Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2003, 15:43
Aguy
Aguy is offline
Ik heb ff een heel verhaaltje voor jullie,
hoop dat jullie het willen lezen. het heeft al een keertje ongeveer zo op n topic gestaan,mah niet zo uitgebreid als nu, dus die andere zou dicht kunnen.

Het is na 14 maandjes uitgegaan met mijn vriendinnetje, dat was op 1 juni.
we hebben nog wel contact gehouden, we zijn nog wat gaan drinken en hebben af en toe gebeld en gesmst.
Op 18 juni stond ze voor mn deur opeens, en ze zei ik wil je trug, dus we hadden weer iets, maar haar moeder mocht van nix weten,omdat die vond dat ze goed moest nadenken of t wel echt kon en dat kon volgens haar niet binnen 2 weekjes, maar goed, mijn vriendinnetje wou het dus wel, maar we konden elkaar nauwelijks zien omdat haar moeder van nix mocht weten.
Dus maakt mijn vriendinnetje 3 dagen later, op 21 juni, maakt ze het weer uit,omdat het zo niet kon omdat haar moeder het niet mocht weten (dat wist ze dus ook al voordat ze het aanmaakte) en ze zei, leef maar je egen leventje, en als ik het mijn moeder kan vertellen kijken we wel hoe t zit.
Maar ik was vrij pissig en boos omdat ze het uit en aan maakte, ik voelde we gewoon een beetje gebruikt.
Maar nu komt het dus, mijn beste vriendin wou me koppelen aan een meisje, ik vond dat meisje op het eerste gezicht ook heel leuk enzo, en woensdag 2 juli zijn we iets gaan drinken. dat klikte best goed, en we hebben toen ook gezoend. De dag erna zijn we samen naar de stad gegaan en heb ik haar ouders ontmoet, en ben ik savonds bij haar geweest. Dit alles dus binnen 2 dagen, echt snel voor mijn gevoel, en het is echt raar allemaal omdak ik 14 maandjes iets anders gewend was.
Ik vind dr echt supersuper leuk enzo, maar het voelt vreemd.
Zij gaat dalijk voor 4 weekjes op vakantie, en ind e msn naam van mn ex staat dus (nadat ik gezegd had dat ik iets met dat meisje heb) (F)(L)(K),9 weekjes he ###(en n naam)!

ik voel alles zo dubbel, ik ben echt flief en voel vlindertjes maar aan de andre kant gaat het zo snel en is het allemaal zo anders
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2003, 15:59
Phileine
Phileine is offline
Ik snap die MSN naam niet.
Oud 05-07-2003, 16:00
Aguy
Aguy is offline
ja ik ook niet....dat heeft ze op msn dus gewoon als naam, ik lijdt eruit af dat ze mischien 9 weekjes een ander heeft? toen hadden wij dus nog soiso iets, 9 weekjes geleden ennnnn ze heeft 2 weken geleden nog met mij ge..... .dus ik snap m ook niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 16:20
igfy
igfy is offline
Ik denk dat het zo vreemd voelt omdat je nog een beetje over je ex heen moet komen. Het is allemaal nog te vers.
Oud 05-07-2003, 17:01
Aguy
Aguy is offline
hmhm, maar zou het niet gewoon ff n kwestie van tijd zijn?ik wil het niet nu weer uitmaken, omdat zij harstikke verliefd en blij is....en ik wil haar ook niet nu al kwijt hoor
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 17:47
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=531548

een topic lijkt me genoeg toch?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 18:47
Aguy
Aguy is offline
ja mah kheb al gesegd dat die ene dicht kan...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 21:23
@Moon
@Moon is offline
Mssn moet je jezelf nog wat tijd gunnen om over je ex heen te komen want jullie waren toch zo'n 14 maanden bij elkaar geweest en dat is best een lange tijd. Je kan dan evt tegen dat nieuwe vriendinnetje zeggen dat je het ff wat rustiger aan wilt doen en uiteraard waar je precies mee zit zodat zij er ook n btje rekening er mee kan houden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 12:59
Aguy
Aguy is offline
hmhm, dat is zo...mah ze is eg superlief, en ze gaat volgende week voor 4 weekjes op vakantie, dus kan ik dan ook tot mezelf komen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten