Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 21:47
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Zo ja: heeft het lang geduurd, of klikte het meteen?

En zo nee: hoe ga je er mee om?
Oud 12-02-2002, 21:49
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
volgens mij is t gewoon
niet bijzonder goed of bijzonder slecht..
t zijn gewoon de ouders van mn vriendin ik mag hun , zij mogen mij (althans da' denkik )
Oud 13-02-2002, 07:20
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
volgens mij is t gewoon
niet bijzonder goed of bijzonder slecht..
t zijn gewoon de ouders van mn vriendin ik mag hun , zij mogen mij (althans da' denkik )

Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 07:39
leintjuh
leintjuh is offline
ik kan wel goed met ze op schieten.
af en toe kan mijn vriend zo irri doen en dan ga ik gewoon bij zijn ouders in de huiskamer zitten en tegen ze kletsen enzo
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:20
Tsoenami
Tsoenami is offline
best vriendelijke mensen, kan goed met hun opschieten, zeker met de moeder. Als ik mijn vriend bel en hij is niet thuis, babbel ik meestal een tijdje met haar dan, best wel fijn
Oud 13-02-2002, 09:34
Cato328
Cato328 is offline
meestal vinden vaders mij geweldig en moeders het tegenovergestelde, heel vaag
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 10:39
kizzy
kizzy is offline
jaaa ik kan beter met hen op schieten als met me eigen ouders eigenlijk....

ze vonden me direkt al een lief meisje enne ik mocht hen ook wel.. zijn stiefvader is echt harstikke gek in zijn kop.. die is echt koel!! ze ECHTE vader heb ik nooit ontmoet.. ja 1 keer gezien.. zal ook nooit gebeuren dat ik hem zal ontmoetne...

[Dit bericht is aangepast door kizzy (13-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 11:57
Verwijderd
jawel hoor..dat gaat allemaal best
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 14:53
snoopy
snoopy is offline
JAAAA! Vooral met z'n moeder.
we konden eigenlijk meteen wel met elkaar opschieten, maar omdat ik nu al 1,5 jaar met m'n vriend samen ben, hebben we ook echt wel een soort vriendschappelijke band.
------------------
Love me or leave me! Hey, where's everybody going??!

[Dit bericht is aangepast door snoopy/mamo (13-02-2002).]
Oud 13-02-2002, 15:40
Zorkman
Zorkman is offline
in de mate da'k een "vriendin" heb:
ja, enorm goed
die mensen kunnen mij vreed goe af en ik hun ook zeker
leuke alternatieve mensen me goeie principes en idealen en ne zaligen humor (én goede kookkunsten )

niks speciaals voor moeten doen, gin van in't begin goed, ik ben nu eenmaal goedgemanierd zeker?
Oud 13-02-2002, 15:56
simple creed
simple creed is offline
ik kan het wel goed met ze vinden..

ze zijn heeeeel lief!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:08
caine
caine is offline
neej, ze willen niet eens dak er thuis kom.... dus volgnes mij vinden ze me niet zo aardig...
Oud 13-02-2002, 16:10
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
jahoor
Oud 13-02-2002, 17:11
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
caine schreef:
neej, ze willen niet eens dak er thuis kom.... dus volgnes mij vinden ze me niet zo aardig...

Heb je ze uberhaupt al eens ontmoet?
Oud 13-02-2002, 17:23
Piccola
Piccola is offline
Ik kan wel goed met de ouders van mijn vriend opschieten ja! En ook met zijn broertje en zusje! Ben ik heel blij mee. De eerste 2 maanden was het allemaal erg oppervlakkig. Ik zei hoi tegen ze en vervolgens vlogen mijn vriend en ik meteen naar boven! Maar de laatste 6 maanden kan ik heel gezellig met ze kletsen enzo. En laatst hebben z'n ouders zomaar een cadeautje voor me gekocht!

Mijn ouders konden al meteen heel goed met mijn vriend opschieten, maar dat is de afgelopen 4 maanden wel anders. Hun mening is ineens totaal veranderd! Najah, wil hier verder niet op ingaan.. De laatste week doen ze gelukkig wel weer redelijk normaal tegen m'n lief!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:37
Mey
Mey is offline
Ja....met zijn moeder heel goed, maar niet gelijk hoor, eerst ging het ontzettend stroef! Maar op een gegeven moment was het ijs gebroken en hebben we hele serieuze gesprekken gehad....ze is een beetje mijn moeder! En een goede vriendin..
Met zijn vader kan ik het ook goed vinden, maar de de vriendin van zijn vader, gatver!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 18:16
Joël
Joël is offline
Jah... Die mensen kenden me al heeel lang, en ze vertrouwen me wel, geloof ik .
Oud 14-02-2002, 13:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
caine schreef:
hoezo willen ze niet dat je bij ze thuis komt, dan? Heb je ze iets misdaan, of kennen ze je helemaal niet?
Oud 14-02-2002, 13:38
casey
casey is offline
dat gaat best, 't zijn vriendelijke mensen
en ie komt ook goed overeen met mijn ouders (we gaan zelfs samen op reis)
Oud 14-02-2002, 13:48
caine
caine is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
hoezo willen ze niet dat je bij ze thuis komt, dan? Heb je ze iets misdaan, of kennen ze je helemaal niet?

ze vinden mijn leeftijd niet zo heel erg geweldig...

Oud 14-02-2002, 16:48
i love jeffrey
i love jeffrey is offline
ja ik kan goed met zijn ouders om gaan het ging makkelijk omdat ik ze al kende
Oud 15-02-2002, 09:13
Verwijderd
gaat wel....
beter dan met de moeder van m'n ex damn dat mens was gek

Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:14
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
gaat wel....
beter dan met de moeder van m'n ex damn dat mens was gek

Even gemene opmerking .. Wat heb jij toch met die ex? Telkens komt 'ie naar voren in je reply's!

Oud 15-02-2002, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Even gemene opmerking .. Wat heb jij toch met die ex? Telkens komt 'ie naar voren in je reply's!

ehhh trauma aan overgehouden ofzow
hij staat ook in m'n sig trouwens.
maar in sommige van die reply's staat ook wel een reden......ik hou nog van hem.

kuzzies

Alicia

Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 11:29
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:

ehhh trauma aan overgehouden ofzow
hij staat ook in m'n sig trouwens.
maar in sommige van die reply's staat ook wel een reden......ik hou nog van hem.

kuzzies

Alicia

Maar ik meen begrepen te hebben dat je een nieuw vriendje hebt??
Oud 15-02-2002, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Maar ik meen begrepen te hebben dat je een nieuw vriendje hebt??

ja klopt.
waar ik ook van hou hoor.
en die weet ook van m'n ex dusss
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 15:26
xsten
xsten is offline
Ja zeker, ik vind ze echt super aardig! Ik geloof dat ze mij ook wel mogen. Gelukkig kan mijn vriend ook goed met mijn ouders opschieten.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:20
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
ja klopt.
waar ik ook van hou hoor.
en die weet ook van m'n ex dusss

pfoe, ingewikkeld.
Oud 15-02-2002, 17:24
Verwijderd
Stefans ouders zijn lief!!!!
liever dan die van mij...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 00:27
Verwijderd
ik vond het wel grappig plat te lullen met de ouders van mijn ex.... terwijl ze dat zelf niet doet
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:21
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ja, volgens mij(weet ik wel zeker) mogen ze mij wel.

Maar ik ben dan natuurlijk ook de ideale schoonzoon....
Oud 17-02-2002, 20:25
silla02
silla02 is offline
ik heb mijn schoonouders wel eens gezien voordat met mijn vriend kreeg maar ja toen kon ik hun nie echt. En nou sinds een week gelede ofzow ben ik langs geweest en toen waren ze ook thuis en ze waren echt supertof!! Zijn ma wilt al gaan shoppen met me haha.

=xxxxxx= silla
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 20:41
Verwijderd
De ouders van mijn vriend zijn superaardig. Dan heb ik hem aan de telefoon, hoor ik die moeder schreeuwen: En Julia wanneer kom je weer eens langs? Euhm snel hoor, hoop ik, denk ik. Die mensen mogen mij wel, ze zijn aardig, sociaal etc. Hoop alleen niet dat ik hun ideale schoondochter word Want dat ben ik niet.

En voordeel, ik mag ten minste bij me vriend in bed slapen, en niet op de bank op logeerkamer, dat heb ik met 1 vriend gehad en dat is zo saai

Ik denk dat ik het getroffen heb met die mensen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 22:28
LittleLucille
LittleLucille is offline
Mijn ouders kunnen het goed vinden met mijn vriend maar ze moesten er wel aan wennen in het begin

Oud 18-02-2002, 14:05
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, wel een beetje erg goed eigenlijk. Af en toe heb ik t gevoel dat zij mn ouders zijn en niet mn eigen ouders... ohoh...

Maar dat heeft ook wel meerdere reden. Mn vriend heeft een autistisch broertjuh en die is helemaal gek (niet verkeerd opvatten aub!) van mij. Dus jah, dan speel ik wel veel met m. Gewoon in de woonkamer met een bal ofzo of laat ik met hem de hond uit of gaan ik en mn vriend gezellig met hem ergens heen: strand, dierentuin, kinderboerderij...
(en nog wel meer redenen...)

En dat vind die moeder helemaal geweldig en jah... Ik kan ook wel over alles met haar praten. Wel fijn. (met mn moeder kan ik dat ook wel maar met mn pa absoluut niet)

Ennuh, mijn vader weet nu nog steeds niet van mijn vriend, ik wil t o zo graag zeggen, maar dat kan gewoon niet. Met mn vader ken ik daar niet over praten. Dan krijg ik weer een hoop gezeik op mn dak en weer huisarrest en dergelijke. Echt vervelend. Dus jah, mijn vriend heeft wel s met mn ma gepraat en mn ma vond m wel oke. Maar mn pa kent m dus niet en dat na 10 maanden. *zucht*
Oud 18-02-2002, 14:25
miro
miro is offline
mijn ex kon echt supergoed met mn ouders opschieten. Bijna meteen want mn ouders vonden hem eerst een beetje te oud voor mij. Hij komt nu nog wel ns op bezoek bij mn ouders dat ging echt heel goed. Met zijn ouders kon ik het ook wel goed vinden,vooral met zn moeder. Maar minder goed als hij met mijn ouders. Hij voelde zich heel erg thuis bij mij terwijl ik me toch altijd een beetje als "gast" voelde.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:58
C@ctusje
C@ctusje is offline
Ik heb dan 'pas' 3 maanden, maar ik kan toch al wel heel goed met zn ouders opschieten. Meteen de 1e avond dat ik bij hem thuis kwam was zn moeder meteen heel enthousiast. Ze wilde gezellig met zn allen domino-day kijken.. Ik ben daarna toch maar met mn vriend alleen gaan zitten..
Oud 20-02-2002, 15:21
SuperS
SuperS is offline
ik kan wel overweg met de ouders van m'n vriendin hoor.... geen probleem
Oud 21-02-2002, 10:14
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Ennuh, mijn vader weet nu nog steeds niet van mijn vriend, ik wil t o zo graag zeggen, maar dat kan gewoon niet. Met mn vader ken ik daar niet over praten. Dan krijg ik weer een hoop gezeik op mn dak en weer huisarrest en dergelijke. Echt vervelend. Dus jah, mijn vriend heeft wel s met mn ma gepraat en mn ma vond m wel oke. Maar mn pa kent m dus niet en dat na 10 maanden. *zucht*
Hoi Silke

Hoe lang wil / kun je het nog geheim houden? Zeg gewoon dat je hem van basketbal kent (klopt toch ook min of meer?) en pas sinds kort kent...

Het is beter dat je het vertelt dan wanneer hij je nog eens betrapt en dan heb je echt een probleem. Kijk, hij kan het niet voorkomen dat zijn dochter van 16 op een gegeven moment met een vriend aan komt zetten, dat is onvermijdelijk. Tuurlijk, er is sprake van enig leeftijdsverschil, maar hoeveel kan er nu echt mis gaan?

Ik denk dat je cijfers op school momenteel een groter probleem vormen, alleen wel kut is dat die cijfers met je (of meer het hebben van een) vriend in verband worden gebracht dan :/

We weten het domweg gewoon niet. Je weet hoe die is; de ene keer doet 'ie alsof het heel gewoon is, de andere keer draaft 'ie helemaal door

Aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre het nog wat uitmaakt. Jullie hebben zowiezo bijna altijd ruzie en huisarrest op je 16e gaat een beetje te ver denk ik :/

En ja, ik ben me ook wel bewust van het feit dat ik er niet veel over durf te zeggen. Ik ben nog steeds niet helemaal mezelf als onze 'lieve' pa in de buurt is... ik begrijp het zelf niet... net zoals laatst toen hij me er min of meer toe aanzette je internetverbinding te sniffen... ik snap niet dat ik niet vooruit dacht :/

Na ja, als hij naar chatlogs en dergelijke vraagt, is mijn server gewoon down of ze zijn op mysterieuze wijze verdwenen

*big brother is watching you btw*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten