Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2003, 23:29
Verwijderd
Heej allemaal,

Ik heb nu, en de hele avond al een ontiegelijk leeg gevoel van binnen
Normaal zou ik nu gaan am-en maar ik heb nu al van te voren het gevoel dat het niet gaat werken dus doe ik het maar niet.
Wie heeft er hier ook wel eens zo'n leeg gevoel en wat doe je er aan?

Groetjes Eva
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2003, 23:45
Nona
Nona is offline
Als ik me leeg voel ga ik eerst achter de computer depri zitten zijn (standaard), als er dan niemand op msn is die interessant genoeg is om me weer on-depri te maken ga ik tv kijken en daarna lezen of slapen. Het is ook vaak 's avonds, dus slapen is dan een goede oplossing. De volgende dag voel ik me altijd beter.
Oud 06-07-2003, 10:48
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 06-07-2003 @ 00:29:
Normaal zou ik nu gaan am-en maar ik heb nu al van te voren het gevoel dat het niet gaat werken dus doe ik het maar niet.
Dat is een verstandig besluit. Het is echter verstandiger om helemaal van a.m. af te zien. Je lost er geen problemen mee op, maar veroorzaakt er alleen maar nieuwe problemen mee. Wat was voor jou eigenlijk de aanleiding om er mee te beginnen als ik vragen mag?
Oud 06-07-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 06-07-2003 @ 11:48:
Dat is een verstandig besluit. Het is echter verstandiger om helemaal van a.m. af te zien. Je lost er geen problemen mee op, maar veroorzaakt er alleen maar nieuwe problemen mee. Wat was voor jou eigenlijk de aanleiding om er mee te beginnen als ik vragen mag?
Om een gevoel in mezelf te creëren, dat er wel iets in mij was!
en het was ook een foute manier van aandacht trekken
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:25
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 06-07-2003 @ 11:53:
Om een gevoel in mezelf te creëren, dat er wel iets in mij was!
en het was ook een foute manier van aandacht trekken
Heb je misschien enig idee waarom je je zo leeg voelde?
Oud 06-07-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 06-07-2003 @ 12:25:
Heb je misschien enig idee waarom je je zo leeg voelde?
jaaaah omdat ik al sinds januari iemand mis die een keertje een gemeende arm om me heen slaat en dan niet een vriendje ofzo maar gewoon iemand die heel erg om me geeft..
*denkt terug aan dat moment in februari*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmm,jah k herken het best wel, k ga dan meestal proberen om naar vriendinnen oid te gaan, iig probeer k dan met mensen te praten,meestal is het bij mij(ook) 's avonds.. dus dan ga k maar op MSN. maar jah, zodra die persoon(of k) dan weer weg gaat komt het gevoel ook direct terug, k voel me dan ook gigantische alleen.... dus dan ga k maar snel me bedje in.. en proberen te slapen.. kuzz mir
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 12:44
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 06-07-2003 @ 12:27:
jaaaah omdat ik al sinds januari iemand mis die een keertje een gemeende arm om me heen slaat en dan niet een vriendje ofzo maar gewoon iemand die heel erg om me geeft..
*denkt terug aan dat moment in februari*
Ik kan je geen arm bieden om om je heen te slaan, maar als je er behoefte aan mocht hebben mag je me altijd een privéberichtje sturen of contact met me opnemen via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 06-07-2003, 15:13
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
hmmz als ik me leeg/allenig voel ga ik idd net als de anderen msnen. En dan zal je net zien, op dat moment zijn er geen 'leuke' mensen online. Dan meestal een beetje depri liggen doen, en heel soms durf ik het aan om iemand te bellen om gewoon mee te kletsen. Maar ik weet natuurlijk niet of jij wel zo iemand hebt die je zomaar even belt......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten