Juh, mijn nicht heeft dat een beetje met haar vriend, al is het niet zo erg als bij jou. Hij is Sikh en kennelijk betekent dat, dat als hij haar voorstelt als 'Dit is mijn vriendin', dat ze dan automatisch verloofd zijn (Ik weet niet of dit bij alle Sikhs zo is, maar zij noemt het altijd in dezelfde zin als ze het aan iemand uitlegt). Zijn ouders kennen haar dus wel, sterker nog, ze wonen samen, maar hij heeft haar alleen voorgesteld als zijn huisgenoot en gewone vriendin. Zijn ouders weten het wel, want zijn moeder is een keer het huis binnen gekomen toen ze net in bed lagen (zijn ouders hebben de sleutel, want het is hun huis), maar ze doen net alsof ze het niet weten. Hierdoor kunnen ze nooit echt samen ergens naar toe, best lastig. Als ze toch iets samen gaan doen, vertrekken ze vaak samen met een groepje vrienden, en splitsen ze zich na een half uur af van dat groepje. Hij kan dan zonder te liegen zeggen dat hij iets met vrienden gaat doen. Misschien is dit ook een idee voor jullie? Gewoon met een paar van haar vriend(inn)en en de jouwe (even kijken wie er goed met elkaar overweg kan) vertrekken, en dan na een tijdje gaat de rest ergens anders naartoe. Hiervoor heb je natuurlijk wel de medewerking van jullie vriend(inn)en nodig. Mijn nicht en haar vriend zijn trouwens allebei 19.
edit: Dit is trouwens wel een hoop moeilijk gedoe. Ben je echt verliefd op haar of niet? Zo wel, dan zou ik 't wel proberen als ik jou was, maar zo nee, nouja, dan is vergeten wel makkelijker.
Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 15:34.
|