kopieeren:
http://www16.brinkster.com/rufusinc/elf.png Hij doet t blijkbaar anders niet.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is niet zo heel moeilijk om mee te werken en als je vragen hebt kan je ze gewoon in deze post aan me stellen... heb je misschien een leuke achtergrond trouwens? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 'm voor je aan het inkleuren in PSP.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want de Help van PSP stelt barweinig voor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @mazzter: Stiekem had ik het niet tegen jou, maar toch bedankt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan krijg je een schermpje met instellingen... weet niet precies hoe en wat maar ik heb curve fit op very smooth, corner treshhold op many corners en minimum area op 1. Color treshhold moet je maar een beetje mee spelen, hoe kleiner hoe beter het jkleurbehoud van t plaatje.. maar als je een groot plaatje hebt is t beter om m of 50 ofzo te zetten anders trekt je pc het niet. -> OK nu kan je m inkleuren etc ![]() |
![]() |
|
tja...vin die trace bitmap functie nou niet egt geweldig magoe......krijg je bij ingewikkelde tekeningen vaak een verneukt beeld en allen lijnen worden even dik en dat sukt ook bestw el vin ik....en daar komt nog eens bij dat inkleuren in flash ook best wel zuigt!
![]() ![]() blaat.............
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, dat feest gaat dus niet door.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes met je belabberde laptop... |
![]() |
||
Citaat:
Jullie zijn beide een heel andere kant op gegaan maar ik vind het beide super tof. Hoe heb je dit gedaan? met photoshop of met een ander programma?? Zijn er tutorials om zoiets te maken?? Groetjes evelien ![]() http://members.lycos.nl/ppalet/evelien/elf.png http://members.lycos.nl/ppalet/evelien/elf2.png Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 09:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
photoshop: 2 lagen aanmaken, tekening op de bovenste laag kwakken, laag op "Multiply' zetten. met emmertje op de laag eronder alles vullen (vulgereedschap instellen op "All layers") dan de verschillende kleurvlakken selecteren met toverstafje of op verschillende lagen zetten en te lijf gaan met lichtere en donkere brushes.
Het achtergrondje is in elkaar geflanst met gras penseel en blaadjes penseel. Niks geen tutorials voor nodig hoor gewoon heel veel uitproberen :en experimenteren tot je de inkleurwijze hebt gevonden die voor jou t beste werkt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een heel relaxte en beproefde oefenwijze is trouwens lid worden van een oekakiboard..
![]() Probeer maar eens wat te doodlen bij Senile (nederlands, gezellig klein kliekje) of oekakicentral Moet wel waarschuwen dat het erg verslavend kan werken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Tekening ingekleurd in photoshop Verwijderd | 3 | 13-02-2005 17:57 | |
ARTistiek |
Tekening inkleuren met photoshop zozze | 13 | 14-01-2005 14:00 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
[tekening] kinja | 22 | 07-02-2003 12:48 | |
ARTistiek |
[tekening/fotosoep] !Fa!Ke | 9 | 19-08-2002 07:56 | |
ARTistiek |
okeej Morgan, jij wint..(ingekleurde tekening) Bluesummers | 16 | 16-04-2002 20:30 |