naja, geen sappige verhalen.
Kan het wel goed met ze vinden. Eerst beter met zn moeder, maar nu toch wat meer met zn vader denk ik (kom daar niet zo heel erg vaak, aangezien hij vaak het hele weekend bij mij was).
ik had laatst concert en toen was zijn moeder zo lief om me op te willen halen (ik had mijn vriend gebeld of hij t ffies wou vragen of dat kon (zoiezo of t kon en hij zei ja) of dat ik zelf moest bellen... anders regelde ik wel wat anders..).. maar hij zei dus ja en toen ik mn vriend zag was ie al heel chaggie (lekker als jij nog helemaal vol bent van een concert en een smile op je face van hier tot tokio) en toen kwam ik in de auto en begon zn moeder:
Ja, ilona, ik vind het niet verstandig hoor dat je zo in je eentje hier naartoe gaat en ik vind het niet fijn dat ik het vandaag pas hoor, want je wist al heel lang dat dat concert was blablabla..
voelde me echt kut.. want hij had gezegd dat t wel goed zat...

en ik was haar zo dankbaar dat ze kwam.. vond ik echt heel lief.. en dan zegt ze ook nog dat t gevaarlijk is enzo.. ach ik had zoiets van: hallo, dat bepaal ik zelf wel en mijn moeder heeft er ook nog wat van te zeggen en voel me helemaal op mn gemak enzo dus waar maak je je druk over..
was niet zo leuk.. voor de rest altijd gezellig