Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 21:10
Verwijderd
mijden jullie mekaar, of kunnen jullie het wel vinden?

heb wel zin in wat sappige verhalen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2003, 21:10
Verwijderd
Ik heb geen schoonouders, want ik ben niet getrouwd. Ik denk overigens dat er hier niet veel mensen zijn die getrouwd zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:12
Verwijderd
wij noemen het gewoon schoonouders, getrouwd of niet...

zo beter?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:16
Esmée
Esmée is offline
Heb ze nog niet ontmoet, heb mijn vriendje pas een klein maandje en hij komt uit Utrecht (woont hier op kamers) dus wordt een beetje lastig, aangezien hij zelf ook weinig naar z'n ouders gaat.
Oud 29-06-2003, 21:18
de goeie fee
de goeie fee is offline
het gaat steeds beter

eerst beetje mijden (*verlegen*: "eh...hallo")
dan voorzichtig naartoe schuifelen op receptie ("hai! hoe gaat het?")
en nu bijna perfect , hou er zelfs hele telefoongesprekken mee )
Oud 29-06-2003, 21:25
Rosiehessie
Rosiehessie is offline
schoonouders....in sommige gevallen betekenen die het einde van de relatie.......
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Rosiehessie schreef op 29-06-2003 @ 22:25:
schoonouders....in sommige gevallen betekenen die het einde van de relatie.......
vertel!!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 08:56
Verwijderd
Ik noem ze ook m'n schoonouders, mensen begrijpen wel dat ik niet getrouwd ben en wie ik dan bedoeld.. Stuk minder omslachtig dat 'de ouders van mijn vriend'.

Maar goed, hoe ik me ze omga?
Goed hoor.. Ik zie ze niet super vaak. Maar 't klikt wel. Zelf ben ik erg rustig en dat is precies wat zijn ouders fijn vinden; iemand die luistert en niet kakelt. Daarnaast vinden ze m'n naam de mooiste meisjesnaam die bestaat (terwijl hun eigen dochter anders heet ). Ennn zijn moeder vind me heel mooi en zacht, whehe

Zijn ouders hebben mijn ouders ook ontmoet, dat was erg raar. Ze lijken wel op elkaar, maar ook weer helemaal niet... Mijn ouders zijn véél rommeliger met alles, en zijn ouders echt netjes. Maar toch klikte het wel tussen mijn vader en zijn moeder. Afgezien van het feit dat ze steeds 'u' zei.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 09:18
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 29-06-2003 @ 22:10:
mijden jullie mekaar, of kunnen jullie het wel vinden?

heb wel zin in wat sappige verhalen...
Kan het altijd wel goed vinden met ouders van vriendinnen. Zelfs als het uit is en ik kom ze tegen is het meestal nog wle gezellig.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 09:26
snoopy
snoopy is offline
goed. Ze wonen niet bij elkaar, maar met allebei kan ik t goed vinden. En ik geloof (hoop ) dat ze mij ook wel aardig vinden...
Oud 30-06-2003, 09:40
Verwijderd
We mijden elkaar niet. Ze zijn heel anders dan mijn ouders, met name zijn moeder. Zijn moeder is heel netjes en zegt dingen vaak dubbel ipv duidelijk ed. Zijn vader laat duidelijk merken wat hij vindt ed en hij is ook veel meer zo van 'doe maar normaal, dan doe je gek genoeg'. Zijn vader is dus een heel stuk duidelijker en das toch wel prettig. Zijn moeder is erg lief ed, das ook wel fijn. Maar goed, ik kan het wel met ze vinden, het kan iig (heel veel) erger.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:39
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Hallo,

Beetje raar misschien maar ik ga nog super veel met mn ex-'schoonfamilie' om... Haha het is al een tijdje uit tussen ons, maar kan het nog steeds super met ze vinden.
In het begin was het best vreemd, ze zijn thuis met zn zessen, en ik was best verlegen, maar al super snel kwam ik los, en nu kan ik het echt heel goed met ze vinden! Met zn moeder heb ik lange telefoongesprekken, met zn zus winkel ik, en regelmatig kom ik daar ook nog thuis om mee te eten en daarna een film te kijken ofzo! Echt heel gezellig, maar is dat vreemd??

xxxxx
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:43
Verwijderd
Ik heb echt leuke 'schoonouders'. Ze zijn echt enorm aardig en open over alles. Ze hebben al een kleinkindje, van het zusje van mn vriend, dus daar worden regelmatig grapjes over gemaakt (eentje is genoeg, je doet het wel veilig hè?!) het zijn gewoon gezellige mensen, en ik heb echt het gevoel dat ik er bij hoor!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:52
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik mijd ze altijd. Ik kan niet met ze opschieten. Of lievergezegd zij niet met mij. Al zeggen ze wat anders voor mij is het wel duidelijk. Daarom blijf ik ook weinig eten en kom ik weinig bij em thuis. Alles behalve ideaal dus!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 18:32
Buffy
Buffy is offline
ik heb tot nu toe alleen maar leuke schoonouders getroffen. de ouders van mijn vriend zijn hartstikke aardig, ik kan gewoon binnenlopen, ook al is mijn vriend niet eens thuis (door de week is hij aan de andere kant van het land ivm zijn opleiding). ze doen dan niet zo van: "wat moet je eigenlijk hier", maar ze bieden me het ene drankje na het andere hapje aan.

met mijn ex-schoonouders kan ik het ook nog goed vinden, als ik ze in de auto tegenkom wordt er altijd ff getoeterd, en wanneer ik mijn ex-schoonzussen tegenkom wordt er altijd eerst even bijgekletst. ook pas ik nog steeds wel op de kinderen van een van mijn ex-schoonzussen.

liefs Buffy
Oud 30-06-2003, 18:34
lieve
lieve is offline
De eerste keer toen ik telkens m'n vriendjes hun ouders ontmoete was het wel een beetje onwennig! Maar na een paar keer elkaar ontmoet te hebben, is het steeds aangenaam geweest.
We spraken met elkaar, alsof je met een kennis praat.
Ik heb nog nooit problemen gehad met de ouders van een vriend.
Oud 30-06-2003, 18:48
psychobunny
psychobunny is offline
niet,ik mag niet meer binnen bij mn vriend zijn ma... met zijn pa en stiefpa kom ik wel overeen
Oud 30-06-2003, 19:03
AngelLena
AngelLena is offline
Wij kunnen het prima vinden met elkaar, mijn schoonouders en ik. Mijn ouders en mijn vriend ook dus ik heb er geen problemen mee.
Oud 30-06-2003, 19:16
Dminor
Dminor is offline
Ik haat ze. Punt.
Oud 30-06-2003, 19:19
sinsere
sinsere is offline
We kunnen het op zich wel goed vinden .. zijn vader is wel gek op me en zn moeder vind me ook wel aardig. Maar zij is echt een beetje vreemd, ze heeft af en toe echt hele vreemde buien. We kunnen gezellig met elkaar kletsen, maar er is toch nog wel afstand.
Het is mijn type niet echt.
Oud 30-06-2003, 20:05
AtHell
AtHell is offline
Moeders vinden me een lievertje, vaders zijn trots dat zo'n stoere jongen hun dochtertje pakt .
Oud 30-06-2003, 20:06
Anijs
Anijs is offline
Opzich wel goed..

Khep pas 4 maandjes iets met mijn vriendje.. Maar.. ja.. kvind t wel moeilijk hoek tegen ze moet doen.. ik praat gewoon een beetje over koetjes en kalfjes enzo (A) En geef netjes antwoord.. enz enz..

Maar zijn mammie heeft gezegd dat ze mij wel leuk vond en aardig maar dat ik nooit iets spontaans zei (Moek dz ff gaan doen (A) )
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 21:44
maffemartin
maffemartin is offline
ik kan echt supergoed met hun opschieten.

Die vader vind mij helemaal geweldig en begroet mij altijd met:'ha, schoonzoon'.
Het is een beetje zo'n lompe boer die nog boeren laat, vaak zat is, en gewoon een middelvinger naar je opsteekt. En dan steek ik natuurlijk gewoon ook mun middelvinger op.

Mun schoonmoeder is een stuk rustiger maar daar kan ik ook goed mee opschieten.
Oud 30-06-2003, 21:51
Verwijderd
naja, geen sappige verhalen.

Kan het wel goed met ze vinden. Eerst beter met zn moeder, maar nu toch wat meer met zn vader denk ik (kom daar niet zo heel erg vaak, aangezien hij vaak het hele weekend bij mij was).

ik had laatst concert en toen was zijn moeder zo lief om me op te willen halen (ik had mijn vriend gebeld of hij t ffies wou vragen of dat kon (zoiezo of t kon en hij zei ja) of dat ik zelf moest bellen... anders regelde ik wel wat anders..).. maar hij zei dus ja en toen ik mn vriend zag was ie al heel chaggie (lekker als jij nog helemaal vol bent van een concert en een smile op je face van hier tot tokio) en toen kwam ik in de auto en begon zn moeder:
Ja, ilona, ik vind het niet verstandig hoor dat je zo in je eentje hier naartoe gaat en ik vind het niet fijn dat ik het vandaag pas hoor, want je wist al heel lang dat dat concert was blablabla..

voelde me echt kut.. want hij had gezegd dat t wel goed zat... en ik was haar zo dankbaar dat ze kwam.. vond ik echt heel lief.. en dan zegt ze ook nog dat t gevaarlijk is enzo.. ach ik had zoiets van: hallo, dat bepaal ik zelf wel en mijn moeder heeft er ook nog wat van te zeggen en voel me helemaal op mn gemak enzo dus waar maak je je druk over..

was niet zo leuk.. voor de rest altijd gezellig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten